Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:53:21 GMT

مراسم احلی من العسل در قرچک برگزار شد 

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۳۳۴۲

مراسم احلی من العسل در قرچک برگزار شد 

ایسنا/تهران مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: هشتمین دوره مراسم سوگواره احلی من العسل به پاس زنده نگه داشتن نام و یاد شهید نوجوان دشت کربلا حضرت قاسم(ع) در گلزار شهدای قرچک برگزار شد.

غلامرضا بختیاری در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: هشتمین دوره این مراسم ملی مذهبی با حضور دانش آموزان چندین دبیرستان دوره متوسطه اول و دوم و مسئولان شهرستان در گلزار شهدای گمنام شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هدف از برگزاری مراسم معنوی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و  زنده نگهداشتن فرهنگ از خود گذشتگی و انتقال آن به نسل های آینده می باشد.

رییس آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ولایت مداری و ولایت پذیری از موضوعاتی است که در آموزش و پرورش و پرورش حائز اهمیت است چرا که در بیانیه گام دوم انقلاب حضرت امام خامنه ای به آن اشاره شده و در سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش نیز وجود دارد.

این مسئول گفت: اجرای باشکوه این مراسم باعث می شود تا جوان و نوجوان کشور با اهداف والای قیام کربلا آشنایی بیشتر داشته باشند.

بختیاری بیان کرد: باید اهداف والای قیام عاشورا برای نوجوانان و جوانان بازگو کنیم تا نسبت به موضوع احلی من العسل آشنایی بیشتر داشته باشند و با فرهنگ سازی بیشتر در مدارس فرهنگ ولایت مداری و ولایت پذیری در بین جوانان و نوجوانان تقویت شود. 

وی خاطرنشان کرد: این مراسم معنوی همزمان با سراسر کشور در شهرستان قرچک و با حضور دانش آموزان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مراسم احلی من العسل آموزش و پرورش برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  حجت الاسلام جوکار ، امام جمعه پاکدشت با اعلام این خبر گفت: تکریم و تجلیل همیشگی از مقام علم و عالم و معلم و تبدیل آن به فرهنگ عمومی و گفتمان مردمی از اهداف اصلی این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان