Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان البرز گفت: در استان البرز در راستای تدبیر ریاست قوه قضاییه در اعطای مرخصی به زندانیان و مدیریت منسجم و همکاری کلیه دستگاه‌ها، موردی از فوت بر اثر ابتلا به کرونا در زندان‌های استان البرز گزارش نشده است. تاریخ انتشار: 18:50 - 05 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۰۶۸۶

خبرگزاری میزان - حسین فاضلی هریکندی به همراه رییس کل محاکم عمومی و انقلاب و دادستان مرکز استان، دبیر شورای تحول قضایی، سایر معاونین دادگستری استان و مدیران کل دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در استان البرز با حضور در استانداری، هفته دولت را به استاندار البرز و کلیه کارکنان دستگاه اجرایی در استان تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان البرز در این دیدار با اشاره به چالش‌های پشت سر گذاشته شده و چشم انداز پیش روی استان گفت: سال ۹۸ سالی با مسائل خاص برای کشور و استان البرز همراه بود، ولی با این وجود با توکل برخداوند متعال و تلاش و همت کلیه دست اندکاران بر این مشکلات فائق آمدیم که از عوامل مهم در این موفقیت وحدت، همدلی و همراهی موجود مابین همه مدیران استان اعم از نماینده، ولی فقیه در استان، نمایندگان کلیه قوا و دستگاه‌های حاکمیتی و نیرو‌های انتظامی، نظامی و اطلاعاتی استان بوده است.

رییس شورای قضایی استان سفر آیت الله رییس ی به استان البرز را اتفاقی تاریخی در سال ۹۸ دانست که منجر به حل مشکلات عمده استان شد و متذکر شد: برخی از معضلات استانی در حوزه دادگستری و واحد‌های قوه در استان و نیز شهرک‌های صنعتی و شهرستان‌ها که برای دهه‌ها انباشت شده بود در این سفر حل شد.

وی مدیریت اتفاقات پس از شیوع کرونا در استان را یکی از مصادیق تعامل موفق دستگاه‌های مختلف برشمرد و متذکر شد: در کنار موفقیت عمومی که در سطح استان کسب شد، در استان البرز در راستای تدبیر ریاست قوه قضاییه در اعطای مرخصی به زندانیان و مدیریت منسجم و همکاری کلیه دستگاه‌ها مشکلی پیش نیامد و خوشبختانه تاکنون حتی یک مورد فوتی در زندان‌های استان به دلیل ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: موردی از ابتلا به کرونا در زندان‌های استان البرز مشاهده نشده است

عالی‌ترین نماینده قوه قضاییه در استان البرز با اشاره به مصادیق حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی و قضایی از تولید در استان گفت: دادگستری استان با توجه به سیاست‌های کلان قوه قضاییه در زمینه حمایت از تولید، ورود جدی داشته است و با بازدید‌های میدانی و جلسات متعدد، سعی در حل مشکلات و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی برآمده است.

فاضلی هریکندی در این دیدار به نمایندگی از واحد‌های قوه قضاییه در استان با اهدای لوح تقدیر به استاندار البرز از تلاش‌های کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و نماینده عالی قوه مجریه در استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری البرز زندان های استان دادگستری استان ابتلا به کرونا استان البرز قوه قضاییه دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دادگستری خراسان رضوی، معاون اول قوه قضاییه شد

رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی رئیس دادگستری خراسان رضوی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از رسانه قوه قضائیه، رئیس قوه قضائیه با صدور حکمی حجت‌الاسلام حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضائیه منصوب کرد.

حجت‌الاسلام حمزه خلیلی از تیرماه ۱۴۰۲ تاکنون رئیس دادگستری استان خراسان رضوی بودند.

کد خبر 745776

دیگر خبرها

  • رییس قوه قضاییه: ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • دستور مهم اژه ای به مسئولان قضایی
  • رئیس دادگستری خراسان رضوی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • حجت‌الاسلام خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
  • خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
  • چه کسی معاون اول قوه قضاییه شد؟
  • خلیلی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • معرفی رئیس کل دادگستری استان سمنان