Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در توصیه به هموطنان در استان های مجاور از انها خواست تا در شرایط قرمز کرونا به کهگیلویه و بویراحمد سفر نکنند و تاکید کرد: نصب هر گونه چادر ممنوع و تخلف است و همه اماکن گردشگری باید بسته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمددر نشست ستاد استانی کرونا گفت: کل بیماران شهرستان ۲۰۱۳، بهبود یافتگان ۱۴۱۵ نفر و بیماران بستری64 نفراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کناری با اشاره به اینکه شرایط خانه سالمندان مطلوب است و مشکلی ندارند گفت : صنوف پر ریسک به دلیل عدم همکاری رئیس اتاق اصناف تعطیل نشد اما با همکاری نیروی انتظامی، اداره صمت این صنف ها تعطیل شدند .
وی از محدودیت ترافیکی امروز از ساعت 17 خبر داد و گفت : پیشنهاد داریم در شهرستان بویراحمد همه دستگاه های اداری به جزء ادارات خدمات رسان تعطیل شوند.

کناری با بیان اینکه در شرایط حاضر حوزه میراث فرهنگی و گردشگری پاشنه آشیل کرونا در بویراحمد است گفت : درخواست می کنیم آبشار یاسوج و تنگ تامرادی از امروز تعطیل شود تا شرایط از وضعیت قرمز به سایر وضعیت ها تغییر پیدا کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همچنین گفت: در شبهای عزاداری سرور و سالار شهیدان هیئت ها به خوبی پروتکل ها را رعایت می کنند و ۱ مورد گزارش عدم رعایت پروتکل ها تا کنون دریافت نکرده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین افتخاری گفت : در خصوص تجمع روز تاسوعا و عاشورا پیشنهاد این است که برگزار شود اما مدیریت شود زیرا در سالیان گذشته برگزاری منظمی از تاسوعا و عاشورا مشاهده کردیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: بویر احمد وضعیت قرمز دارد و هیچ استثنایی در خصوص این محدودیت ها وجود ندارد و تنها در خصوص عزاداری های سید الشهداء است  که پروتکل ها به طور کامل رعایت می شود.

حسین کلانتری با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی نباید با فراخوان ها برای مردم اجتماع ایجاد کنند در غیر اینصورت وضعیت پرخطر ایجاد می کند افزود:  دادگستری قاضی ویژه جهت برخورد با تخلفات عدم رعایت پروتکل ها داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان گفت: هر صنف و دستگاهی باید دستورات ستاد ملی کرونا را اجرا کند و  باید دستگاه قضایی با فک پلمپ کنندگان به شدت برخودی کند زیرا نگران جان مردم هستیم و اگر تعللی باشد قابل بخشش نیست .

استاندار استان با بیان اینکه باید محدودیت ها را روی ریل قانون دنبال کرد تاکید کرد: اگر بیمار رها شده باشد بمب گسترش کرونا در شهر یاسوج محسوب می شوند

کلانتری در توصیه به هموطنان در استان های مجاور از انها خواست تا به این استان در شرایط قرمز کرونا سفر نکنندو عنوان کرد: نصب هر گونه چادر ممنوع و تخلف است و همه اماکن گردشگری باید بسته شود.

وی ضمن قدردانی از دستگاه های امنیتی، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه از آن ها خواست: در جلوگیری از ورود مسافر و گردشگر به استان کمک کنند.

استاندار با اشاره به اینکه نزدن ماسک امروز منکر محسوب می شود و استفاده از ماسک معروف است گفت :کسی که از ماسک استفاده نمی کند امر منکری مرتکب می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاد کرونا کهگیلویه و بویراحمد پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از هزار امامزاده و اماکن متبرکه مازندران مقصد گردشگری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان‌های تنکابن رامسر و عباس آباد در فرمانداری شهرستان تنکابن، :بر باز بودن مساجد در ماه مبارک تاکید کرد و گفت: برنامه‌های متنوع و جذاب فرهنگی و شناساندن چهره‌های فرهنگی و انقلابی جهت معرفی فرهنگ منطقه بسیار تاثیرگذار می‌باشد.  

 قاسم عزیززاده گرجی ضمن تشکر از فرمانداران، بخشداران و اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در انتخابات برای زمینه سازی حضور حماسی مردم شریف این منطقه افزود: به تناسب شرایط و اقتضای زمان توانستیم ۴ راهبرد ارائه شده توسط رهبر معظم انقلاب برای انتخابات را در سطح استان مازندران محقق نمائیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به تاکید استاندار محترم در خصوص اولویت‌دار بودن خدمت رسانی به دورترین نقاط استان اشاره کرد و گفت: ما باید در خدمت مردم باشیم و مشکلات آنها را حل نماییم و در جهت کم شدن فاصله بین مسئولین و مردم بکوشیم.

گرجی همچنین به پویش اعلام شده در سطح کشور با عنوان شهر من روزه دار است اشاره و بیان کرد: خوشبختانه این بخش مورد استقبال واقع شده و زمینه لازم در جهت تبلیغات محیطی انجام شده.

وی در خصوص جمع آوری زباله و پاکسازی جاده‌های بین شهری اظهار کرد: الحمدلله این اقدامات نسبت به گذشته بهتر شده، ولی نباید بگذاریم همین مقدار اندک باقی مانده زحمات زیاد دوستان را کمرنگ کند.

این مسئول به اهمیت ضرورت مدیریت تنظیم بازار توسط فرمانداران اشاره کرد و افزود: مسئولین باید حضور میدانی و نظارت مستمر به صورت هدفمند داشته و شیوه‌های تاثیرگذار این موضوع را دنبال نمایند.

دیگر خبرها

  • بازدید  بیش از ۲۷۰هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید حدود ۹ هزار و ۴۴۷ هزار نفر از اماکن گردشگری استان در ۹ فروردین
  • بازدید  بیش از ۲۲۶ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید حدود ۳۳ هزار نفر از اماکن گردشگری استان در ۸ فروردین
  • بیش از هزار امامزاده و اماکن متبرکه مازندران مقصد گردشگری
  • بازدید  بیش از ۱۹۳ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید حدود ۳۵ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در هفتم فروردین
  • بازدید حدود ۳۵ هزار نفر از اماکن گردشگری استان در هفتم فروردین
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده استان