Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@21:20:48 GMT

طرز تهیه ترشی اسپانیایی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۲۳۹۰

طرز تهیه ترشی اسپانیایی

یکی از چاشنی‌های پرطرفدار و خوشمزه همراه با غذا، ترشی‌ها هستند که معمولا مواد اولیه آن‌ها مشترک است. ترشی در طعم‌های متنوع تهیه می‌شود.

اگر دوست دارید ترشی‌های خوشمزه با طعم و مواد مختلف را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم ترشی اسپانیایی را با سس مخصوص آن تهیه کنید. ترکیبات اصلی این ترشی خوشمزه، زیتون است که در بسیاری از سفره‌ها به عنوان چاشنی همراه غذا سرو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد لازم برای تهیه ترشی اسپانیایی:

موسیر

گل کلم

هندوانه کوهی (وحشی)

قارچ

خیار

هویج

زیتون سبز

غوره تازه

زیتون سیاه

ذرت

آلبالو خشک یا تازه

زیره

یک فنجان روغن زیتون بدون بو

یک قاشق غذاخوری شکر

سرکه سفید

نمک و فلفل و پاپریکا

نکته: تهیه هندوانه کوهی (وحشی) کمی سخت می‌باشد، به همین خاطر استفاده از آن به صورت اختیاری است.

مقدار لازم برای هر یک از مواد بستگی به نیاز شما دارد که چه میزان می‌خواهید ترشی تهیه کنید.

تهیه هندوانه کوهی (وحشی) کمی سخت می‌باشد، به همین خاطر استفاده از آن به صورت اختیاری است.

طرز تهیه ترشی اسپانیایی:

در ابتدا برای تهیه این ترشی، گل کلم و قارچ را می‌شوییم و پس از شستن می‌گذاریم کاملا خشک شوند. خیار و هویج را خرد می‌کنیم و کمی بخار پز می‌کنیم تا حدی که نرم نشود.

موسیر رو چند دقیقه توآب می‌گذاریم بماندو خیس بخورد. سپس کل مواد را داخل ظرفی بزرگ مخلوط می‌کنیم بعد داخل دبه یا شیشه موردنظر می‌ریزم. در آخر سس مخصوص روی آن ریخته دربش را محکم می‌بندیم به مدت یک هفته در یخچال می‌گذاریم تا آماده سرو شود.

طرز تهیه سس ترشی اسپانیایی:

این ترشی خوشمزه، یک سس مخصوص هم دارد که نیاز است آن را هم آماده کنید. برای تهیه این سس نمک و شکر و فلفل قرمز و کمی زیره و روغن زیتون را با سرکه سفید در میکسر مخلوط و هم میزنیم بعد روی مواد می‌ریزیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرز تهیه ترشی ترشی سبک زندگی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از عصبانیت شدید ژاوی در جریان دیدار ‏بارسا و پاری سن ژرمن و درگیری لفظی او با داور مسابقه که باعث ‏اخراجش توسط داور شد مسلم بود که مجازات‌هایی در انتظار این ‏مربی بارسا است. ‏

بنابر روایت ورزش سه، اما امروز اتفاقی افتاد که ژاوی انتظارش را نداشت. اتفاقی که ممکن ‏است مجازات او را سنگین‌تر کند. ماجرا از این قرار است که یک فایل ‏صوتی در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده که تک‌تک کلمات توهین‌آمیز ژاوی خطاب به داور در آن شنیده می‌شود. این فایل ‏صدایی است که یکی از میکروفون‌های کنار زمین ضبط کرده است.‏

بارسا با اعتماد به نفس وارد زمین شد و چون بازی رفت را در پاریس ‌‏۳-۲ برده بود انتظار داشت پیروز شده و بعد از پنج سال برای اولین ‏بار به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ برسد. وقتی آرائوخو اخراج شد و بارسا ‏شروع به گل خوردن از پی‌اس‌جی کرد ژاوی دیگر قادر به کنترل ‏خشمش در کنار زمین نبود. ‏


از بخت بد ژاوی، خشم عجیب و غریب او در کنار زمین نه تنها ‏فراموش نشده بلکه حالا به لطف فایل صوتی لورفته تک‌تک کلماتی ‏که ژاوی خطاب به داور به کار برد مقابل ماست. ‏

این فایل صوتی با چندین فحش رکیک که ژاوی خطاب به داور ‏می‌گوید آغاز می‌شود. سرمربی بارسا در ادامه گفت: ".... سر به سر ‏من نذار عوضی .... باشه، کارت بده .... آهای داور چهارم، این ... چه ‏غلطی می‌کنه؟ ها، ها؟ .... همه‌تون از دم آشغال هستید ....". ‏

شدت فحاشی‌های ژاوی علیه داور به حدی است که رسانه‌های ‏اسپانیایی را شوکه کرده است. حالا باید دید یوفا برای مجازات ژاوی ‏تنها به گزارش رسمی داور مسابقه اکتفا کرده یا نوع توهین‌های او که ‏در این فایل صوتی فاش شده را هم مد نظر قرار خواهد گرفت؟

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896809

دیگر خبرها

  • طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)
  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا