Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله دوم حقوق مصوب ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی به ورزشکاران المپیکی و اعضای کادر فنی آن‌ها امروز به حساب‌شان واریز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دریافت حقوق ماهیانه ۵ میلیون تومانی مصوبه سال گذشته ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی برای ورزشکارانی بود که سهمیه المپیکی خود را قطعی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این مصوبه اعضای کادر فنی شامل سرمربی و مربی هم به ترتیب ۵ و ۲.۵ میلیون تومان دریافتی خواهند داشت.

مرحله اول این حقوق سال گذشته از طرف وزارت ورزش و معادل ۶ ماه در اختیار ورزشکاران المپیکی و سرمربیان آنها قرار گرفت. کمیته ملی المپیک که مسئول مرحله دوم پرداخت حقوق مصوب ستاد عالی است، از دو هفته پیش انجام این مهم را در پروسه کاری و اداری خود قرار داد تا بخش باقی مانده حقوق المپین ها در اختیارشان قرار بگیرد.

این حقوق امروز چهارشنبه از سوی کمیته ملی المیک به حساب فدراسیون ها واریز می شود تا با اختیار رئیس فدراسیون و البته نظارت این کمیته به دست ورزشکاران المپیکی و مربیان برسد.

بدین ترتیب ۷۲ ورزشکاری که در رشته های دوومیدانی، تیراندازی، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، دوچرخه سواری، تکواندو، شمشیربازی، بسکتبال، والیبال، کاراته، تیروکمان و بوکس سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را گرفته اند ۳۰ میلیون تومان حقوق باقی مانده خود - حقوق ماهیانه ۵ میلیونی برای ۶ ماه - را دریافت می کنند. مشابه همین مبلغ برای ۱۲ سرمربی هم واریز می شود.

البته حقوق مصوب ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی شامل مربیان خارجی نمی شود بنابراین بابت سرمربی دوومیدانی و همچنین والیبال که فعلا وضعیت مشخصی هم ندارد، پولی در اختیار فدراسیون های مربوطه آنها قرار نمی گیرد. همچنین کاراته و تیراندازی رشته هایی هستند در هر یک از آنها ۲ سرمربی در سهمیه های به دست آمده تاثیرگذار بوده و حقوق مصوب شامل هر دوی آنها می شود، بدین ترتیب مجموع سرمربیانی که مستحق دریافت حقوق المپیکی هستند ۱۲ نفر می شود.

 ۱۵ مربی فعال در کادر فنی تیم های ملی ۱۲ رشته ای که سهمیه المپیک را به دست آورده اند هم در این مرحله از کمیته ملی المپیک حقوق دریافت می کنند. البته سهم هر یک از این مربیان نصف حقوق ورزشکاران و سرمربیان یعنی ۱۵ میلیون تومان - حقوق ۲.۵ میلیونی بابت ۶ ماه - است.

۱۵ مربی المپیکی در حالی از طرف کمیته ملی المپیک حقوق دریافت می کنند که وزارت ورزش نام این افراد را از فهرست حقوق بگیران المپیکی کنار گذاشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: المپیک کشتی فرنگی والیبال بسکتبال حقوق مصوب ستاد عالی کمیته ملی ۵ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیمناستیک ایران برای اولین بار المپیکی شد

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند. 

این اتفاق در حالی برای اولین بار در ژیمناستیک ایران بعد از انقلاب رخ می‌دهد که در روزهای اخیر گمانه زنی ها از این خبر می داد که الفتی به خاطر عملکرد نه چندان مناسب در مسابقه اخیر خود نتوانسته سهمیه المپیک 2024 پاریس را به دست آورد. 

با این حال مهدی الفتی با کسب 62 امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

این ملی پوش ژیمناستیک ایران در بازی های آسیایی هانگژو نیز با کسب مدال نقره تاریخ سازی کرده بود و حالا یکی از نفرات المپیکی ایران محسوب می شود.

دیگر خبرها

  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • ژیمناستیک ایران برای اولین بار المپیکی شد
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • کاویانی‌نژاد المپیکی شد + فیلم
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد
  • کاویانی نژاد المپیکی شد + فیلم
  • کاویانی نژاد المپیکی شد
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد