Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پویش نذر خون حسینی گفت: در قالب این پویش، پایگاه‌های ما از اول محرم تا اربعین حسینی آماده دریافت خون‌های اهدایی توسط مردم هستند.

مدیر کل انتقال خون استان خراسان رضوی با بیان اینکه ما در همه پایگاه‌ها برای نذر خون حسینی اعلام آمادگی کرده‌ایم و در این خصوص اطلاع‌رسانی‌هایی صورت گرفته است، گفت: در این هفته نیز در معابر شهری با کمک شهرداری‌ها همه بنرها در خصوص پیوستن مردم به پویش نذر خون در سطح شهر نصب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع کرونا و کاهش در اهدای خون

وی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کم‌تر شدن مراجعه اهداکنندگان به پایگاه‌های اهدای خون، سازمان انتقال خون به همه گروه‌های خونی نیاز پیدا کرده است، با این وجود نیاز ما نسبت به گروه خونی o منفی نسبت به گروه‌های دیگر بیش‌تر است. 

وی با اشاره به اینکه پایگاه اهدای خون امام رضا (ع) محل دریافت پلاسمای افراد بهبودیافته کرونا است، افزود: به منظور سلامت بیماران کرونایی و برای استفاده در بیمارستان‌ها اقدام به دریافت پلاسمای افرادی که کرونا گرفته بودند، کرده‌ایم، لذا بهبودیافتگان کرونا می‌توانند پس از ۲۸ روز از روز بهبودی خود، اقدام به این عمل خداپسندانه کنند.

اخذ نوبت اینترنتی برای اهدای خون

عبداللهی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های به وجود آمده به شدت مراقبت می‌کنیم که پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌ها رعایت شود تا اهداکنندگان ما به بیماری کرونا مبتلا نشوند، اظهار کرد: تمام موارد بهداشتی در پایگاه‌ها اجرا می‌شود، لذا برای رفاه حال اهداکنندگان، سامانه نوبت‌دهی اینترنتی را راه‌اندازی کرده‌ایم که افراد می‌توانند از طریق سایت نوبت‌دهی درخواست و پایگاهی که نزدیک‌ترین پایگاه به محل خود است را انتخاب کنند.

مدیر کل انتقال خون استان خراسان رضوی تصریح کرد: بعد از دریافت کد رهگیری، این افراد می‌توانند بدون اتلاف وقت، شکل‌گیری تجمع و با رعایت فاصله اجتماعی برای اهدای خون مراجعه کنند.

گفتنی است، ۵ پایگاه در سطح مشهد مقدس و ۶ پایگاه در سطح استان خراسان رضوی در شهرستان‌ها برای اهدای خون درنظر گرفته شده است.

پایگاه های مشهد شامل پایگاه امام رضا (ع) در محدوده میدان تقی‌آباد، پایگاه شهید سلیمانی در بلوار استقلال، پایگاه شهید کریمی در محدوده قاسم آباد، پایگاه مهر در ابوطالب ۳۳ و پایگاه نزدیک حرم مطهر نبش شیرازی ۳ در مجتمع تجاری اقامتی امید می‌شود.

کد خبر 5007939

منبع: مهر

کلیدواژه: نذر خون اهدای خون محرم 99 محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی قزوین اهدای خون پایگاه ها نذر خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پویش زمین پاک در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  عصاری شهردار دامغان گفت در طرح پویش زمین پاک بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای نهادهای مردمی و دانش آموزان  زباله های اطراف میدان صد دروازه  را جمع آوری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • نیاز اصفهان روزانه به ۶۴۰ اهداکننده خون
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • اجرای طرح پویش زمین پاک در دامغان
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون
  • فرم ج و اهدای زمین به متقاضیان جوانی جمعیت