Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسمپور جانشین استاندار در ستاد مبارزه با کرونای فارس، با اعلام اینکه حضوری یا غیرحضوری بودن سال تحصیلی جدید مدارس، ارتباط مستقیم با وضعیت شیوع کروناویروس در هر شهرستان دارد.

او گفت: وضعیت مدارس براساس رنگ بندی شهرستان‌ها برای مقاطع مختلف تحصیلی و حضور معلمان در مدرسه برنامه ریزی و ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسمپور با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی جدید ۱۵ شهریور خواهد بود، گفت: در مناطق با وضعیت سفید، مدارس به شکل حضوری، در مناطق زرد به شکل ترکیبی حضوری و غیرحضوری و در مناطق قرمز، به شکل مَجازی و غیر حضوری دایر خواهد شد.

او با یادآوری اینکه براساس پروتکل اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا، حرکت هیئت‌های مذهبی و دسته‌های عزاداری در ایام محرم، ممنوع است، گفت: اگر در این زمینه تخلفی حادث شود، نیروی انتظامی و فرمانداری ملزم به دادن تذکر است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مبارزه با کرونا خاطرنشان کرد: رنگ بندی وضعیت استان‌ها به لحاظ شیوع کرونا چهارشنبه‌های هر هفته اعلام می‌شود، اما براساس اعلام هفته قبل، فارس در مجموع با وضعیت هشدار مواجه است.

قاسمپور بیان کرد: ۶ شهرستان استان فارس در وضعیت سفید، ١٢ شهرستان در وضعیت زرد و ١٨ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

او با بیان اینکه فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا طی سه روز اخیر در فارس روند کاهشی داشته و درصد مرگ براثر این بیماری در فارس در مقایسه با سایر استان‌ها کمتر است، گفت:در روز‌های اخیر مراجعه بیماران به بیمارستان‌های مرجع کرونا در فارس کاهش داشته است.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه محدودیت‌ها در شهرستان‌های قرمز همچنان برقرار است، گفت: در این شهرستان‌ها برپایی نماز جمعه، برگزاری همایش، تجمعات ممنوع است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان اینکه ۱۷ درصد از تست‌های تجمعی کرونا از ابتدا تاکنون در فارس مثبت بوده است، درصد بهبود یافتگان کرونایی در استان را بیش از٩٠ درصد اعلام کرد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازگشایی مدارس فارس وضعیت منطقه کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی ترمینال سرخه حصار دغدغه ساکنان شرق پایتخت شد

باریک بودن عرض خیابان و وجود ترمینال شرق تهران موجب افزایش بار ترافیکی در این منطقه شده و رانندگان را با مشکلاتی مواجه کرده است، این در حالی است که پایانه جدید که در منطقه سرخه حصار واقع شده است، آماده شده است اما همچنان پایانه شرق به سرخه حصار انتقال نیافته است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مسئولان درخواست بازگشایی ترمینال جدید را کرد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

 پایانه قدیم که در چهارراه تهرانپاس است واقعا وضع خوبی ندارد از جهت باریک شدن عرض خیابان و بار ترافیکی هر روز تا ساعت‌ها شب کلافه کننده شده قرار شد پایانه جدید را بازگشایی کنند و پایانه قدیم را پارک کنند و یا به عرض خیابان اضافه کنند تا پهن‌تر شود و بار ترافیک عادی شود. پایانه شرق که در منطقه سرخه حصار واقع شده است، ۵ سال است که آماده شده ولی افتتاح نمی‌شود. لطفا رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • بازگشایی ترمینال سرخه حصار دغدغه ساکنان شرق پایتخت شد
  • برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا