Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، شامگاه دیروز ساکنان کوچه ای در یکی از محلات شیراز با شنیدن صدای داد و فریاد افرادی از داخل یک منزل به آن جا رفتند. خبر تیراندازی به یک زن در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس در محل با جنازه زن جوانی رو به رو شدند و ضارب مسلح از محل فرار کرده بود.

به این ترتیب تحقیقات برای یافتن ردی از قاتل آغاز شد و بررسی دوربین‌های مداربسته نزدیک محل وقوع جرم یعنی ، نشان از آن داشت که زن جوان با شلیک از سوی فرد یا افرادی، جان خود را از دست داده و سپس ضارب پا به فرار گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقوع جنایت خانوادگی در شیراز

با توجه به اعلام این گزارش با حضور بازپرس کشیک دادسرای جنایی شیراز در محل جنایت جسد قربانی به پزشکی قانونی انتقال یافت.با توجه به بررسی دقیق صحنه جنایت با توجه به اینکه سرقتی از محل انجام نشده و خانه کاملا مرتب بود ماموران دریافتند که این قربانی یک جنایت خانوادگی است و قاتل بدون هیچگونه مقاومتی وارد محل شده است.

در ادامه تحقیقات به دلیل این که همسر قربانی از زمان جنایت متواری شده بود ماموران احتمال دادند که وی در این ماجرا نقش داشته است. از این رو برای دستگیری تنها مظنون این جنایت وارد عمل شده و پس از تحقیقات گسترده توانستند وی را دستگیر و برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل کردند. وی در بازجویی های اولیه سکوت اختیار کرد اما در ادامه که راهی برای فرار وجود نداشت به قتل همسرش اعتراف کرد و مدعی شد به دلیل اختلافات قبلی دست به این جنایت زده است.متهم در ادامه تحقیقات بیان کرد روز حادثه پس از درگیری با همسرش به ضرب گلوله وی را به قتل رسانده و متواری شده است. گفتنی است این پرونده هم اکنون در دادسرای جنایی شیراز در دست بررسی است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم منزل پلیس فرار قاتل جرم جنایی جنایت پزشکی حادثه اخبار حوادث قتل پرونده شیراز حوادث شیراز همسرش جزئیات اخبار فارس عکس دختر اخبار تهران حوادث تهران ایران تجاوز تهران بیمارستان جوان ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، سرهنگ عبدالرضا ضربت جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار داشت: مأموران گشت انتظامی شهرستان شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود مشاهده کردند که دو نفر با سلاح گرم(کلت کمری) و سلاح سرد(قمه) درحال درگیری با متصدّی یک باب مغازه و تخریب اجناس داخل مغازه می باشند.

وی افزود: بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند که در این هنگام دو نفر اراذل و اوباش مسلح به سمت مأموران حمله ور می شوند.

سرهنگ ضربت گفت: پس از اخطارهای مأموران پلیس مبنی بر تسلیم شدن اراذل و اوباش و عدم توجه آنان، در نهایت مأموران پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح، به سمت آنان شلیک و یکی از اراذل و اوباش از ناحیه پا مجروح و دستگیر می شود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه وضعیت اراذل و اوباش مجروح شده رضایت بخش اعلام شده است، گفت: یکی دیگر از اراذل و اوباش از صحنه متواری شد که تلاش برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا یک قبضه سلاح گرم (کلت کمری) به همراه 7 فشنگ مربوطه کشف و پرونده مقدماتی تشکیل شد، نأکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود باعث ایجاد ناامنی در جامعه شوند با برخورد قاطع و قانونی مأموران انتظامی مواجه می شوند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • شیراز؛ شهر غذاهای خوش‌رنگ و عطرآگین
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • «خواجوی کرمانی» در شیراز؛ آشنا و غریب
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری در دیلم
  • (عکس) شیرازی‌ها با این آگهی شخصیت خودشان را نشان دادند
  • عکس | شیرازی ها با این آگهی شخصیت خودشان را نشان دادند