Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@04:28:15 GMT

مجیدی: آرزوی ساخت فیلمی درباره امام حسین(ع) را دارم

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۰۹۰۳

مجید مجیدی کارگردان شناخته‌شده کشورمان در حاشیه نشست خبری سوگواره «سوگ در خانه» در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، درباره احتمال ساخت فیلمی با موضوع واقعه عاشورا گفت: این جزو آرزوهای من است. نه تنها درباره ساحت مقدس امام حسین(ع) بلکه همیشه آرزو و دغدغه داشتم که فیلمی درباره آقا امام رضا(ع) بسازم. البته قبلا فیلم مستندی در این زمینه ساختم ولی همیشه دلم می‌خواست بتوانم فیلمی درباره آقا علی‌ابن موسی الرضا بسازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی ادامه داد: واقعیتش این است پرداخت به مساله عاشورا کار بسیار سختی است. احتیاط‌های بسیار زیادی دراین‌باره وجود دارد.

مجیدی با اشاره به فیلم "رستاخیز" بیان کرد: نمونه یکی از آثار در این زمینه "رستاخیز" آقای درویش است. دوستان برای ساخت این فیلم زحمات بسیاری کشیدند. شخصا از نزدیک شاهد بودم دوستان چه زحمتی را متقبل شدند. البته قطعا اجر آن‌ها محفوظ خواهد بود و برکاتش در زندگی سازندگان آن نمود خواهد داشت اما به هرحال به دلیل اهمیت موضوع و حساسیت‌هایی که هست ورود به این حوزه برای فیلمسازان سخت می‌شود.

کارگردان "بچه‌های آسمان" افزود: به خاطر نظراتی که وجود داشت گفتند چیزهایی از فیلم آقای درویش حذف شود. اما فیلم چیزی مثل کتاب یا نقاشی نیست که بشود چیزی از آن حذف کرد. همیشه آرزوی ساخت فیلم درباره امام حسین(ع) را داشته‌ام اما باید بسترهایش نیز مهیا شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب روستا‌های بخش خضرآباد با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)، ۶۸۸ خانوار روستا‌های بخش خضرآباد شهرستان اشکذر با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر از آب شرب پایدار و سالم بهره مند می‌شوند.

او بر تحقق عدالت و پیشگیری مهاجرت از روستا‌ها تاکید کرد و افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به اجرای حدود ۵۰ کیلومتر خط انتقال در این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: همچنین در این مجتمع آبرسانی ۱۰ مخزن سرراهی و ذخیره آب با حجم ۲ هزار متر مکعب احداث شده است.

علمدار با بیان اینکه ۲۵ مجتمع آبرسانی روستایی در حال بهره‌برداری بوده و احداث ۱۰ مجتمع دیگر نیز در برنامه آتی شرکت آبفا قرار دارد، اظهار داشت: اقدامات تکمیلی فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع) شامل شش ایستگاه پمپاژ و عملیات تکمیلی حفاظت فیزیکی و تله متری در صورت تامین اعتبار در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

او شکوفایی اقتصادی و اشتغالزایی در روستا‌ها را مهم برشمرد و گفت: تاکنون ۸۰ میلیارد تومان از محل بودجه عمرانی و محرومیت زدایی برای اجرای این پروژه هزینه شده است و تکمیل آن نیازمند ۹۰ میلیارد تومان اعتبار است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ساخت مستند فرمانده لوتی‌ها
  • تامین آب روستا‌های بخش خضرآباد با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)
  • صدور پروانه ساخت فیلم جدید برای رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته
  • رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته در تدارک ساخت فیلم جدید
  • نورافشانی میدان امام حسین اصفهان در جشن موفقیت عملیات وعده صادق
  • فیلم/ اعلام انزجار زائران کربلا در حرم امام حسین(ع)
  • مسلم بن عقیل پیشگاه حماسه عاشورا
  • روایتی از یک عکس ماندگار
  • چرا مردم کوفه بیعت خود را شکستند؟
  • آرزوی کودکی آقازاده فلسطینی که هفته پیش اجابت شد + فیلم