Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@08:58:38 GMT

گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۶۷۰۸

گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران

گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران صبح امروز با حضور دکتر صالحی‌آرا در مجموعه ولایت دانشگاه آزاد استان تهران برگزار شد. حسین افشار مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد استان تهران شد در گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران حسین افشار مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد استان تهران شد در گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران احمد صالحی آرا سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد در گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران احمد صالحی آرا در گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران احمد صالحی آرا سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد در گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران احمد صالحی آرا سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد در گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران احمد صالحی آرا سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد در گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران گردهمایی روسا شاهد و ایثارگر واحدهای استان تهران

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تمدید شد.

این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند

کد خبر 6081271

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟
  • رشد و زایش خانواده ربوکاپ آزاد را در هجدهمین دوره شاهد هستیم
  • بهادری جهرمی: رشد و زایش خانواده ربوکاپ آزاد را در هجدهمین دوره شاهد هستیم
  • گردهمایی فعالان هنری مساجد مازندران
  • جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • دانشگاه شاهد نیروی حفاظت فیزیکی جذب می‌کند
  • مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق