Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو مربی کروات سابق پرسپولیس با تکمیل مدارک لازم موافقت کردند فیفا مطالبات آنها از پرسپولیس را پرداخت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت با مکاتباتی که میان طرفین انجام شد، ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ با تکمیل فرم‌های مربوط به پرداخت مطالباتشان که از سوی فیفا ارسال شده بود موافقت کردند تا فدراسیون جهانی فوتبال فیفا مطالبات آنها را از باشگاه پرسپولیس پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این دو مربی از تکمیل فرم‌ها امتناع کرده و اصرار داشتند باشگاه به آنها پرداختی داشته باشد.

براساس حکم تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا، باشگاه پرسپولیس مربوط به پرداخت 205 هزار یورو به زلاتکو ایواونکوویچ و 76 هزار یورو به ایگور پانادیچ است که البته 5 درصد سود دیرکرد به این مبالغ تعلق می‌گیرد. باشگاه پرسپولیس مبلغ 5 درصد دیرکرد را پیش از این به حساب این دو مربی در عمان واریز کرده است.

فیفا به این دو مربی اعلام کرده تا 6 یا 7 روز آینده مطالباتشان پرداخت شود. حالا باشگاه پرسپولیس باید پیش از  16 شهریور  884 هزار یورو به حساب برانکو در عمان واریز کند تا از محرومیت نقل و انتقالاتی در امان باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس دو مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاید گولسیانی تا پایان لیگ با پرسپولیس بماند

به گزارش ورزش سه هر چند هنوز برنامه رسمی لیگ برتر در هفته های پایانی اعلام نشده اما طبق اعلام سهیل مهدی مسوول کمیته برگزاری مسابقات فصل جاری لیگ برتر یازدهم خردادماه به پایان خواهد رسید. 

با این حساب با در نظر گرفتن اینکه مسابقات یورو 2024 از تاریخ 24 خردادماه در آلمان آغاز می شود و تیم ملی گرجستان یکی از 24 تیم حاضر در این رقابت هاست شاید گولسیانی در تعامل بین باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال گرجستان تا بازی هفته سی ام در خدمت باشگاهش بماند و با توجه به نیاز سرخ ها به او برای تیم باشگاهی خود به میدان برود. 

این مساله با توجه به اینکه گولسیانی جزو بازیکنان اصلی تیم ملی گرجستان به حساب نمی آید محتمل به نظر می رسد ضمن اینکه اصلا این احتمال وجود دارد که نام او در فهرست نهایی تیم ملی کشورش برای یورو قرار نگیرد که اینطوری خیال پرسپولیس راحت تر خواهد شد. 

به هر حال اگر گولسیانی برای یورو به تیم ملی کشورش دعوت شود اما با تعامل تا روز پایانی فصل که حدود دو هفته با شروع جام ملت‌های اروپا فاصله دارد، پرسپولیس را همراهی کند در صورت صعود سرخ ها به مراحل پایانی جام حذفی تنها در دیدارهای مراحل نیمه نهایی و احتمالا فینال این رقابت ها که هفته آخر خرداد برگزار می شود در اختیار پرسپولیس نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • داوری ها به سود پرسپولیس فاجعه است | من را در استقلال وارد جهنم کردند
  • شاید گولسیانی تا پایان لیگ با پرسپولیس بماند
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس