Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تنکابن در این آیین گفت: در هفته دولت روکش آسفالت روستای رودباری‌کنار و احداث ابنیه ، جدول کانیوو ، مسیرهای آبرو و آسفالت روستای "مازولنگسر" با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فیض‌اله اشکوریان افزود: برای تثبیت منطقه رانشی و احیای جاده روستای بالابند و پل‌های روستاهای تلوسرمحله ، کندسر ، به‌کله و عظیمیه در مجموع ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آسفالت برخی از روستاها از محل قیر رایگان صورت گرفته است اظهار داشت‌: این نهاد در هفته دولت ۱۰ پروژه را با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رساند.

اشکوریان خاطرنشان کرد: اجرای دیوار سنگی در روستای کنسکو ،‌آسفالت روستای شمس‌آباد و خشکبور نیز از دیگر پروژه‌های بنیاد مسکن بود که به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن نیز در آیین افتتاح این طرح‌ها با انتقاد از  برخی سخنان افراط و تفریطی گلایه کرد و گفت : متاسفانه برخی افراد مدام اشاره می کنند که در کشور اقداماتی صورت نگرفته و همچنان عقب افتاده هستیم و تلاش دارند تا مردم را ناامید سازند.

سید امیر حسینی‌جو افزود : این روزها که  همه در تلاش هستند تا خدمات صادقانه و بی منت به مردم ارائه دهند برخی همچنان به دنبال تیره کردن خدمات مسئولان هستند در صورتی که خودشان هم هیچ حرکتی در این زمینه نمی کنند.

وی با بیان اینکه اینگونه افراد اقدامات و فعالیت مسئولان را نمی بینند اظهار داشت‌:‌ در شرایطی که کشور زیر فشار تحریم ها قرار دارد و منابع مالی هم محدود است تنها در این هفته در شهرستان تنکابن ۵۹۰ میلیارد ریال پروژه برای افتتاح آماده شد.

وی تصریح کرد: باید در این شرایط سخت و وضعیت بد اقتصادی که مردم با آن مواجه هستند می توانیم با بهره برداری از پروژه ها کام مردم را شیرین کنیم.

حسینی جو  یادآور شد: ‌بنیاد مسکن پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته است و مردم انتظار بیشتری از این نهاد دارند و باید اقدامات آن نمود بیشتری داشته باشد.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران قرار دارد.

برچسب‌ها تنکابن هفته دولت مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنکابن هفته دولت مازندران تنکابن هفته دولت مازندران شهرستان تنکابن بهره برداری میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از پایان عملیات اجرایی فاز نخست پروژه آبرسانی به شهر جوان‌رود و بهره‌برداری از چاه شماره‌ یک و اضافه شدن ۳۵ لیتر آب در ثانیه به منابع تأمین آب این شهر خبر داد و گفت: در تابستان سال جاری تنش آبی چندین ساله شهر جوان‌رود مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا داودی امروز _ شنبه اول اردیبهشت _در جریان بازدید از پایان عملیات اجرایی فاز نخست شامل لوله‌گذاری از چاه شماره یک به ایستگاه پمپاژ صادق آباد و تجهیز و برق رسانی این چاه، به تشریح مشخصات فنی آن پرداخت و اظهار کرد: در این پروژه بیش از ۱۲ کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال از چاه شماره یک به ایستگاه پمپاژ صادق‌آباد اجرا شده است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده در نظر است فاز دوم این پروژه مشتمل بر تجهیز، برق‌رسانی و بهره‌برداری از چاه شماره دو، اجرای قریب به یک کیلومتر خط انتقال و سایر متعلقات پروژه نیز تا پایان اردیبهشت ماه به منظور آبرسانی به مجتمع ۷ روستایی سلکان و همچنین تقویت آب شهر جوان‌رود به ظرفیت ۲۵ لیتر در ثانیه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مجموع با بهره‌برداری از کل این پروژه، روند آبرسانی به مشترکین شهر جوان‌رود بهبود قابل توجهی خواهد یافت.

داودی در پایان افزود: طی یک اقدام جهادی، تکمیل این طرح بسیار مهم و اثربخش با کمک و حمایت دستگاه نظارتی، مجموعه استانداری، فرمانداران جوان‌رود و روانسر خصوصاً در رفع معارضین محلی، به صورت شبانه روزی طی ۶ ماه صورت پذیرفته و در تابستان سال جاری تنش آبی چندین ساله شهر جوان‌رود مرتفع خواهد شد.

کد خبر 746445

دیگر خبرها

  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود
  • ۲۰ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی ِ معادن استان کردستان
  • آبرسانی به ۷۰ روستای استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • بیش از ۲۳۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی در خوزستان صادر شد
  • ساختمان انتقال خون خمین نیازمند ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • افزایش ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل