Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@14:52:39 GMT

ورزشکاران با پرداخت ماهانه ۳۴۴ هزار تومان بیمه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۷۹۳۱

ورزشکاران با پرداخت ماهانه ۳۴۴ هزار تومان بیمه می‌شوند

‍‍‍‍‍‍

مدیرکل تأمین اجتماعی تهران بزرگ گفت: ورزشکاران می‌توانند با پرداخت ۳۴۴ هزار تومان در ماه تحت پوشش حمایت‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت تامین اجتماعی قرار گیرند و از مزایای بازنشستگی، برقراری مستمری بازماندگان و درمان بهره‌مند شوند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حسین امیری‌گنجه در جمع کارشناسان اداره کل غرب تهران بزرگ اظهار کرد: از جمعیت 84 میلیون نفری کشور، حدود 30 درصد به‌صورت حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای و همگانی در هفته یک تا 6 روز فعالیت ورزشی انجام می‌‍‌دهند و از این میزان کمتر از 5 درصد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری‌گنجه افزود: در سطح استان تهران بیش از 320 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در رشته‌های مختلف مشغول فعالیت هستند که از این تعداد کمتر از 20% تحت پوشش حمایت‌های بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ یکی از مشکلات بیمه ورزشکاران را نبود ساختار تشکیلاتی منظم در باشگاه‌ها و عقد قراردادها دانست و ادامه داد: تمام  ورزشکارانی که به نحوی در مراکز دولتی – خصوصی مشغول به کار هستند، از بیمه‌های اجتماعی بلندمدت برخوردار هستند و متاسفانه 90 درصد بیمه ورزشکاران با نگاه صرفاً حوادث و بیماری و به صورت کوتاه‌مدت منعقد می‌شود.

وی با اشاره به ماهیت بیمه مشاغل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به نیاز و درخواست ورزشکاران و شرایط کاری، آنها می‌توانند بر مبنای سه اصل 12 درصد مستمری بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی، 14% مستمری بازنشستگی و مستمری بازماندگان و 18 درصد مستمری بازنشستگی، بازماندگان و ازکارافتادگی تحت پوشش حمایت‌های بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند.

مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ حداقل سن برای بیمه ‌شدن ورزشکاران را  18 سال و حداکثر 50 سال اعلام کرد.

طرح پیشنهاد "افزایش 20درصدی مجدد حقوق بازنشستگان"خرید اعتباری برای بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز شدآخرین وضعیت "متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان" تشریح شد

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان تامین اجتماعی بیشتر بخوانید... طرح پیشنهاد "افزایش ۲۰درصدی مجدد حقوق بازنشستگان" خرید اعتباری برای بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز شد آخرین وضعیت "متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان" تشریح شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... طرح پیشنهاد "افزایش ۲۰درصدی مجدد حقوق بازنشستگان" خرید اعتباری برای بازنشستگان تأمین اجتماعی آغاز شد آخرین وضعیت "متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان" تشریح شد واژه های کاربردی مرتبط سازمان تامین اجتماعی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ آموزش مجازی دانش‌آموزان تهرانی از ۱۵ شهریور/ تهیه لباس فرم برای پایه‌های ورودی ۲ یگان ویژه پلیس برای برخورد با اوباش وارد میدان می‌شود ۳ طرح پیشنهاد "افزایش ۲۰درصدی مجدد حقوق بازنشستگان" ۴ جزئیات افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اعلام شد ۵ فیلم// هشدار صریح مقام معظم رهبری درباره "سقط جنین" ۶ آغاز تدریس تصویری معلمان از ۱۵ مهر/ اضافه‌ شدن ۲۵ آیتم جدید به "شاد" ۷ رئیس پلیس تهران: "کیوان امام‌وردی" دستگیر شد ۸ داروی جدید درمان اعتیاد در کشور تولید شد مهمترین اخبار اجتماعی واجب فراموش‌ شده‌ای به نام احیای "حقوق عامه" / "ترک فعل" منشأ اصلی خیلی از جرائم در کشور علت عدم‌تشکیل "کمیسیون قضایی" بعد از گذشت ۳ ماه از شروع به کار مجلس جدید چیست؟! بدهی هزار میلیاردی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان/ سود سه هزار و پانصدی صندوق طرح پیشنهاد "افزایش ۲۰درصدی مجدد حقوق بازنشستگان" مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است اختصاصی| تخلیه ۳.۳ میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور / ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند عملیات مشترک روسیه-سوریه برای پاکسازی منطقه "الصحراء البیضاء" سند اعطای حجمی آب به استان‌ها ابلاغ شد/ اجرای ۱۰ طرح پایلوت سیستم‌های هوشمند آبیاری در کشور مخالفت دوباره چین با فعال‌کردن مکانیزم ماشه: درخواست آمریکا غیرقانونی و غیرمنطقی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی تأمین اجتماعی اجتماعی قرار طرح پیشنهاد تهران بزرگ تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می شود

با اشاره به اینکه ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می شود، گفت: این حق بیمه در حقیقت تضییع حقوقی از مردم است که صورت می گیرد و شهرداری در این شرایط مقصر شناخته می شود.

به گزارش ایسنا، محمد آقامیری در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حملات شب گذشته به رژیم صهیونیستی و اینکه اقدام ما دفاعی مشروع بود، گفت: این اقدام نظامی صرفا اهداف نظامی را مورد هدف قرار دارد و این بسیار مهم است. اسرائیل در مدت اخیر زیرساخت‌ها، بیمارستان‌ها و تأسیسات را مورد حمله قرار داده است.

وی افزود: این اقدام سیلی محکمی بود که دشمن از خواب بیدار شود و این جنگ نابرابر با ملت مظلوم فلسطین به پایان برسد. پس از ۷۰ سال این اولین بار بود که یک گوشمالی برای رژیم غاصب از سوی امت اسلام صورت گرفت.

آقامیری با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در ۲۲ شهریور سال قبل مصوبه‌ای در مورد بیمه تأمین اجتماعی دارد، افزود: درصدی روی عوارض پروانه‌ها از سال ۱۳۷۸ گرفته می شد که از ۱۰ درصد به ۲۵ درصد رسیده است.

وی تأکید کرد: ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می شود که تضییع حقوقی از مردم صورت می گیرد و شهرداری در این شرایط مقصر شناخته می شود. نمونه واقعی برای این موضوع وجود دارد، در منطقه یک ۲۶ میلیارد تومان عوارض کارشناس فنی برای ۱۷۰ متر اضافه بنا صادر شده که ۶.۵ میلیارد تومان برای بیمه تأمین اجتماعی اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: تقاضای ما این است که شهرداری تهران در صدور فیش‌ها تفکیک قائل شود متاسفانه بیمه تأمین اجتماعی این موضوع را از سر خود باز نمی کند و هیچ خدمتی به ازای آن ارائه نمی دهد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی به راحتی با مصوبه مجلس ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه را دریافت می کند و صدای کسی در نمی آید، گفت: این سهم به عنوان حق کارگر دریافت می شود. چیزی بنا شده که پولی از کارفرما گرفته می شود و هیچ خدمتی به کارگر ارائه نمی شود. به نظر می رسد این پول غیرقانونی است. روی صحبت ما با شهرداری است که حتما روی فیش‌ها تفکیک ها را قائل شود تا تأمین اجتماعی تنها از محل صدور پروانه مبالغ را دریافت کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر
  • پیش ثبت نام ۹۰۰ مادر دارای سه فرزند خراسان شمالی در صندوق اجتماعی کشاورزان
  • ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می شود
  • ابلاغ نرخ حق بیمه درمان کارمندان، کارگران و بازنشستگان