Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: رشته ما وابسته به سلاح و مهمات است و تحریم‌ها کارمان را سخت کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تیراندازی از ساعت 10 صبح امروز به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دادگر در آغاز این مجمع گفت: یک سال دیگر از تلاش هیئت‌های استانی و فدراسیون گذشت و خدا را شکر سالی توأم با موفقیت و سربلندی بود.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: تمام این موفقیت‌ها به دلیل تلاش ورزشکاران، مربیان، هیئت‌های استانی و حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است و اگر ناکامی وجود داشته، سهم من است.

وی ادامه داد: امیدوارم تمام این تلاش‌ها منجر به اولین مدال تیراندازان ایران و دومین مدال تاریخ بانوان در المپیک پیش رو شود.

دادگر درباره جنگ اقتصادی که کشور به دلیل تحریم‌ها درگیر آن است، گفت: تیراندازی وابسته به سلاح، فشنگ و تجهیزات است که در این مورد وجود تحریم‌ها کار ما را بسیار سخت کرده است، اما با ریاضت اقتصادی و قناعت کارها را پیش می‌بریم. حتی تعداد کارمندان فدراسیون را از 62 نفر به 37 نفر کاهش دادیم، ولی همچنان درگیر بدهی‌های سنوات گذشته از دوره‌های قبل هستیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: سال گذشته تمام تمرکزمان را روی کسب سهمیه المپیک گذاشتیم و کمی شرمنده هیئت‌های استانی شدیم. در آغاز سال 99 از وزارت دفاع 200 قبضه اسلحه به صورت رایگان گرفتیم که بین هیئت‌های استانی، مراکز استان‌ها، رؤسای هیئت‌ها و شهرستان‌های فعال توزیع خواهیم کرد.

وی در مورد فعالیت‌های فدراسیون در دوران کرونا گفت: با درایت مربیان وطنی اولین کشوری بودیم که تمرینات خود را به صورت آنلاین برگزار کردیم که الگویی برای سایر کشورهای دنیا شد. همچنین در این دوران 25 جلسه به صورت مجازی با رؤسای هیئت‌های استانی داشتیم که خیر و برکات زیادی داشت. تعدادی از هیئت‌ها هم با سرپرست اداره می‌شوند که به‌زودی انتخاباتش برگزار خواهد شد.

دادگر در پایان گفت: برای موفقیت مؤلفه‌های زیادی لازم است، ولی برای شکست یک اشتباه کافی است. باید در این روزهای سخت همه دست به دست هم بدهیم تا کشور از این روزهای سخت عبور کند. از تلاش تمام رؤسای هیئت‌های استانی و حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم و امیدوارم با اتحاد بیشتر در المپیک هم مانند کسب سهمیه‌ها تاریخ‌ساز شویم.

چهارشنبه؛ برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون تیراندازی ایران بیشتر بخوانید... پرونده لیگ تیراندازی در سال ۹۸ بسته شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پرونده لیگ تیراندازی در سال ۹۸ بسته شد واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون تیراندازی ایران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ بارسلونا پاسخ نامه مسی را داد/ شرط باشگاه برای جدایی کاپیتان ۲ مسی به صورت رسمی خواهان جدایی شد/ هیئت مدیره بارسلونا جلسه اضطراری برگزار کرد ۳ جام حذفی فوتبال| تقابل پرسپولیس و استقلال در دربی اجبار و سکوت/ بازی سرنوشت پس از دوره فرسایش ۴ رونمایی رسمی الدحیل از رامین رضاییان + تصاویر ۵ ۲ باشگاه انگلیسی در فهرست مخاطبان «فالو شده» مسی ۶ نوری: مدافعان پرسپولیس از آمادگی دیاباته و قائدی وحشت دارند/ داوری تاثیری در نتیجه دربی نخواهد داشت ۷ حضور مهرداد محمدی در آزمایش‌های پزشکی العربی ۸ مگوایر مجرم شناخته و به ۲۱ ماه حبس محکوم شد مهمترین اخبار ورزشی ناظم‌الشریعه: در صورت لغو تورنمنت کیش با چه تدارکی به مسابقات قهرمانی آسیا برویم؟/ بازی با برزیل عملی نیست واعظ آشتیانی: وزارت ورزش و جوانان سیاست گفتاردرمانی را در پیش گرفته است/ اگر نظارت بود داستان ویلموتس پیش نمی‌آمد صالحی امیری: همه می‌توانند قهرمان شوند اما هر کسی پهلوان نمی‌شود/ به جای پرورش پهلوان، دنبال سکه بودیم! محمدی: تبعیض بین رشته‌ها باید یک بار برای همیشه برطرف شود/ دیر بجنبیم فرصت تعویق المپیک تبدیل به تهدید خواهد شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند ماجرای شهادت حضرت قاسم(ع) به‌روایت رهبر انقلاب + فیلم عملیات مشترک روسیه ــ سوریه برای پاکسازی منطقه "الصحراء البیضاء" سند اعطای حجمی آب به استان‌ها ابلاغ شد/ اجرای ۱۰ طرح پایلوت سیستم‌های هوشمند آبیاری در کشور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی ایران فدراسیون تیراندازی ایران فدراسیون تیراندازی هیئت های استانی هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد

هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی زمان پیشنهادی برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را بررسی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون دوومیدانی از جمله فدراسیون‌هایی است که با سرپرست اداره می‌شود. پس از استعفای هاشم صیامی در اردیبهشت 1402، افشین داوری مسئولیت سرپرستی را بر عهده گرفت، اما پس از نزدیک به 6 ماه سکان سرپرستی را به مهدی مبینی تحویل داد. مبینی هم که قرار بود انتخابات را برگزار کند، سودای ریاست داشت و به دلیل ثبت‌نام در انتخابات، از سمتش کنار کشید تا حسین مطیعی در 26 اسفند به عنوان سومین سرپرست دوومیدانی منصوب شود.

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

 

در همان اوایل حضور مطیعی، مهلت ثبت‌نام از نامزدهای ریاست به پایان رسید و 13 نفر به نام‌های احسان حدادی، مهدی مبینی، افشین داوری، ایرج عرب، مهران تیشه‌گران، هاشم خزایی، عنایت حسن‌پور، هاشم صیامی، سیدعلی کریمی، روح‌الله عسگری، مصطفی زرین‌افضل، عباسعلی مدیح و مهدی شریعتی فیض‌آبادی نام‌نویسی کردند.

با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات، پژمان معتمدی که دو بار در سال‌های گذشته به عنوان دبیر مجمع حضور داشت، به عنوان سرپرست دبیری منصوب شد تا امور مربوطه را انجام بدهد. اصلی‌ترین ماموریت معتمدی برگزاری مجمع انتخاباتی است، البته که باید مقدمات این کار فراهم شود. یکی از این مقدمات برگزاری جلسه هیئت رئیسه به منظور پیشنهاد تاریخ مورد نظر برای برگزاری انتخابات است. بر همین اساس قرار است جلسه هیئت رئیسه هفته آینده برگزار شود تا اعضای آن، پیشنهاد خود را برای زمان برگزاری انتخابات ارائه کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به بررسی صلاحیت مدیریت نامزدها، انتخابات دوومیدانی در خرداد ماه به انجام برسد تا این فدراسیون پس از یک سال بالاخره رنگ حضور یک رئیس را به خود ببیند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست