Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف سیگار قاچاق و انواع قرص متادون از یک مغازه در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: مأموران پاسگاه سامن براساس گزارشات واصله از توزیع اقلام قاچاق و فاقد مجوز قاتنونی در یک مغازه مطلع شده که بلافاصله با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه قضایی از این مغازه بازرسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمدباقر سلگی  در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: مأموران در بازرسی از این مغازه موفق به کشف تعداد ۵۰۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق و تعداد قابل ملاحظه ای انواع قرص متادون شدند که با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه رعایت قانون و خودداری از فروش هرگونه اقلام قاچاق و غیرقانونی از جمله ضروریات غیرقابل اجتناب در محل کسب است، ادامه داد: همچنین در راستای مقابله با قاچاق منابع طبیعی و فرآوردهای چوبی و سپس کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو وانت نیسان در امر قاچاق ذغال فعالیت دارد، توقیف آنها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سلگی خاطرنشان کرد: در همین ارتباط مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی ملایر حین کنترل محورهای مواصلاتی این خودرو را شناسایی و بلافاصله طی هماهنگی لازم با دستگاه قضایی آن را به منظور بررسی دقیق تر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به دستگیری یک متهم و توقیف خودروی حامل ذغال قاچاق، افزود: ارزش ریالی این محموله ۳۰ میلیون تومان برآورد شده و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سلگی با بیان اینکه قطع درختان از جمله درختان و درختچه های کمیاب تاراج منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی جبران ناپذیری را در پی دارد، به مردم و شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيگار متادون نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماینر‌های قاچاق در یزد

 سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی جانشین انتظامی استان یزد بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت. 

وی افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این ساختمان موفق شدند، ۱۷ دستگاه ماینر را کشف کنند. 

جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماینر‌ها جمع آوری و پرونده قضایی تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد