Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: امسال پروژه‌های بزرگی را آغاز کردیم که با انجام آن‌ها در ۴ سال آینده ۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای توسعه فولاد خوزستان انجام و خوراک تحریمی فولاد و پتروشیمی در داخل تولید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم فعالیت شرکت‌های تولید بزرگ در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اظهار داشت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی همه شرکت‌ها موظف هستند در کنار فعالیت‌های خود به مردم نیز خدمات‌رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتقاد ما این است که اگر همه دستگاه‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند دیگر نیازی به ورود دولت برای رفع محرومیت‌ها نیست.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: یکی از مزایای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و استمرار آن، ایجاد فضای اجتماعی امن و گسترش فعالیت‌های اقتصادی است.

69 درصد فروش فولاد خوزستان به 7 شرکت تولیدی فولاد استان

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به تأمین نیاز زنجیره پایین‌دستی صنعت فولاد اشاره کرد و گفت: فولاد خوزستان از ابتدای امسال 69 درصد فروش خود را به 7 شرکت تولیدی فولاد اختصاص داده که عمده این محصولات به شرکت‌های گروه ملی صنعتی فولاد ایران و فولاد اکسین ارسال شده است.

وی با بیان اینکه "اولویت اصلی ما حمایت از صنایع داخلی است" تصریح کرد: شرکت‌های گروه ملی صنعتی فولاد ایران و فولاد اکسین که در سال‌های گذشته به سبب برخی مشکلات، جزو شرکت‌های زیان ده بودند با ارائه خوراک فولادی به این شرکت‌ها نسبت به افزایش تولید و حرکت آن‌ها به سمت سوددهی تلاش کردیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: همچنین با دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت مابقی تولیدات فولادی شرکت فولاد خوزستان در بورس عرضه‌شده و به‌صورت کاملاً شفاف خریدوفروش می‌شود.

نامه انبوه‌سازان به وزیر صنعت: یارانه پرداختی به صنایع فولادی بی هدف است/جهش 40 درصدی قیمت آهن‌آلات طی چند ماه اخیرتحریم عامل رونق تولیدکنندگان صنایع فولاد شد+ فیلمهشدار انجمن فولاد در مورد کاهش صادرات/ به داد صنعت فولاد برسید

سهام فولاد خوزستان و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای سهامداران

محمدی درباره وضعیت سهام شرکت فولاد خوزستان در بورس اوراق بهادار گفت: سهام شرکت فولاد خوزستان از مردادماه سال 98 تا مردادماه امسال حدود 377 درصد رشد داشته و اکنون به قیمت 4 هزار و 148 تومان رسیده است.

وی افزود: اکنون سهام فولاد خوزستان در وضعیت مناسبی قرار دارد و همه تلاش ما این است که روند سهام شرکت افزایشی باشد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان درباره طرح‌های توسعه‌ای شرکت عنوان کرد: امسال پروژه‌های بزرگی را آغاز کردیم که با انجام آن‌ها در 4 سال آینده 8 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای توسعه فولاد خوزستان انجام می‌شود.

محمدی به جزئیات این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: پروژه بزرگ احداث ماشین‌آلات ریخته‌گریِ اسلب‌های عریض با ظرفیت تولید یک‌میلیون و 200 هزار تن در سال و اعتباری بالغ‌بر 200 میلیون دلار برای تأمین اسلب لوله‌های نفتی آغاز شده و همچنین کارخانه کک سازی در منطقه آزاد اروند احداث می‌شود که این پروژه‌ها موارد موردنیاز صنعت فولاد و پتروشیمی را تأمین می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین با اضافه شدن شرکت فولاد اکسین به مجموعه فولاد خوزستان، زنجیره فولادی در این شرکت تکمیل‌شده و ارزش سهام شرکت افزایش چشمگیری خواهد داشت.

محمدی درباره افزایش سرمایه سهام شرکت فولاد خوزستان بیان داشت: به‌زودی افزایش سرمایه خیلی قوی در بورس خواهیم داشت که کارهای قانونی آن در حال انجام بوده و در سامانه کدال اعلام می‌شود.

انتهای پیام/341/س

R41468/P/S6,57/CT11 بیشتر بخوانید... انتقاد به عملکرد معاونت معدنی وزارت صمت/ چه کسی پاسخگوی زیان صنعت فولاد است؟ گزارش| توجه به توسعه و اقتصاد معادن زغال‌سنگ تضمینی برای صنعت فولاد است صادرات بی رویه سنگ آهن به ضرر صنعت فولاد کشور است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انتقاد به عملکرد معاونت معدنی وزارت صمت/ چه کسی پاسخگوی زیان صنعت فولاد است؟ گزارش| توجه به توسعه و اقتصاد معادن زغال‌سنگ تضمینی برای صنعت فولاد است صادرات بی رویه سنگ آهن به ضرر صنعت فولاد کشور است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۳ گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ ۴ عضو کمیسیون آموزش مجلس: ضعف زیرساخت‌های اینترنتی کشور تداوم تدریس آنلاین را دچار چالش می‌کند ۵ امتحانات پایه نهم و دوازدهم در کاشان حضوری برگزار می‌شود ۶ گزارش| بازی عطاری‌ها با جان مردم /‌ قیمت‌های نجومی برای تجویز‌‌ داروی "کرونا" ۷ وضعیت نیروی متخصص بخش بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان هنوز ایده‌آل نیست ۸ معاون استاندار تهران: اتصال آب ۱۶ روستای شهرستان ری به آب شرب تهران محقق شد مهمترین اخبار استانها فرمانده نیروی زمینی ارتش: به آمادگی بی‌نظیری در رزم زمینی رسیده‌ایم / پوزه هر نوع تهدیدی را در کسری از زمان درهم می‌‌پیچیم گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ ۸۰ درصد قطعات صنعت نفت بومی‌سازی شد/ پروژه "شهرک خودرویی خلیج فارس" روی مخزن نفت قرار دارد تصویب ۶۴۰میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه/ میزان حقابه‌ تمامی تالاب‌های کشور مشخص می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است مخالفت دوباره چین با فعال‌کردن مکانیزم ماشه: درخواست آمریکا غیرقانونی و غیرمنطقی است طرح فروش اوراق نفت فعلاً متوقف شد/ دژپسند: بازار سرمایه در میان‌مدت بسیار خوب خواهد بود نمایندگی ایران در سازمان ملل: شورای امنیت بار دیگر انزوای آمریکا را نشان داد گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان مسئولیت های اجتماعی فولاد خوزستان صنعت فولاد سهام شرکت پروژه ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه چهارشنبه نشست عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و کارآفرینان استان سمنان به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان آغاز به کار کرد.

در این برنامه معاون صنایع عمومی وزارت صمت، معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گلی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز حضور دارند.

قرار است در این نشست درباره مشکلات سرمایه گذاری در استان سمنان به خصوص تأمین آب اظهار نظر شود.

این خبر کامل می‌شود.

کد خبر 6081503

دیگر خبرها

  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • افزایش ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟
  • رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • چرا صنعت نفت برای سرمایه گذاری خارجی با وجود تحریم ها جذاب بود؟
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است