Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از افتتاح حد شمالی پروژه نیابتی مقبره‌الشعرا به شرط آماده‌سازی المان ورودی آن توسط اراده کل ارشاد تا دوماه آینده خبر داد.

ایرج شهین باهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل افزایش قیمت مصالح و مشکلاتی که برای پیمانکاران پروژه پیش آمده است، نمی‌توانیم پیش بینی دقیقی از زمان اتمام پروژه داشته باشیم ولی تلاش داریم که در کمترین زمان ممکن این کار انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افزایش قیمت مصالحی همچون آهن و ورق موجب ایجاد مشکلاتی برای پیمانکاران پروژه شده که علی‌رغم آن، اجازه تعطیلی کارگاه را نمی‌دهیم.

شهردار تبریز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه مقبره‌الشعراء، عنوان کرد: یک سری تغییرات موجب تأخیر در اجرای پروژه در حد شمالی شده است که با رفع آن‌ها تلاش داریم به جمع بندی حد شمالی که تقریبا نهایی شده است، برسیم.

وی اضافه کرد: در کنار این موضوع، مقرر شد که کار ساخت المان ورودی حد شمالی را نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام دهد و مطابق پیگیری از مدیرکل ارشاد تا دو هفته دیگر پیمانکار آن‌ها نیز مشخص می شود که با تکمیل المان، ما نیز به صورت رسمی ورودی مقبره الشعرا را از حد شمال افتتاح می‌کنیم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با اشاره به تکلیف محول شده به شهردار منطقه مبنی بر انجام گلکاری در حد شمالی نیز گفت: چون کار کف سازی در حد شمالی در حال اتمام است، گلکاری ویژه‌ای در آنجا خواهیم داشت و با توجه به طراحی که انجام گرفته دستور آماده سازی آن را به شهردار منطقه دادیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مقبره الشعرا آذربايجان شرقي شهرداری تبریز شورای شهر تبریز حد شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که پایداری جو حداقل تا اواسط هفته آینده در سطح منطقه ادامه دارد.

وی افزود: دیروز وزش باد‌های شمالی را در استان داشتیم که در کانال های بادی همچون کوهین و تاکستان سرعت وزش باد بیشتر بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده جریانات شمالی است ولی از سرعت وزش باد‌های کاسته می‌شود، به لحاظ دمایی هم در این مدت شیب ملایم افزایش دما را خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز