Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@16:46:29 GMT

شمشیر؛ هدیه ویژه عمانی ها به علی الحبسی / عکس

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۲۹۲۶

شمشیر؛ هدیه ویژه عمانی ها به علی الحبسی / عکس

گلر معروف عمانی که در یکی دو روز گذشته رسما خداحافظی خود از دنیای فوتبال را اعلام کرد.

علی الحبسی، دروازه بان سابق تیم ملی عمان شمشیری ارزشمند دریافت کرد.

به گزارش طرفداری، در 10، 15 سال اخیر علی الحبسی را می توان یکی از بهترین گلرهای آسیایی دانست. دروازه بان تنومند عمانی از سال ها قبل توانست خود را به فوتبال اروپا برساند و در لیگ برتر و چمپیون شیپ انگلیس به بازی بپردازد و تا سال ها در تیم هایی مانند بولتون، ویگان، برایتون و ریدینگ به بای بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از پایان حضور در انگلیس راهی عربستان و تیم الهلال شد. الحبسی پس از جدایی از الهلال باز هم راهی انگلیس و تیم وست بروموویچ شد تا اینکه در روزهای اخیر به طور رسمی از دنیای فوتبال و دروازه بانی خداحافظی کرد.

گلر سابق تیم ملی عمان به همین دلیل روز گذشته مهمان خالد بن حمد آل بوسیدی، رئیس کمیته المپیک عمان بود و به دلیل سال ها تلاش برای فوتبال عمان، هدیه ای ارزشمند(شمشیری نفیس یا چیزی شبیه به آن) از این کمیته دریافت کرد.

کمیته المپیک عمان در این باره بیانیه ای نیز منتشر کرده است: به احترام سال ها تلاش علی الحبسی و افتخاراتی که برای فوتبال عمان به دست آورده است از او تشکر می کنیم. او پس از سال ها افتخارآفرینی توانسته است کارنامه موفقی از خود به جا بگذارد. او یک فوتبال حرفه ای است که تلاش های او در تاریخ ورزش عمان ثبت خواهد شد.

همچنین بخوانید:

علی الحبسی دروازه بان عمانی سابق ویگان از فوتبال خداحافظی کرد / رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی الحبسی سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود