Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: در شرایط اضطرار که امکان حضور دانش‌آموزان در مدرسه نباشد از فضای مجازی استفاده می‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره آغاز سال تحصیلی جدید در پایتخت اظهار کرد: اتفاقی که در تهران می‌افتد آن چیزی است که بنده می‌گویم و خلاف آن نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایط قرمز تمام آموزش‌ها غیرحضوری است و اگر در  ۱۵ شهریور وضعیت قرمز باشد هیچ مدرسه‌ای باز نمی‌شود.

وی افزود: در شرایط زرد آموزش‌ها غیر حضوری است و ممکن است کلاس‌ها را زوج و فرد کنیم تا دانش‌آموزان به تعداد کمتر در مدرسه حاضر شوند و در شرایط سفید هم وضعیت عادی خواهد بود.

دانش‌آموزان کلاس اولی در شرایط قرمز یک هفته به مدرسه می‌آیند

ثقفی گفت: البته در   شرایط قرمز فقط دانش‌آموزان پایه اول دبستان که ضروری است ارتباط عاطفی بین آنها و معلم شکل بگیرد و پس از آن آموزش مجازی جریان یابد با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هفته اول سال تحصیلی به مدرسه می‌روند و طبیعی است در یک مدرسه با ۳۰ دانش‌آموز رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است و قبل از آن ضدعفونی و استفاده از ماسک را کنترل خواهیم کرد.  

تا اطلاع ثانوی مدارس مجازی است

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: تا اطلاع ثانوی مدرسه حضوری نداریم و مدارس مجازی است؛ خیلی از مطالبی که درباره شاد بیان می‌شود صحیح نیست و همین الان می‌توانم به صورت لایو در بستر شاد با شما صحبت کنم.

اینترنت شاد رایگان خواهد بود

وی که در یک برنامه رادیویی سخن میگفت، درباره اینکه اینترنت شاد چه زمانی رایگان می‌شود، افزود: اینترنت شاد کاملا رایگان خواهد بود و هر فردی که از آن استفاده کند اینترنت برای او رایگان است و اپراتورها بابت استفاده از شاد هیچ هزینه‌ای از استفاده کنندگان دریافت نمی‌کنند.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به این پرسش که اپراتور چگونه اینترنت رایگان به این تعداد افراد خواهد داد، بیان کرد: اینترنت رایگان فقط برای بستر شاد است و این توافقی است که وزیر آموزش و پرورش با شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت اصلی کشور که در ساخت زیرساخت شاد نقش داشتند انجام داده است و آنها هیچ هزینه‌ای نخواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی آموزش و پرورش تهران آموزش و پرورش دانش آموزان شرایط قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ همزمان با آغاز هفته سلامت و در اولین روز از هفته سلامت، زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی اراک به صدا درآمد.

از یکم تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به عنوان هفته ملی سلامت نامگذاری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در مراسم نواختن زنگ سلامت در دبستان حاج کاظمی گفت: حدود ۶۲ هزار دانش آموز با عنوان همیاران سلامت آموزش دیدند که یک چهارم دانش آموزان استان مرکزی می‌شود.

مولوی افزود: اگر دانش آموزی سلامت جسمی داشته باشد، میتواند هم آموزش خوب ببیند و هم پرورش خوبی داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم با بیان اهمیت سلامت در جامعه گفت: هرکشوری برای پیشرفت نیاز به نیروی جوان سالم دارد بنابراین باید از خانواده‌ها و آموزش و پرورش اقدام کرد، زیرا خانواده رکن مهمی است.

امانی افزود: برنامه‌های مختلفی در مدارس باهمکاری دانشگاه علوم پزشکی در زمینه‌های مختلف از جمله آموزش بهداشت جسمی، دهان و دندان و سایر موارد برگزار می‌شود که به عنوان سفیران و همیاران سلامت همکاری می‌کنند.

روغنی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی هم با اشاره به شعار هفته سلامت با عنوان سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت گفت: دانش آموزان سفیران سلامت هستند که همراه با مراقبان سلامت آموزش‌های لازم در زمینه بهداشت فردی و اجتماعی، تحرک بدنی و سایر موارد را می‌بینند و به خانواده منتقل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی
  • ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی برای ۱۲۰۰ مشترک بلوار ۱۷ شهریور سمنان
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق