Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ از هواداران دو تیم می خواهد از بازی لذت ببرند.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که دربی 93 پایتخت قابل پیش‌بینی نیست.

به گزارش طرفداری، برانکو ایوانکوویچ در آستانه دربی 93 پایتخت بین دو تیم پرپرسپولیس و استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم که پرسید چه پیامی برای هواداران دارید، اظهار داشت:

از بازی لذت ببرید و امیدوارم دربی زیبایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی گفت:

نمی‌توانم پیش‌بینی کنم چون دربی همیشه دربی است. تیمی هم شانس اول پیروزی نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

گفتنی است، تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت 19 امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم ملی که روز گذشته برابر ترکمنستان کلین‌شیت کرد، در مورد این بازی گفت: خداراشکر یک بازی سخت را بردیم. بازی روی چمن بد برگزار شد و کارمان را سخت کرد و نسبت به بازی رفت، سخت‌تر بود.

به نقل از ورزش سه او در مورد کلین‌شیت اظهار داشت: من امسال خیلی تلاش کردم که در باشگاه عملکرد خوبی داشته باشم، شاید باورتان نشود که برای بازی در تیم ملی لحظه شماری میکردم و از آقای قلعه نویی تشکر دارم که به من فرصت دادند بازی کنم.

حسینی در خصوص شانس صعود ایران به مرحله حذفی جهانی عنوان کرد: ما در جام ملتها بازیهای خوبی داشتیم، بعضی انتقادات هست که به نظرم درست نیست. هنوز هم می‌گویم حقمان نبود که بازی قطر آنطور بازی را واگذار کنیم. کمترین حقمان قهرمانی بود و تیم خیلی خوبی داشتیم و همه چیز خیلی خوب بود اما روی یک بدشانسی بازی قطر را واگذار کردیم. امیدوارم برای جام جهانی از همین الان امکانات فراهم باشد تا تیم ملی موفق شود.

گلر تیم ملی در مورد حضور بازیکنان جوان نظیر آرشا شکوری گفت: جوانگرایی در تیم ملی ساده نیست که شما همه بازیکنان را عوض کنید. بازی در تیم ملی و باشگاهی متفاوت است. خیلی از بازیکنان باتجربه که در باشگاه عملکرد خوبی دارند، در تیم ملی نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. آقای قلعه نویی هم فکر کنم اولین بار بود این همه جوان دعوت کردند و امیدوارم همه آنها مثمرثمر باشند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888657

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • زانیولو: بازی برای لاتزیو را نمی‌توانم حتی تصور کنم! دلتنگ ایتالیا هستم
  • برانکو، بزرگترین بازنده بین ما تو هستی!
  • یادداشت شدیداللحن روزنامه‌نگار چینی علیه برانکو!
  • چه می‌ شد اگر دربی با حضور مهسا قربانی و مهناز ذکایی بود | چی می شد اگه...