Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شیوع بیماری کرونا در شهرستان بویراحمد به وضعیت قرمز رسیده و برای مقابله با آن محدودیت های قانونی جدی تری اعمال می شود.

حسین کلانتری روز چهارشنبه پنجم شهریور ماه در جلسه ستاد استانی کرونا اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان های استان برخی در وضعیت هشدار و برخی قرمز شده اند باید پروتوکل های بهداشتی جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هرگونه برپایی چادر در میادین، پارک ها، اماکن گردشگری و تفرجگاه های بویراحمد را ممنوع اعلام کرد و افزود: چنانچه مواردی مشاهده شود تخلف محسوب و برخورد جدی و قانونی به عمل آید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اماکن‌ گردشگری و یا صنوفی که به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب می شوند چنانچه اقدام فک پلمب کنند تخلف محسوب می شود و هزینه بیشتری دارد و با جدیت با آنها برخورد می شود.

کلانتری با بیان اینکه سهل انگاری، کم توجهی و غفلت پیشران شیوع بیماری کروناویروس است، تصریح کرد: روند شیوع بیماری کرونا در استان رو به افزایش است و باید اقدامات کنترلی و پیشگیرانه را بیشتر کنیم.

وی یادآور شد: درست است که وضعیت آب و هوایی یاسوج و سی سخت خوب است اما به دلیل شرایط کرونا نباید گردشگر به منطقه داشته باشیم اگر به خاطر کرونا هم نباشد به خاطر محرم، تاسوعا و عاشورا باید رعایت کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمدبا بیان اینکه ما موظف به حفظ جان و سلامت مردم هستیم، عنوان کرد: نظارت ها و بازدیدها افزایش می یابد و ادارات، صنوف و یا بنگاه هایی که به خوبی پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را راعایت نکنند باید برخورد شود.

کلانتری به رعایت حضور در آرامستان ها و عدم تجمعات و اجتماعات تاکید و اضافه کرد: حقیقتا نیروی انتظامی، دستگاه قضایی، سپاه و بسیج با تمام توان پای کار هستند و دهیاران و شورای های اسلامی هم در روستاها با حدیت بیشتری پای کار بیایند. از رسانه های انتظار است که جدی تر به مسئله کرونا توجه داشته باشند و بیشتر به فرهنگ سازی بپردازند.

وی با تقدیر و تشکر مجدد از مردم گچساران در رابطه با زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: تلاش کنیم تا ماسک زدن در همه نقاط استان نهادینه و به یک فرهنگ تبدیل شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هیات ها و مردم عزیز استان در مراسم غزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پرشور و به خوبی و شایستگی نسبت به موضوع کرونا عمل کرده اند و انتظار است با توجه به اینکه شب های آینده حساسیت ها بیشتر می شود و روزهای تاسوعا و عاشورا را در پیش داریم این مسئله را بیشتر مد نظر خود قرار دهند.

کلانتری با اشاره به برنامه ریزی برای مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی و قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که بزرگترین و مهمترین برنامه مذهبی و دینی است تصریح کرد: تاسوعا و عاشورای حسینی بسیار مهم و با اهمیت است و در این خصوص برای حفظ سلامت مردم و عزاداران هم اقدامات لازم را خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، همچنین احد جمالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز هم گفت: روند شیوع کرونا فزاینده بوده و وضعیت چهار شهر استان قرمز است و لازم می دانیم با توجه به اینکه حدود ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا در روستاها اعلام شده، دهیاران و شوراهای اسلامی توجه جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: برخی از ادارات که ارباب رجوع و مراجعین زیادی دارند، باید شرایط را به گونه ای مهیا و خدمات ارائه کنند تا مراجعات به آن کمتر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس استاندار کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین