Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@12:21:52 GMT

رنگ باختن رویای تقابل لئو مسی- کریس رونالدو!

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۱۱۴۴

رنگ باختن رویای تقابل لئو مسی- کریس رونالدو!

اینتر به هیچ وجه تمایلی به جذب لیونل مسی ندارد و خود را از این مسیر کنار کشیده است.

به گزارش"ورزش سه"، همیشه در این سالها اینتر یکی از نام های مطرح شده به عنوان مقصد احتمالی لیونل مسی بوده، اما به نظر می رسد حالا که فرصت رسیدن به این رویای بزرگ فرا رسیده، مدیران نراتزوری قصدی برای اقدام ندارد و بدین ترتیب فصل بعد قرار نیست شاهد تقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سری آ باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جانلوکا دی مارتزیو اعلام کرد چندین بار در رابطه با احتمال خرید کاپیتان بارسلونا با مدیران اینتر ارتباط برقرار کرده، اما هر بار آنها اعلام کرده اند قرار نیست در این کورس شرکت کنند و نمی خواهند اقدامی برای انتقال این فوق ستاره انجام شود. به نظر می رسد منچسترسیتی جدی ترین گزینه جذب لیونل مسی باشد و به جز این باشگاه نام تیم هایی چون پاری سن ژرمن یا منچستریونایتد نیز به عنوان مقاصد احتمالی این بازیکن مطرح شده است.

 

هواداران فوتبال علاقمند بودند با انتقال لیونل مسی به اینتر فصل بعد شاهد تقابل او با رونالدو در لباس یوونتوس باشند، اما این رویا عملی نخواهد شد و احتمالا مقصد بعدی کاپیتان بارسلونا لیگ برتر است.

 

 

یوونتوس بارسلونا کریستیانو رونالدو لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس بارسلونا کریستیانو رونالدو لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران

اولین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می شود

طرفداری | تمرین تیم فوتبال سپاهان در آستانه دیدار حساس با تراکتور، فردا (جمعه) با حضور پرشور هواداران و اصحاب رسانه در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد.

طلایی‌پوشان اصفهانی که پس از یک هفته تعطیلی، تمرینات خود را از روز دوشنبه ششم فروردین در زمین شماره ۲ باغ فردوس آغاز کرده‌اند، با نظر ژوزه مورایس، سرمربی تیم، روز جمعه در ورزشگاه نقش‌جهان تمرین خواهند کرد.

این اولین تمرین سپاهان در سال جدید با حضور هواداران خواهد بود و فرصتی برای طلایی‌پوشان است تا با روحیه‌ای مضاعف خود را برای تقابل حساس با تراکتور آماده کنند.

تمرینات سپاهان تاکنون در مجموعه باغ فردوس برگزار شده بود، اما به دلیل نبود سکو در زمین شماره ۲ و تعویض چمن زمین شماره یک، این تیم برای تمرین روز جمعه راهی ورزشگاه نقش‌جهان خواهد شد.

مورایس در نظر دارد تا در این تمرین، موارد تاکتیکی مد نظر خود را مرور کند و تیمش را برای رویارویی با تراکتور آماده کند.

دیدار سپاهان و تراکتور در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، روز دوشنبه ۱۳ فروردین در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟
  • آیا بارسلونا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به لامین یامال می‌دهد؟
  • مورینیو: رونالدو برزیلی در بارسلونا عشقی تمرین می‌کرد اما گل‌های دیوانه‌کننده‌ای می‌زد! (زیرنویس فارسی)
  • تیم 7 نفره رویایی زلاتان ابراهیموویچ؛ خبری از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیست! + عکس
  • گل های برتر توماس مولر در تقابل با دورتموند / فیلم
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • راه‌های مقابله با شیطان در کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز»
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد