Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مسعود خاکسار» روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با تسلیت ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: پرداخت این میزان تسهیلات منجر به ایجاد ۲۱ و ۱۰۰ شغل در استان کرمانشاه شده است.

به گفته او، این میزان تسهیلات در قالب قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد در بخش‌های ازدواج، اشتغال خانگی، ضروری، خویش فرمایی، روستاییان و عشایر و سایر بخش‌ها پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از پرداخت تسهیلات این صندوق را حمایت از کارآفرینی و افراد کارآفرین با تسهیلات نرخ چهار درصد و تنفس ۶ ماه تا یکسال و حتی ۲ سال پرداخت ذکر کرد.

او گفت: این صندوق به متقاضیان دریافت تسهیلات مشاوره می دهد و قبل، حین و بعد از پرداخت تسهیلات نیز بر نحوه هزینه کرد این تسهیلات نظارت کامل دارد تا منجر به ایجاد اشتغال شود.

وی به پرداخت تسهیلات سفر رییس جمهوری به استان در سال ۹۴ نیز اشاره کرد و گفت: در این سفر ۱۴ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان تسهیلات در قالب ۲۳هزار و هشت فقره پرداخت شد که ۱۰ میلیارد تومان آن تسهیلات ضروری و مابقی در قالب ایجاد اشتغال بود.

وی عمده فعالیت این صندوق را حمایت از اشتغال روستاییان و عشایر دانست و گفت: در این راستا تفاهم نامه های همکاری با بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق توسعه روستاییان و عشایران منعقد کرده ایم و حمایت های مالی از ایجاد اشتغال در این بخش انجام شده است.

پرداخت ۸۱۲ میلیارد ریال در بخش روستاییان و عشایر

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه در ادامه به پرداخت ۸۱۲ میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال روستاییان و عشایر در قالب ۷۰۵ مورد اشاره کرد و گفت: برای اشتغال زلزله زدگان استان نیز ۱۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در قالب چهار هزار و ۵۷۷ فقره تسهیلات پرداخت کردیم.

به گفته او، این تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب دیده از زلزله در قالب تسهیلات ۱۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومانی بسته به میزان خسارت پرداخت شده است.

وی به اشتغال مددجویان کمیته امداد امام (ره) نیز اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز ۵۶۶ فقره به مبلغ ۲۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی همچنین افزود: پنج میلیارد و ۹۷۳ میلیون تومان در قالب ۱۲۹ فقره تسهیلات به ایثارگران و یک میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان در قالب ۷۰ فقره به زندانیان تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته وی، در قالب حمایت از اشتغال جوانان و فعالیت های ورزشی نیز ۳۵ فقره تسهیلات به مبلغ سه میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان و در قالب انعقاد تفاهم نامه با فنی و حرفه ای ۲ میلیارد و ۶۶ میلیون تومان در قالب ۱۲۷ فقره تسهیلات پرداخت شده است.

وی حمایت از تولید فرش دستباف استان را نیز یکی از برنامه های این صندوق دانست و گفت: در راستای اجرای طرح پشم تا فرش در شهرستان های کرمانشاه و سنقر و کلیایی ۱۷۶ فقره تسهیلات به مبلغ هفت میلیارد و ۴۷۳ میلیون تومان پرداخت شد.

حمایت از صنایع دستی و گردشگری در دستور کار است

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه همچنین در ادامه این نشست خبری با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بالای گردشگری و صنایع دستی در استان کرمانشاه، گفت: تاکنون ۳۶۹ فقره تسهیلات گردشگری و صنایع دستی به مبلغ ۹ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان در استان پرداخت شده است.

خاکسار با بیان اینکه تسهیلات این بخش همچنان ادامه دارد، افزود: ما از توسعه گردشگری و صنایع دستی در استان به خصوص در روستاها حمایت مالی و مشاوره ای می کنیم.

وی همچنین به حمایت از راه اندازی صندوق های خُرد روستایی نیز اشاره کرد و افزود: با هدف حمایت از اقتصاد خانوارهای از ایجاد صندوق های خُرد روستایی در استان حمایت می کنیم که تاکنون در هشت شهرستان این حمایت ها را شروع کرده‌ایم.

به گفته او، اکنون ۱۲۴ فقره صندوق با سه هزار و ۶۰۰ نفر عضو در استان فعال است و در نظر دایم با تسهیلات قرض الحسنه اعضای این صندوق ها را توانمند کنیم.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۴۳ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی هفته دولت دولت تدبیر و امید کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی هفته دولت دولت تدبیر و امید کرمانشاه تسهیلات بانکی هفته دولت دولت تدبیر و امید کرمانشاه میلیون تومان در قالب روستاییان و عشایر استان کرمانشاه پرداخت شده فقره تسهیلات ایجاد اشتغال صنایع دستی ۲ میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی تراکتور رسماً ۳-۰ شد

براساس حکم کمیته انضباطی در خصوص دیدار دو تیم امید بعثت کرمانشاه و امید تراکتور در تاریخ هفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، تراکتور سه بر صفر برنده اعلام شد.

همچنین تیم بعثت به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری سه دیدار خارج از استان کرمانشاه محکوم شد.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • امید تراکتور سه، بعثت کرمانشاه صفر
  • آغاز طرح راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • بازی تراکتور رسماً ۳-۰ شد
  • حکم ۳ بر صفر به سود باشگاه تراکتور