Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا آخوندزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۲۰۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت و برای ۲۰۳ نفر به صورت مستقیم اشتغال فراهم شده است.

وی افزود: این طرح‌ها شامل اجرای طرح "هر روستا یک محصول"  در سه روستا، طرح‌های بوم‌گردی و چندین طرح تولیدی و خدماتی که در مناطق مختلف شهری و روستایی آذربایجان‌غربی یا افتتاح شده یا در چند روز آینده به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی اضافه کرد: تاکنون طرح "هر روستا یک محصول" در ۱۲ روستای استان آذربایجان‌غربی اجرا شده که برای هر روستا از ۵۰۰ میلیون تومان تا سه میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: برای اولین بار در آذربایجان‌غربی جهت توانمندسازی روستاییان و رونق اقتصادی روستا درصدد هستیم طرح "هر خانه یک گلخانه" را تا سقف ۳۰۰ مترمربع برای هر خانه اجرایی کنیم.

"آخوندزاده" ادامه داد: اولین شهر بدون بیکار با عنوان سیمینه‌ نیز در شهرستان بوکان راه‌اندازی و یک روستا نیز در این شهرستان جهت اجرای  طرح‌ ملی"یک روستا، یک محصول" معرفی شد که با حضور مسوولان کشوری، استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: صندوق کارآفرینی امید طی سال جاری ۲۱۳ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی و مشاغل خانگی به متقاضیان در استان پرداخت کرده‌ که شامل ۶۵۳ طرح اشتغال است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان‌غربی با اشاره به میزان اشتغال‌زایی این طرح‌ها ادامه داد: با اجرای این تعداد طرح، برای حدود ۵۰  نفر زمینه اشتغال پایدار در روستاها فراهم شده‌است.

صندوق کارآفرینی امید، بر اساس رویکرد جدید حمایت ازکسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تامین مالی خرد، وظایف مهم و مغفول مانده‌ای را در زنجیره حمایت‌های دولتی از تولید در بخش خصوصی برعهده داشته است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی کارآفرینی بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی کارآفرینی بوکان آذربایجان غربی کارآفرینی بوکان صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛  دستیار پیشرفت بنیاد تعاون بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در این نمایشگاه یک روزه که در حاشیه همایش فرماندهان، مسئولان بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات و طرح فدک جامعه زنان بسیج نواحی مقاومت استان گفت: در این رویداد بخشی از دستاورد‌ها وظرفیت‌های کارآفرینی، اشتغال و صنایع دستی اعضای بنیاد تعاون بسیج در سطح نواحی مقاومت بسیج استان  به نمایش گذاشته شد.

عباس کاوه افزود: این نمایشگاه همسو با تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در قالب  ۱۵ غرفه برپا شده است.

دیگر خبرها

  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه