Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:39:37 GMT

۳۶ پروژه عام المنفعه در بخش رحیم آباد رودسر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۲۷۷۹

۳۶ پروژه عام المنفعه در بخش رحیم آباد رودسر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور مسئولان ۳۶ پروژه توسعه عمران شهری، خدماتی و عام المنفعه با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بخش رحیم آباد رودسر افتتاح شد.

گفتنی است بخش زیادی از این اعتبار از محل منابع داخلی و بخشی دیگر نیز از محل منابع استانی تأمین و هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه روکش آسفالت بلوار آیت الله معصومی اشکوری، به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان، آسفالت معابر شهری، روکش آسفالت خیابان‌ها، فرش موزائیک، جدول گذاری، لوله گذاری با هدف هدایت آب‌های سطحی، سیستم روشنایی از طرح‌های دیگر افتتاح در این روز بود.

نصب یک ترانس برق با هدف، رفع ضعف و تقویت برق متقاضیان در روستای بازنشین با هزینه ۲۳۴ میلیون تومان، افتتاح گاز روستای تبطوس، مازی گوابر با هزینه ۴۹۷ میلیون تومان و برخورداری ۵۷ خانوار که با افتتاح این پروژه درصد برخورداری گاز در شهرستان رودسر ۸۲ درصد رسیده است.

کد خبر 5009475

منبع: مهر

کلیدواژه: رودسر عمران شهری هفته دولت محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد