Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-25@22:01:32 GMT

کاهش تولید مواد شیمیایی در سنگاپور

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۱۹۴۵

کاهش تولید مواد شیمیایی در سنگاپور

کل تولید پتروشیمی سنگاپور نسبت به سال گذشته با کاهش 2.4 درصدی همراه بود. با این حال نسبت به کاهش 11.7 درصدی ماه ژوئن، امیدواری به تولید بازگشته است.

به گزارش «انرژی امروز» از ICIS، در ماه جولای بخش پتروشیمی سنگاپور نسبت به جولای سال قبل 11.5 درصد رشد کرد. ما بقیه بخش های تولید مواد شیمیایی باز هم افت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر بخش های شیمیایی این کشور افتی برابر با 15.2 درصد را تجربه کردند.

در هفت ماهه ابتدای سال، تولید پتروشیمی سنگاپور نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد کاهش یافت.

کل تولید صنعتی این کشور هم نسبت به سال گذشته با افت 8.4 درصدی همراه بود.

برچسب هاانرژی امروز سنگاپور

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز سنگاپور آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده ملزومات دارویی، گفت: در سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

کد خبر 6087128 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • قیمت طلا و سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود