Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از سازمان منطقه آزاد قشم علی همایونی با تاکید بر اهمیت فعالیت اقتصادی در قشم و تاثیر مستقیم اقتصاد جزیره بر منطقه گفت: با پیگیری ها و توجه ویژه حمیدرضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به زودی اتفاق مثبتی در حوزه اقتصادی جزیره رخ خواهد داد. مدیر توسعه و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم افزود: پس از ایام گرانقدر تاسوعا و عاشورا فعالان اقتصادی جزیره منتظر خبر خوبی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایونی با اشاره به صدور افزون بر شش هزار مجوز واردات و صادرات و همچنین تخلیه بالغ بر ۶۷۳ فروند شناور در سال گذشته،نشان از تاثیر مستقیم فعالیت اقتصادی و تجارت جزیره بر منطقه داشته و امیدواریم به زودی اتفاقات مثبتی در این زمینه را شاهد باشیم.

48

کد خبر 1426010

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان سازمان منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به تصویب یک‌هزار میلیارد تومان در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر از محل منابع صنایع پتروشیمی گفت: تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان این اعتبار برای طرح‌های عمرانی این استان پرداخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سخاوت اسدی صبح امروز در نشست مسئولان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس با استاندار بوشهر یکی از برنامه‌های مهم این سازمان توجه به اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در شرکت‌ها و صنایع پارس جنوبی دانست و اظهار داشت: سال گذشته با تلاش ویژه 2 هزار و 400 نفر در صنایع پارس جنوبی استخدام شدند این تعداد به غیر از نیروهای کارگری است.

وی به جذب 858 نفر جوانان بومی استان بوشهر برای اشتغال در مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: در این طرح تاکنون 322 نفر جذب شده‌اند و 536 نفر دیگر نیز با برگزاری آزمون استخدامی جذب امسال خواهند شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تعداد نیروهای این منطقه ویژه در زمینه استخدامی را 59 هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: 41.8 درصد این نیروها، بومی استان بوشهر هستند که با برنامه‌ریزی انجام شده زمینه تحقق 50 درصدی جذب نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع و شرکت‌های پارس جنوبی فراهم می‌شود.

اسدی یکی از تعهدات وزارت نفت در محیط‌های پیرامونی صنایع را تخصیص اعتبارات در قالب مسئولیت‌های اجتماعی دانست و اضافه کرد: یکی از مصوبات سفر دوم رئیس جمهور تصویب یک‌هزار میلیارد تومان از محل منابع صنایع پتروشیمی پارس جنوبی برای اجرا طرح‌ها عمرانی است که تاکنون 60 درصد آن تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: در مجموع تاکنون 600 میلیارد تومان اعتبار یاد شده برای طرح‌های عمرانی این استان پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصویب 12 میلیارد تومان برای حوزه ورزش و جوانان استان بوشهر را از دیگر طرح‌ها دانست و گفت: اعتباراتی نیز برای طرح‌های آموزش و پرورش، کمیته امداد، بهزیستی، صدا و سیما و دیگر دستگاه‌ها مصوب و پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • تبدیل کیش به جزیره ایران آینده
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • تاثیر مستقیم Chat GPT بر افت تحصیلی دانش آموزان، نگران کننده است!
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر
  • تحلیلی بر پیش نیازهای تحقق شعار سال
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار
  • تلاش ها برای تامین آب پایدار جزیره قشم ادامه یابد
  • بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در منطقه آزاد چابهار کشف شد
  • منطقه آزاد کیش در رده سفید ارزیابی عملکرد