Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@21:13:17 GMT

مقصد جدید مهرداد محمدی مشخص شد؟

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۲۲۷۲

مقصد جدید مهرداد محمدی مشخص شد؟

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال آوِس پرتغال وارد قطر شد تا به العربی دوحه بپیوندد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت قطری استاد الدوحه درباره مهرداد محمدی ستاره ملی پوش ایرانی نوشت:

مهرداد محمدی بازیکن فصل پیش تیم آوِس پرتغال آماده پیوستن به تیم العربی قطر است.

هنوز خبری از زمان و مبلغ قرارداد محمدی با تیم العربی اعلام نشده، اما انتظار می‌رود این قرارداد در همین روز‌ها نهایی و رسمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهرداد محمدی العربی آوس العربی لژیونرهای ایران مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!

به گزارش "ورزش سه"، کورتنی ریم، برادر شوهر پاریس هیلتون، در شبکه‌های اجتماعی تایید کرد که قصد دارد وارد دنیای فوتبال حرفه‌ای شود و برای تیم ویلاوردنسه پرتغال بازی خواهد کرد.

او در اینستاگرامش نوشت: "بله، شایعات درست هستند. من وارد دوران رایان رینولدز خود می‌شوم - به بازی رکسام مقابل تدلاسو مقابل خوش آمدید، اولین بازی حرفه‌ای‌ام در فوتبال (به عنوان احتمالاً مسن‌ترین فردی که چنین کاری در این سطح انجام داده) را برای ویلاوردنسه در 4 می مقابل لانک‌ اف‌سی انجام خواهم داد."

این تاجر در پیامی که شامل ویدیوهایی از تمرینات اختصاصی او و همچنین عکسی با پیراهن ویلاوردنسه در ورزشگاه دالوز است، ورودش به دنیای فوتبال را اعلام کرد. شهرت کورتنی ریم بیشتر به واسطه برادرش به دست آمده که با پاریس هیلتون، بازیکن و مجری مطرح آمریکایی، ازدواج کرده است.

این بازی برای تیم ویلاوردنسه در لیگ 2 پرتغال اهمیت زیادی دارد چون آن‌ها در رده یکی مانده با آخر هستند. 8 هفته مانده به پایان رقابت‌ها این تیم با کسب 18 امتیاز فقط یک امتیاز تا قعر جدول فاصله دارد.

با این حال، حتی اگر او اولین بازی خود را در تاریخ مذکور انجام دهد، او مسن‌ترین بازیکنی نخواهد بود که در لیگ دسته دوم پرتغال بازی می‌کند چون کازو میورا 57 ساله در این فصل 10 دقیقه برای اولیویرنسه بازی کرده است.

دیگر خبرها

  • آلمان نه؛ مقصد جدید کیمیا علیزاده مشخص شد
  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • زمان سقوط رونالدو فرا رسید؟
  • رونالدو در محدوده پایان دوران ملی!
  • مقصد غافلگیرکننده یحیی گل‌ محمدی مشخص شد (فیلم)
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • الخلیفی و چفرین: باور کنید سوپرلیگ را شکست دادیم!‏
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!