Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنور ناگتس با تکیه بر جمال موری و نیکولا یوکیچ در بازی پنحم سری برابر یوتا جز به پیروزی رسید تا به بازگشت در سری امیدوار شود. حساب کار سری حالا 3-2 به نفع یوتا است.

دنور ناگتس با پیروزی برابر یوتا جز در بازی پنجم از حذف شدن خود جلوگیری کرد تا این سری با جذابیت هرچه بیشتر دنبال شود.

بامداد امروز دو تیم دنور ناگتس و یوتا جز در سری مرحله اول پلی آف کنفرانس غرب NBA مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در پایان یک رقابت دیدنی این شاگردان مایکل ملون بودند که موفق شدند با نتیجه 117-107 برابر جز به پیروزی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این برد دنور، اختلاف بین دو تیم کاهش یافت و حساب کار سری حالا 3-2 به نفع یوتا جز است. دنور می تواند با پیروزی در بازی ششم به بازگشت امیدوار باشد. اما بهترین بازیکن دنور برای کسب این برد کسی نبود جز جمال موری. موری در این بازی 42 امتیاز و 8 اسیست کسب کرد که 33 امتیاز آن در نیمه دوم به دست آمد، زمانی که این بازیکن در تمام دقایق در زمین حضور داشت. در انتهای این دیدار نزدیک، دنور ناگتس در حالی پیروزی را از آن خود کرد که در کوارتر سوم با اختلاف 15 امتیاز از حریف عقب افتاده بود.

به گزارش طرفداری، جمال موری درست مثل بازی چهارم، در این دیدار نیز غیرقابل پیشبینی بود و از 26 پرتاب خود، 17تا را وارد سبد حریف کرد. زمانی که بازی در نتیجه 101 برابر بود، موری 9 امتیاز پیاپی برای دنور آورد تا تیمش در فاصله 1:20 مانده به پایان بازی با اختلاف 9 امتیازی از حریف پیش بیفتد. اسیست موری در فاصله 23 ثانیه مانده به پایان بازی برای نیکولا یوکیچ، با یک سه امتیازی موفق از این بازیکن صرب همراه بود تا پس از موش و گربه بازی دو تیم در انتهای کوارتر چهارم، برد ناگتس قطعی شود. خود یوکیچ با ثبت 31 امتیاز و 6 ریباند از ارکان برد دنور در بازی پنجم بود. همچنین مایکل پورتر جونیور و جرمی گرنت نیز به ترتیب با کسب 15 و 13 امتیاز به کار خود در این دیدار پایان دادند.

در ترکیب یوتا جز، درست مثل سایر دیدارهای سری، داناوان میچل با 30 امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود. جردن کلارکسن و جو اینگلز نیز به ترتیب 17 و 13 امتیاز کسب کردند. رودی گوبر هم با 11 امتیاز و 12 ریباند به کار خود در این دیدار پایان داد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع دنور ناگتس 33 21 28 35 117 یوتا جز 32 31 23 21 107 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور دنور ناگتس 50.6% 45.7%

93.8%

38 22 5 4 9 یوتا جز 50.0%

47.1%

81.3% 35 23 3 7 15 روند بازی

بهترین بازیکنان دو تیم

خلاصه بازی به زودی... بیشتر بخوانید:

بسکتبال NBA | نکات آماری اولین بازی های راند نخست پلی آف 2020 / از تاریخ سازی میچل تا شکست هر دو صدرنشین کنفرانس ها

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بسکتبال NBA؛ نیک نرس، سرمربی تورنتو رپترز به عنوان بهترین مربی فصل 20-2019 انتخاب شد

بسکتبال NBA | برت براون از هدایت فیلادلفیا سونی سیکسرز برکنار شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دنور ناگتس جمال موری یوتا جز دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی اورتون به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و به یاد ماندنی موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 0-6 شکست دهد.

پالمر ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد چهار گل از پنج گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی ایفا کند و علاوه بر این توانست یک رکورد شخصی را هم به نام خودش ثبت کند که اهمیت بسیاری برای او خواهد داشت. 

این ستاره جوان انگلیسی با چهار گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند به هالند در صدر جدول بهترین گلزنان حال حاضر لیگ برتر رسید و در کنار او رقابت سختی را برای کسب جایزه کفش طلایی که به بهترین گلزن هر فصل اهدا خواهد شد می‌جنگد. 

هالند و پالمر با 20 گل زده در صدر این جدول قرار دارند، اولی واتکینز از چلسی با 19 گل دوم است و محمد صلاح هم با 17 گل زده در این فصل در جایگاه سوم قرار دارد.»

دیگر خبرها

  • ماری: من و یوکیچ بدون شک، بهترین زوج هستیم
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • زنده از بیشکک: فرنگی ایران به دنبال فتح آسیا
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند
  • پایان فصل قانونی NBA/ پیروزی لیکرز با درخشش پادشاه
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • سرپرست صنعت نفت: مصمم به شکست پرسپولیس هستیم/ با حمایت تماشاگران به دنبال بقا هستیم
  • برد سخت تیم آلمانی با درخشش ستاره ایرانی/ یخچالی بهترین بازیکن شد
  • عصبانیت تن‌هاخ و نیمه کاره ماندن نشست خبری سرمربی هلندی