Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ترجمه رکنا، نیروهای پلیس ایتالیا جسد پسر 4 ساله ای را که ماه گذشته گزارش مفقودی اش از سوی پدرش به اداره پلیس داده شده بود پیدا کرد.

بر اساس گزارش ماموران تیم تحقیقات ، جسد پسر 4 ساله توسط حیوانات خورده شده بود و به سختی قابل تشخیص بود که خوشبختانه با معاینات پزشکی قانونی و کالبدشکافی هویت و سن مقتول شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف جسد خورده شده یک کودک در جنگل

در پی شناسایی جسد و رسیدگی پلیس در این پرونده مشخص شد که قربانی با ضربات پی در پی چاقو به قتل رسیده و جسدش در جنگل دفن شده که حیوانات جنازه را از خاک بیرون کشیده و او را خوردند.

اطلاعات پلیس حاکی از آن است که مادر و پدر مقتول به عنوان مظنون دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفتند که با تحقیقات ماموران مشخص شد که پدر قربانی در زمان مفقودی کودک حضور نداشته و آخرین بار با مادرش از خانه بیرون رفت که ناپدید شد.

ناپدید شدن ناگهانی کودک 4 ساله پس از خروج از خانه

مادر کودک در ابتدای بازجویی منکر این اتفاق شد و گفت که برای خرید کفش از خانه بیرون رفته بود که پسرش گم شد اما تحقیقات پلیس و بررسی دوربین مداربسته خیابان مشخص کرد که کودک آخرین بار با مادرش از خانه بیرون رفت و پس از چند ساعت زن جوان به تنهایی به خانه بازگشت و از کودک خبری نبود.

قتل پسر 4 ساله به دست مادرش

زن جوان در اعترافاتش گفت که از زندگی خسته شده بود و به همین خاطر پسرش را به بهانه خرید کفش بیرون برد و با ضربات چاقو او را کشت و جسدرا دفن کرد.

در حال حاضر با اعتراف متهم پرونده به قتل رسیدگی آغاز شده و مجرم به زندان انتقال داده شد تا تحقیقات کامل شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پلیس پزشکی قتل زندان اخبار حوادث جنگل عکس جسد پسربچه مادرش عکس دختر اخبار تهران تهران مرد حوادث تهران ایران جوان پسر بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت کودک فلسطینی از شکنجه‌های صهیونیست‌ها

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه الاقصی، یک کودک فلسطینی که نظامیان صهیونیست او را در نوار غزه اسیر کرده بودند و پس از مدتی او را آزاد کردند، درباره شکنجه‌هایی که در زمان اسارت شده است، سخن می‌گوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پسربچه فلسطینی: می‌خواهم برگردم و همانطور که او به من می‌زد، او را بزنم. منتظر می‌مانم تا بزرگ شوم و بتوانم یک مبارز باشم. زمانی که بزرگ شوم، می‌خواهم همانطور که او بر سر من می‌زد، به سر او ضربه بزنم. می‌خواهم همانطور که روی سر من می‌ایستاد، روی سر او بایستم و به کسی که به طرف من تیراندازی کرد، تیر بزنم.

اسم من نمر و سن من ۱۲ سال است. من یک کودک هستم، گناه من چیست؟ این زخم من است. دو گلوله به من اصابت کرد که گلوله‌های انفجاری بود. به اینجا نگاه کنید و ببینید زخم من چطور است. گناه من چیست؟ با این زخم چه کار می‌توانم بکنم؟ اینجا. گلوله‌های انفجاری. من فقط در حال برداشت سبزیجات بودم. من فقط سبزیجات و گیاهان را جمع می‌کردم تا غذایی تهیه کنم و برای برادرانم غذا ببرم. گناه من چیست؟ آنها به سوی من تیراندازی کردند. تاندون و رگ‌های خونی پایم قطع شده است. من زخمی هم در این پایم دارد. اینجا. در کمرم هم زخم‌هایی وجود دارد. زخمی هم روی شکم است.

خواهر کوچکم هر وقت از خواب بیدار می‌شد، به من می‌گفت، بابا بیرون برو و برای ما نان بیاور. یعنی می‌گفت بیرون برو و برای ما غذا بیاور. به همین علت من هر وقت بیرون می‌رفتم تا غذا بیاورم، به محض اینکه بر می‌گشتم، او به سراغ من می‌آمد و در را باز می‌کرد و به من آویزان می‌شد و می‌گفت، بابا نان آوردی؟ من هم جواب می‌دادم بله. یک گوجه فرنگی به او می‌دادم تا بخورد و او می‌نشست و آن را می‌خورد. این کاری بود که ما همیشه انجام می‌دادیم. من بیرون می‌رفتم تا غذا بیاورم. یک روز، من هدف گلوله قرار گرفتم و اسرائیلی‌ها من را بردند و نتوانستم خواهرم را ببینم. وقتی زندان بودم، همیشه به آنان فکر می‌کردم. آیا او چیزی برای خوردن دارد؟ کسی برای او غذا می‌برد؟ چه کسی بیرون می‌رود تا غذا بیاورد؟ اوضاع برای ما دشوار بود. اوضاع در غزه خیلی سخت است.

دیگر خبرها

  • روایت کودک فلسطینی از شکنجه‌های صهیونیست‌ها
  • جسد مرد ۴۲ ساله از چاه ۲۰ متری بیرون کشیده شد
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد
  • خواستگاری با انگیزه سرقت و اخاذی
  • مشاجره زن و مرد جوان در گاندی با قتل پایان یافت!
  • ‌کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه
  • ‌کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در «خرامه» فارس
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!