Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار البرز با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌ها در این استان در دستور کار قرار دارد،گفت: چند پروژه بهداشتی و درمانی در کرج با اعتباری بیش از ۹۱ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،عزیزاله شهبازی در مراسم بهره‌برداری از 9 پایگاه اورژانس استان البرز در بهشت سکینه کمالشهر، ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: امروز 12 دستگاه آمبولانس پیشرفته و 5 دستگاه موتور آمبولانس به ارزش 30 میلیارد تومان به تجهیزات اورژانس البرز اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البرز شاهراه ارتباطی 14 استان کشور است و به دلیل ترددهای فراوان ملی دچار حوادثی می‌شود که ضرورت دارد برای تسریع و تسهیل در روند امداد و نجات، این امکانات افزایش یابد.

شهبازی  با بیان اینکه 5 پد بالگرد نیز امروز به البرز اضافه شد که این امکان از اهمیت بالایی در راستای ارائه خدمات به مصدومان برخوردار است،بیان کرد: در مجموع امروز پروژه های بخش بهداشت و درمان در کرج با اعتباری بیش از 91 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از بزرگترین پروژه لایروبی کشور توسط قرارگاه خاتملرستان| 5 مدرسه در روستاهای سیل زده بخش معمولان به بهره برداری رسید3 پروژه عمرانی و تولیدی شهرستان پردیس با اعتبار بالغ بر 52 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید

استاندار البرز گفت: امسال همزمان با هفته دولت 309 پروژه با اعتباری بیش از 4 هزار و 300 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که 246 پروژه مربوط به بخش دولتی است.

شهبازی با اشاره به اینکه رشد اعتبارات پروژه‌های هفته دولت امسال در مقایسه با سال 98 حدود 85 درصد است، اضافه کرد: اکنون البرز غالبا مسیر گردشگردی محسوب می‌شود ولی با برنامه ریزی دقیق درصدد هستیم که این استان را بعنوان هدف گردشگری معرفی کنیم.

وی  با بیان اینکه  این استان آثار تاریخی و طبیعی فراوانی دارد و در حوزه صنعت و تولید و خدمات نیز در کشور مطرح است،ادامه داد: کرج چهارمین کلانشهر کشور به لحاظ جمعیت است و ارتقا زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در این شهر ضرورت دارد.

استاندار البرز در ادامه  و در مراسم بهره برداری از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهید رجایی در کرج، عنوان کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید بیش از هزار و 600 تخت بیمارستانی به مجموعه درمانی البرز اضافه شده است.

شهبازی گفت: در طرح تحول نظام سلامت توجه ویژه ای به البرز شد و همچنین با حمایت‌های دولت تسریع در تکمیل 3 بیمارستان در استان در دستور کار قرار گرفت و خیرین نیز وارد میدان شده اند.

وی افزود: بخش خصوصی و خیرین برای کمک به ارتقا سرانه های بهداشت و درمان در حال سرمایه گذاری هستند و برای ساخت یک بیمارستان در منطقه کمالشهر نیز اعلام آمادگی کرده اند.
در این مراسم ساختمان معاونت غذا و داروی کرج نیز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... بهره برداری از بزرگترین پروژه لایروبی کشور توسط قرارگاه خاتم لرستان| ۵ مدرسه در روستاهای سیل زده بخش معمولان به بهره برداری رسید ۳ پروژه عمرانی و تولیدی شهرستان پردیس با اعتبار بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بهره برداری از بزرگترین پروژه لایروبی کشور توسط قرارگاه خاتم لرستان| ۵ مدرسه در روستاهای سیل زده بخش معمولان به بهره برداری رسید ۳ پروژه عمرانی و تولیدی شهرستان پردیس با اعتبار بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۳ گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ ۴ گزارش| بازی عطاری‌ها با جان مردم /‌ قیمت‌های نجومی برای تجویز‌‌ داروی "کرونا" ۵ عضو کمیسیون آموزش مجلس: ضعف زیرساخت‌های اینترنتی کشور تداوم تدریس آنلاین را دچار چالش می‌کند ۶ امتحانات پایه نهم و دوازدهم در کاشان حضوری برگزار می‌شود ۷ معاون استاندار تهران: اتصال آب ۱۶ روستای شهرستان ری به آب شرب تهران محقق شد ۸ وضعیت نیروی متخصص بخش بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان هنوز ایده‌آل نیست مهمترین اخبار استانها فرمانده نیروی زمینی ارتش: به آمادگی بی‌نظیری در رزم زمینی رسیده‌ایم / پوزه هر نوع تهدیدی را در کسری از زمان درهم می‌‌پیچیم اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند جانشین فرمانده ناجا: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر کشور افتتاح شد / ‌در صحنه با مخلان امنیت ‌برخورد خواهیم کرد گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند عملیات مشترک روسیه ــ سوریه برای پاکسازی منطقه "الصحراء البیضاء" سند اعطای حجمی آب به استان‌ها ابلاغ شد/ اجرای ۱۰ طرح پایلوت سیستم‌های هوشمند آبیاری در کشور مخالفت دوباره چین با فعال‌کردن مکانیزم ماشه: درخواست آمریکا غیرقانونی و غیرمنطقی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری رسید اعتباری بیش بهره برداری میلیارد تومان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد

پل چهارم بشار یاسوج به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهری نقش موثری در کاهش ترافیک دارد، اما با وجود گذشت شش سال از آغاز عملیات اجرایی آن، مردم همچنان منتظر قیچی شدن روبان این پل هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، شهر یاسوج به عنوان یکی از شهرهای مطرح کشور در موضوع مهاجرپذیری روز به روز در حال گسترش ساخت‌وساز و افزایش جمعیت است.

آب‌وهوا، قرار گرفتن شهر یاسوج در مسیر کریدور شمال به جنوب، ارزانی ملک در حاشیه این شهر را می‌توان از مهم‌ترین عوامل رشد جمعیت در این شهر دانست و البته در کنار این عوامل از مهاجرت روستاییان کهگیلویه و بویراحمد به این شهر به دلیل نبود امکانات رفاهی، نباید چشم‌پوشی کرد.

در کنار همه عوامل مؤثر برای قرار گرفتن شهر یاسوج در کانون توجه برای مهاجرت، باید به معضلات و مشکلات نیز پرداخت، شهر یاسوج را می‌توان تنها مرکز استانی در ایران دانست که از لحاظ زیرساخت‌های لازم در زمینه اشتغال با مشکل جدی مواجه بوده و شهرک‌های صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل مؤید این موضوع است.

علاوه بر نبود زیرساخت‌های اشتغال، نبود زیرساخت‌های مهم برای زندگی شهری از جمله نبود پارکینگ‌های عمومی، نبود مکان‌های فرهنگی و تفریحی، ضعف شدید در زیرساخت‌های معابر شهری، ترافیک خسته‌کننده شهر را نیز باید به مشکلات اساسی اضافه کرد.

گره کور ترافیک یاسوج و پروژه‌های نیمه‌تمام

ترافیک خسته‌کننده شهر یاسوج هر ساله با آغاز سال تحصیلی و شروع تعطیلات تابستانی موجی از اعتراض را بین شهروندان به‌وجود می‌آورد، به عقیده کارشناسان راه برون‌رفت از ترافیک خسته کننده شهر یاسوج چاره‌اندیشی اساسی برای ایجاد راه فرار از قبیل کمربندی‌های ارتباطی دور شهر است.

از سال‌های گذشته تلاش‌های فراوانی برای ایجاد کمربندی‌های ارتباطی جهت حل معضل ترافیک شده‌است که از جمله آن می‌توان به بلوار آیت‌الله ملک‌حسینی، تعریض خیابان جمهوری، احداث پل‌های سوم و چهارم بشار اشاره کرد که هم‌اکنون به صورت نیمه‌تمام و یا راکد به شهر یاسوج نیشخند تلخ می‌زنند.

در سال ۹۴ با حضور محمدباقر نوبخت، معاون اول رئیس‌جمهور وقت، کلنگ احداث پل چهارم بشار یاسوج به زمین زده شد و هدف از احداث این پل، اتصال شهر یاسوج به بیمارستان امام سجاد (ع) به منطقه سروک و سرابتاوه عنوان شد، پروژه‌ای که قرار بود تا سال ۹۸ به اتمام برسد، اما وعده افتتاح آن از دهه فجر به هفته دولت و از هفته دولت به دهه فجر دیگر پاس داده می‌شود.

این پل دارای چهار دهانه است و در سه دهانه ۳۰، ۳۷ و ۳۳ متری به طول ۱۵۰ متر چهارمین پلی است که روی رودخانه بشار یاسوج احداث در حال احداث است که سازه‌ای اثربخش برای اتصال چند مسیر شهر و خروج شهر از ترافیک به‌شمار می‌رود.

قصه پل چهارم بشار و وعده‌های بی‌سرانجام مسئولان

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توجه ویژه رئیس‌جمهور در سفر نخست به تکمیل پل‌های مهم شهر یاسوج، می‌گوید: اعتبارات لازم برای تکمیل پل چهارم بشار در نظر گرفته شد.

به گفته وی پل چهارم بشار رو به اتمام است و ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از سفر نخست رئیس‌جمهور ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار استانی دارد و ۱۰۰ میلیارد ریال از سفر به آن افزوده شده‌است.

احمدزاده این موضوع را نیز یادآور شد که در سال ۱۴۰۱ به‌رغم اینکه یاسوج شهر نفتی نیست اما از محل اعتبارات نفت ۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه در نظر گرفته شد.

علی‌محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، نیز در این ارتباط می‌گوید: پل چهارم بشار شهر یاسوج به عنوان پروژه‌ای مهم با هدف کاهش بار ترافیکی یاسوج و بهبود وضعیت جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد (ع) در سال ۱۳۹۴ کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: عملیات اجرایی پل چهارم بشار از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ آغاز شد و اکنون پس از حدود ۹ سال در مراحل پایانی بهره‌برداری قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبار اولیه ساخت این پل بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده بود، تصریح کرد: با بهره‌برداری از پل چهارم بشار بخش زیادی از مشکلات ترافیکی شهر یاسوج برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در عملیات تکمیل این پل، تصریح کرد: با توجه به تردد زیاد دانش‌آموزان و ترافیک بیش از دو کیلومتری در ورودی و خروجی شهر یاسوج در روزهای پایانی هفته افتتاح پل چهارم بشار بار ترافیکی یاسوج را تا حدود زیادی کاهش خواهد داد.

کیوان آشنا شهردار شهر یاسوج با بیان اینکه در سه ماه اخیر با تکمیل جدول‌گذاری، زیرسازی ورودی‌های پل، نصب گاردریل، سنگ‌ریزی و بتن غوطه‌ای پشت پل اقدامات اساسی انجام شده است و در ادامه با عایق‌کاری و آسفالت پل و اتصالات، تکمیل سنگ‌ریزی انتهای پل و روشنایی آن به امید خدا آن را زیر بار ترافیک خواهیم برد، می‌گوید: با افتتاح این پل، شریان‌های شهر آزاد می‌شوند و بسیاری از گره‌های کور ترافیک یاسوج باز خواهد شد.

آشنا می‌افزاید: اقدامات اصلی برای اتصال پل به آن طرف رودخانه انجام شده است و با تکمیل عملیات مخلوط‌ریزی، این اتصال برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طول این پل ۱۱۵ و عرض آن ۲۰ متر است، تصریح می‌کند: این پل با عرشه فلزی، چهار باند رفت و برگشت دارد و مجهز به کنارگذر و زیرگذر است و تاکنون ۴۵ میلیارد تومان برای احداث آن طی سه قرارداد به پیمانکار پرداخت شده‌است.

شهردار یاسوج کل اعتبار این پروژه را ۶۵ میلیارد تومان می‌داند و می‌گوید: امیدواریم به زودی مردم از برکات این پروژه مهم بهره‌مند شوند و شاهد کاهش ترافیک شهر باشیم.

کد خبر 736502

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز