Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

نگوین ون چی‌ین از ساکنان منطقه دلتای مکونگ در جنوب یتنام است و به داشتن موهایی به بلندی پنج متر افتخار می‌کند. او مدعی است در ۸۰ سال گذشته اصلا به موهایش دست نزده است؛ نه موها را شانه و کوتاه کرده نه حتی آنها را شسته است.

به گزارش گاردین، نگوین ۹۲ ساله پیرو آیینی است که معتقدند انسان باید همان‌گونه که به دنیا می‌آید، از این دنیا هم برود و به اعضای بدنش کار نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: «فکر می‌کنم اگر موهایم را کوتاه کنم می‌میرم. جرات ندارم چیزی را عوض کنم و حتی موهایم را شانه هم نمی‌زنم. فقط موها را نوازش می‌کنم. آن را با یک پارچه می‌پوشانم تا تمیز و خشک بماند و زیبا به نظر برسد.»

عجیب نیست که با این باورها عجیب چی‌ین ۹ قدرت و هفت خدا را بپرستد و معتقد باشد بر اساس یک ندای درونی موهایش را بلند کرده است. او موهای پنج متری خود را زیر یک عمامه نارنجی‌رنگ پنهان می‌کند. هر چند این شهروند ویتنامی در مدرسه ناچار بود موهایش را مرتب کند اما فقط تا سال سوم درس خواند و از آن پس تصمیم گرفت آب و قیچی و شانه به موهای سرش نزند.

آقای چی‌ین به یاد دارد که موهای تیره پرپشت و قوی داشت اما از وقتی ندای درونش را شنید، دریافت که برای بلند کردن موهایش برگزیده شده است. او که در دهکده‌ای در ۸۰ کیلومتری غرب پایتخت هوشی‌مین زندگی می‌کند، می‌گوید: «دستی به موهایم کشیدم و در یک شب چنان قوی شد که به سرم چسبید و برای خودش کسی شد.»

لوم، پسر پنجم و ۶۲ ساله چی‌ین تنها فردی است که در نگهداری موهای بلند به پدرش کمک می‌کند. او هم به ارتباط میان مو و نامیرا بودن اعتقاد دارد و می‌گوید شاهد مرگ کسی بوده است که تلاش کرده بود موهایش را با بند به هم وصل کند.

منبع: همشهری آنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: موهای سر پیرمرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۲۰ متری آبخوان دشت غربی البرز

حمیدرضا رحیمی گفت: از آنجا که برداشت آب برای مصارف کشاورزی ، صنعتی و شرب در دشت غربی استان البرز از منابع آب زیرزمینی است بر همین اساس شاهد افت شدید این سفره ها هستیم.

وی ادامه داد: شرکت آب منطقه ای استان البرز در کنار طرح اجرای طرح جامع آبرسانی و تامین آب از سدها با سرعت در حال کنترل چاه های غیر مجاز آب در دشت غربی استان است.

رحیمی گفت : سال گذشته افزون بر انسداد کامل ۱۹۵ حلقه چاه غیر مجاز ، تعداد ۱۳۸ حلقه چاه نیز در نظرآباد تا زمان تعیین تکلیف پلمب شده است؛ با انسداد چاههای غیر مجاز از هدر روی ۲۵.۳ میلیون متر مکعب آب در دشت نظرآباد جلوگیری به عمل آمد.

وی اظهار کرد: برای جلوگیری از فرونشست زمین در دشت غربی البرز طرح های پیشگیرانه شامل شناسایی و انسداد چاههای غیر مجاز و نصب کنتور بر روی چاههای مجاز در نظرآباد با جدیت دنبال می شود.

رحیمی گفت : با توجه به افت شدید سفره های زیر زمینی ، دشت غربی البرز طبق ماده چهار قانون توزیع عادلانه آب ، جزو دشت های ممنوعه کشور قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: سال گذشته ضمن توقیف ۶ دستگاه حفاری چاه ، ۱۰۱ دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاههای مجاز نظرآباد نصب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • قدرت نمایی شاسی بلند نیسان در سیل دبی
  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!
  • این سلبریتی‌ها وقتی کچل شدند خوشتیپ‌تر و موفق‌تر شدند!
  • افت ۲۰ متری آبخوان دشت غربی البرز
  • ولخرجی بچه پولدارها برای زیبایی‌شان خبرساز شد
  • جسد مرد ۴۲ ساله از چاه ۲۰ متری بیرون کشیده شد
  • طرز تهیه ذرت‌های تازه در شن توسط پیرمرد پاکستانی (فیلم)