Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:44:02 GMT

توسعه استفاده از کیف پول آنلاین سیمرغ تجارت

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۰۱۶۶

توسعه استفاده از کیف پول آنلاین سیمرغ تجارت

در راستای توسعه استفاده از کیف پول آنلاین سیمرغ تجارت (سِت)، اپلیکیشن سفرهای گروهی «به همراه» به کیف پول سِت مجهز شد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سیمرغ تجارت، کیف پول همراه سیمرغ تجارت (سِت) با ارائه خدمات گوناگون پرداختی در قالب کیف پول آنلاین، قابلیت‌های متعددی از جمله استعلام و پرداخت بدهی طرح ترافیک، استعلام و پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی، شارژ و استعلام موجودی کارت‌های شهروندی با استفاده از فناوری NFC، شارژ و بسته اینترنت، استعلام و پرداخت قبوض خدماتی، دریافت و پرداخت پول از طریق QR   CODE  را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر توسعه استفاده از کیف پول الکترونیک یکی از برنامه‌های جدی سیمرغ تجارت در آینده نزدیک است که از طریق اتصال به سایر پذیرنده‌ها مراحل پیاده‌سازی را طی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سیمرغ تجارت، امیر مقصودلو، مدیر بخش کارت و کیف‌پول سِت این شرکت، درخصوص همکاری شرکت سیمرغ تجارت با اپلیکیشن «به همراه» گفت: پذیرش کیف پول سیمرغ تجارت (سِت) در اپلیکیشن «به همراه» علاوه بر سهولت بیشتر برای کاربران در استفاده از خدمات کیف پول آنلاین زمینه را برای توسعه استفاده از کیف پول الکترونیک بیش از گذشته فراهم خواهد کرد،  به‌گونه‌ای که پس از اپلیکیشن «به همراه» در گام‌های بعدی برای همکاری با چند شرکت آماده توافق هستیم.

«به همراه» سرویس هوشمند سفرهای همزمان گروهی است که نسخه جدید آن از کافه بازار در دسترس است.

مقصودلو افزود: در قسمت کیف پول این اپلیکیشن دو گزینه وجود خواهد داشت که یکی کیف پول کیپاد و دیگری کیف پول سیمرغ تجارت است و شما می‌توانید با کلیک روی کیف پول سیمرغ تجارت و دریافت پیامک فعالسازی به اپلیکیشن دسترسی پیدا کرده و در هنگام باز کردن اپلیکیشن موجودی کیف پول خود را نیز مشاهده کنید.

او ادامه داد: در رابطه با کیف پول آنلاین هدف ما بر این است که پرداخت‌های خُرد و زیر ۵۰ هزار تومان را که در این طرح مد نظر است به سمت کیف پول آنلاین هدایت کنیم.

مقصودلو درباره دلایل کمتر استفاده کردن از کیف پول آنلاین نسبت به کارت‌های بانکی گفت: کیف پول آنلاین مانند یک کارت بانکی نیست که دارای سوئیچ بانکی بوده و شبکه شاپرک در مورد آن وجود داشته باشد و همه کیف پول‌ها و پذیرنده‌ها قابلیت وصل شدن به یکدیگر را داشته باشند بلکه، در کیف پول آنلاین مکانیزم به گونه‌ایست که پیش از برقراری اتصال لازم است توافقات بیزینسی و پایه‌ای در این خصوص حاصل شود که این امر علاوه بر زمان‌بر بودن نیازمند تمهیدات فنی پیچیده است.

همچنین، یکی از معضلات اصلی کیف پول آنلاین این است که شما نمی‌توانید از این طریق در همه جا تراکنش انجام داده و از همه پذیرنده‌ها خرید کنید چرا که ساختار مالی یکسان و کارمزد یکسان بین این پذیرنده‌ها وجود ندارد و پذیرنده آن را پذیرش نخواهد کرد و هم‌اکنون با معضل پذیرنده‌های فیزیکی مواجه هستیم که قابلیت پذیرش کیف پول آنلاین روی آنها وجود ندارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت سیمرغ تجارت کیف پول آنلاین سیمرغ تجارت پذیرنده ها کیف پول س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی

وزارت مخابرات و تکنولوژی و معلوماتی طالبان گفته است برای اطمینان از بسته بودن شماری از سایت‌های اینترنتی از شرکت‌های مخابراتی در کابل نظارت کرده است.

عنایت‌الله الکوزی، سخنگوی وزارت مخابرات و تکنولوژی و معلوماتی طالبان با نشر پیامی در برگه ایکس نوشت این روند به منظور نظارت از سایت‌های اینترنتی غیراخلاقی و برنامه‌های غیرقانونی صورت گرفته است.

این وزارت افزوده است اپلیکیشن‌های تیک‌تاک و پابجی در کابل همچنان مسدود است.

این در حالی است که طالبان پیش از این استفاده از اپلیکیشن‌های تیک‌تاک و پابجی را غیرشرعی خوانده بودند.

وزارت مخابرات و تکنولوژی طالبان چندی پیش در نشستی برای بستن اپلیکیشن‌های تیک‌تاک و پابجی ضرب‌الاجل تعیین کرده‌ بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • ضربه کاری چین به واتساپ
  • عراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات
  • هدفگذاری تجارت ۷۰۰ میلیون دلاری بین ایران و تاجیکستان
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • تلگرام میلیاردی می‌شود