Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر عرب عامری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: پرونده ۴۰۰ خانوار از این تعداد که تاکنون در طرح توزیع‌ الکترونیکی گاز مایع ثبت‌نام کردند مورد بررسی قرار گرفت و تایید صلاحیت شد.

به گفته عرب عامری به هر یک از خانوارهایی که مشمول طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع شوند و صلاحیت آن ها احراز شود چهار سیلندر ۱۱ کیلوگرمی و ۲ سیلندر کوچک(پیک نیکی) داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع  بین خانوارهای محروم از گاز طبیعی و مصرف‌کننده نفت‌سفید که تا این زمان تحت پوشش انشعاب گازرسانی قرار نگرفته‌اند با ثبت‌نام در سامانه سدف (سامانه اینترنتی نیو تجارت آسان) انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد: خانوارهای بدون گاز طبیعی که سهمیه نفت سفید خود را از طریق کارت بانکی دریافت می‌کنند می‌توانند از طریق همان کارت بانکی و بدون ورود به سامانه سدف  گاز مایع سلیندری مورد نیاز خود را دریافت کنند.

عرب عامری ادامه داد: خانوارهایی که تاکنون نفت سفید مورد نیاز خود را از طریق کارت بانکی دریافت نکرده اند لازم است به سامانه سدف مراجعه و نسبت به ثبت مشخصات سرپرست خانوار و اطلاعات کارت بانکی اقدام کنند تا پس از تایید نهایی بتوانند گاز مایع و نفت سفید مورد نیاز خود را از نمایندگان توزیع در سراسر استان تهیه کنند.

وی از همه روستاییان خواست در اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع همکاری لازم را با شرکت پخش فرآورده های نفتی داشته باشند.

وی تصریح کرد: بیشترین جمعیت روستایی که به گاز طبیعی دسترسی ندارند مربوط به روستاهای شهرستان های میامی، شاهرود، مهدی شهر و دامغان است.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: طرح توزیع الکترونیک گاز مایع با هدف جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، دسترسی آسان‌تر مصرف کنندگان واقعی، رعایت حقوق شهروندی، تحقق دولت الکترونیک و مدیریت صحیح توزیع گاز مایع از اواسط مرداد امسال بصورت آزمایشی در چند استان از جمله سمنان آغاز شد.

هموطنانی که واجد شرایط دریافت سوخت گاز مایع (اماکن فاقد گاز طبیعی) هستند می توانند با ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده های نفتی به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir  نسبت به ثبت مشخصات و احراز هویت در این سامانه اقدام کنند .

برچسب‌ها سمنان طرح تخصیص سهمیه سوخت گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان طرح تخصیص سهمیه سوخت گاز سمنان طرح تخصیص سهمیه سوخت گاز طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع کارت بانکی گاز طبیعی نفت سفید ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس تکلیف قانونی مندرج در بند (ی) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و بند (ک) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مبنی بر اتصال تمامی آزادراه‌های کشور به پرداخت عوارض به صورت الکترونیکی، به دلیل عدم تحقق این امر معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرد.

با ورود سازمان بازرسی، در مجموع از ۲۹ آزادراه در دست بهره‌‌برداری، ۲۴ آزادراه به طور کامل به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض تجهیز شده و ۵ آزادراه دیگر شامل آزادراه‌های اراک-خرم آباد، کنار گذر جنوبی تهران (غدیر)، قم-گرمسار، خرم آباد-پل زال و تهران-شمال باقیمانده که پیگیری این امر نیز در دستور کار است.

بنابراین گزارش، با تجهیز آزادراه‌های فوق به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض و عدم توقف وسائل نقلیه پشت دروازه‌های مربوطه، ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مسافران، طبق برآورد انجام شده و بر اساس گزارش وزارت راه، سالانه حدود ۳۶ میلیون لیتر بنزین (معادل ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال) و ۱۷ میلیون لیتر گازوئیل (معادل ۵۶۰۰ میلیارد ریال)، در مصرف سوخت صرفه جویی خواهد شد.

در این راستا خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با ارسال نامه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور از پیگیری‌های به عمل آمده سازمان بازرسی و همچنین تلاش‌های صورت گرفته دست اندرکاران ذیربط تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • الکترونیکی شدن مجوزهای صنوف