Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامون پلانس، مدیر فنی بارسلونا در مورد مسی و شرایط پیش آمده صحبت کرد.

رامون پلانس، مدیر فنی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی معارفه ی ترینکائو در مورد لیونل مسی و اخبار جدایی او از بارسلونا، صحبت کرد. به گزارش طرفداری، رامون پلانس در این کنفرانس خبری گفت:

ما برای آینده روی مسی حساب می کنیم. امیدواریم او در تیم بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به جدایی لیونل مسی فکر نمی کنیم زیرا ما می خواهیم مسی در بارسلونا بماند و در تلاشیم او را متقاعد کنیم. مسی به ما نگفته که در تمرینات شرکت نخواهد کرد. ما ساعت های زیادی برای یافتن بهترین راه حل برای باشگاه و لئو، کار می کنیم. ما نمی توانیم این قضیه را به یک دعوا بین مسی و بارسا تبدیل کنیم، چرا که هیچ کدام از دو طرف لایق چنین چیزی نیستند. ما باید احترام زیادی برای بازیکنانی که چیزهای زیادی به باشگاه داده اند، قائل باشیم.

ما می توانیم یک بارسای قدرتمند بسازیم

رامون پلانس در ادامه در مورد آینده ی تیم گفت:

ما امیدواریم که با ترینکائو و سایر بازیکنانی که از حالا به بعد می توانیم به تیم بیاوریم، بارسایی قدرتمند بسازیم که برای کسب هر چیزی مشتاق باشد. ما می خواهیم یک چرخه ی پیروز دیگر در کنار بهترین بازیکن جهان ایجاد کنیم. آینده با وجود بازیکنان جوان و با استعداد، درخشان است. من متقاعدم که تمام بازیکنانی که ما جذب کرده ایم، مانند دی یونگ و لنگلت، و کسانی که داریم جذب می کنیم مانند امثال ترینکائو و پدری، قرار است چیزهای زیادی در آینده به ما اضافه کنند.

همچنین بخوانید:

جدایی لیونل مسی از بارسلونا | ستاره آرژانتینی به دنبال فسخ رایگان و یک طرفه قرارداد فرانسیسکو ترینکائو: امیدوارم مسی در بارسلونا بماند؛ از حضور در بهترین تیم جهان خوشحالم جوزپ ماریا بارتومئو در مراسم معارفه فرانسیسکو ترینکائو؛ خبری از استعفا نیست / عکس رامون پلانس مدیر فنی بارسلونا شد / رسمی | طرفداری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رامون پلانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت

به گزارش همشهری آنلاین چند بازیکن یکی از تیم‌های لیگ برتری قرارداد فصل آینده‌شان بسیار سنگین است و چون بند رضایت طرفین دارند، خود باشگاه تمایل زیادی برای حفظ آنها ندارد. در سوی دیگر این دسته از بازیکنان فصل خوبی را سپری نکردند. در این بین دو نفر از آنها که قراردادشان برای فصل آینده احتمالا فسخ خواهد شد تمایل زیادی دارند که به پرسپولیس بیایند. یکی از آنها سابقه بازی در پرسپولیس هم دارد و دوست دارد با این تیم در آسیا به میدان برود. بازیکن دیگر هم تمایل داشت فصل پیش سرخپوش شود اما باشگاه فعلی‌اش تنها باشگاهی بود که توان پرداخت رضایتنامه‌اش را داشت و به این خاطر مجبور شد به تیم فعلی‌اش نقل مکان کند.

البته او از تیم سابقش هم پیشنهاد دارد اما خودش تمایل به حضور در پرسپولیس دارد. در همین تیم دو بازیکن دیگر هستند که سابقه چند سال بازی در پرسپولیس را دارند و به شدت دنبال این هستند که شرایط برای بازگشت دوباره‌شان به این تیم فراهم شود. تا زمانی که یحیی گل‌محمدی بود این دو بازیکن راهی برای بازگشت به پرسپولیس نداشتند اما الان شرایط فرق کرده و آنها از طریق دوستان خود در پرسپولیس سعی می‌کنند راهی این تیم شوند. ناگفته نماند هر دو بازیکن با باشگاه فعلی خود قرارداد دارند اما چون در قراردادشان بند رضایت طرفین است در صورت عدم تمایل برای ماندن می‌توانند جدا شوند؛ هرچند آنها فقط در صورتی که پرسپولیس بخواهد از تیم فعلی‌شان جدا می‌شوند.

کد خبر 846208 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت