Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - آیین رونمایی از دو دستاورد شرکت بیمه کارآفرین با حضور دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دکترسید محمد کریمی دبیر سندیکای بیمه گران در ساختمان مرکزی شرکت بیمه کارآفرین برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران؛ مراسم رونمایی از دو نرم افزار تصویربرداری ویسمن و آغاز فروش بیمه نامه زندگی در باشگاه مشتریان؛ با سخنان علیرضا حجتی معاون مدیرعامل در امور توسعه بازار و شبکه فروش پیرامون گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده شرکت در سال 1398 و همچنین توضیحاتی درباره نرم افزار تصویربرداری در کارشناسی بازید بیمه های اتومبیل، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپس محمد حیدری مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین ضمن خوش آمدگویی به میهمانان مراسم و تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله الحسین(ع)، گفت: در این باشگاه فروش بیمه نامه انجام شده و دریافت و وصول حق بیمه در آن رخ می دهد.
وی بیان داشت: نرم افزار ویسمن بازدید بدنه را سیستمی کرده و در آن قید مکان برداشته شده و سقف تعهد برای کارشناس در آن مفهومی ندارد و هر نماینده برای خود یک کارشناس است.
مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین اظهار داشت: دربررسی های انجام شده، صنعت بیمه و شرکت بیمه کارآفرین در حوزه فنی و تنوع محصول خوب عملکرده و با دنیا فاصله زیادی ندارد.
حیدری بااشاره به توسعه کانال ها و بسترهای نوین در بانک ها و بورس، ادامه داد: صنعت بیمه کشور یک مقدار سخت از فضای سنتی جدا می شود بنابراین، اولویت خاص به صدور انواع بیمه نامه ها بر روی شبکه دیجیتال و بسترها و درگاه های الکترونیک و وصل حق بیمه قرار گرفته است.
به گفته وی، ثبت آنلاین اعلام خسارت و بارگذاری مدارک خسارت بر روی سایت تخصصی بیمه های زندگی نیز از اولویت های شرکت بیمه کارآفرین است.
مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین، با بیان اینکه سازمان هایی مانند تامین اجتماعی، برق و گاز به سمت حذف کاغذ رفته اند، گفت: در بیمه نامه های اموال مانند شخص ثالث به دنبال حذف کاغذ بوده ودر فاز اول آتش سوزی، مسئولیت و بدنه را تا یک ماه آینده پیاده سازی کرده و ابتدا بیمه نامه را تک برگی خواهیم و سپس همین تک برگ را هم حذف خواهیم کرد و در فاز دوم بیمه های عمر نیز قرار دارند.
وی اذعان داشت که در ابتدا این تصور ایجاد شدکه به‌دنبال حذف شبکه فروش هستیم درحالیکه به هیچ وجه این ایده مطرح نبوده و برای سرعت و دویدن نیاز به دست و پاهای قوی داریم و نمایندگان این بازوهای توانمند هستند.
در ادامه مراسم، دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران؛ با پیشرو خواندن شرکت بیمه کارآفرین در زمینه بیمه های زندگی و اشاره به تاریخچه تاسیس آن و حمایت های آینده نگرانه دکتر همتی در ایجاد بیمه کارآفرین، گفت: شرکت بیمه کارآفرین ساز و کار خوبی را در زمینه بیمه زندگی آماده کرده است. این حاصل تلاش بزرگانی است که این شرکت را بنا نهاده اند و جا دارد که قدردان زحمات آن عزیزان بویژه آقای ضرابی باشیم و جای خوشحالی دارد که اکنون نیز مدیریت این شرکت برعهده یکی از قوی ترین مدیران فنی صنعت بیمه است.
دکترکریمی، با اشاره به رشد چشمگیر سهم بیمه های زندگی در سایر کشورهای دنیا، بیان کرد: درحال حاضر شرایط پیشرفت درصنعت بیمه فراهم بوده وصدور مجوزها هم در صنعت بیمه ازسرعت خوبی برخوردار است.
وی، یادآورشدکه الکترونیکی شدن صنعت بیمه سبب تقویت شبکه فروش می شود.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، به اقدامات انجام شده در صنعت بیمه اشاره کرد و افزود: سندیکای بیمه گران ایران در زمینه تهیه دستورالعمل برگزاری مناقصه های بیمه گذاران بزرگ کارکرده و درآینده ای نزدیک این موضوع جنبه اجرایی پیدا خواهد کرد.
در ادامه این برنامه دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از دستاوردهای شرکت بیمه کارآفرین ،با بیان اینکه صنعت بیمه با 20 هزار میلیارد تومان می خواهد 500 میلیارد دلار ریسک را پوشش دهد، افزود: با توجه به اینکه امکان واگذاری اتکایی به کشورهای دیگر و توزیع ریسک وجود ندارد، بهتر است که سرمایه های شرکت های بیمه ای افزایش یافته تا سهم نگهداری ریسک آنها بیشتر شده وبازار بزرگتری را تحت پوشش قراردهند.
رئیس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: از 80 هزار نمایندگی بیمه درکشور،حدود 45 هزار نماینده در بخش بیمه نامه های عمر و زندگی فعال هستند زیرا این نوع بیمه نامه ها از نظر کارمزد درآمد خوبی برای نمایندگان دارد و فروش آن نیاز به تلاش و ارتباط بیشتر با اشخاص است.
وی بابیان اینکه افزایش فروش بیمه نامه های زندگی کمک بسیاری به اقتصادکشورمی کند،خاطرنشان کرد که شعاردولت این است که دولت الکترونیک شود در نتیجه شرکت های بیمه ای هم باید یکی از ارکان دولت الکترونیک باشند و این موضوع در صنعت بیمه درحال رشد است هر چند که در این بخش سرمایه گذاری کمی شده است.
رئیس کل بیمه مرکزی، یکی از روش های ایجاد تحول شگرف در صنعت بیمه را ورود آی تی به صنعت بیمه به معنای اهم آن برشمرد و تاکید کرد:باید کد یکتا همانطور که در بخش بیمه نامه های شخص ثالث، آتش سوزی و باربری اجرایی شده دربیمه نامه های درمان، زندگی، مسئولیت و مهندسی هم اجرایی شوند و این یعنی هوشمند سازی صنعت بیمه.
وی ادامه داد: براساس قولی که به دولت داده شده در 9 آذر ماه سالجاری باید کد یکتا در تمامی رشته های بیمه ای اجرایی شود و بیمه نامه ها در بستر آی تی صادر شوند.
در این مراسم با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین از تابلوی یادبود نرم افزار تصویربرداری ویسمن و آغاز فروش آنلاین بیمه های زندگی در باشگاه مشتتریان پرده برداری و منقش به امضا گردید.
در پایان مراسم نیز به مناسبت روز کارمند، از دونفر از همکاران؛ خانم ها عفت رئوفیان نیشابوری و فاطمه آل حسینی بابت همکاری مستمر و مجدانه در جهت اهداف عالیه شرکت بیمه کارآفرین با اهدا لوح تقدیر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین دبیرکل سندیکای بیمه گران سندیکای بیمه گران ایران رئیس کل بیمه مرکزی بیمه های زندگی بیمه نامه بیمه نامه ها صنعت بیمه نرم افزار انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: حمایت سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان با اقتضائات و فعالیت‌هایی که دارند متفاوت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست خبری نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سازمان اوقاف از شفاف‌ترین سازمان‌ها و نهادها است، گفت: در طول یک سال گذشته از بعضی تریبون‌ها نکاتی گفته شد که اجهاف در حق این سازمان محسوب می‌شود،  باید گفت که همه اطلاعات و فرایند مالی موقوفات و امامزادگان به صورت دقیق و نظام مند در سامانه جامع مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه کشور ثبت می‌شود.

وی به برپایی نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره و عنوان کرد: نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور شرکت‌های دانش بنیان مورد حمایت سازمان اوقاف از ۵ لغایت ۹ اردیبهشت ماه در هتل بزرگ ارم برگزار می‌شود؛ بنابراین افتتاحیه این نمایشگاه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور مسؤولان کشوری و لشکری خواهد شد.

وی ادامه داد: طی روزهای اعلام شده بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و افراد می‌توانند با حضور در این نمایشگاه سوالات خویش را بپرسند و نظرات و ایده‌های خود را ارائه دهند و بسیار شفاف شاهد دستاوردهای سازمان باشند.

سخنگوی سازمان اوقاف گفت: ۳۹ شرکت دانش بنیان مورد حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت. حمایت سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان با اقتضائات و فعالیت‌هایی که دارند متفاوت است. این شرکت‌ها جوانانی از نخبگان هستند که به واسطه نداشتن پشتیبانی مالی طرح‌های آنان راکد مانده بود که امروزه این شرکت‌ها دفتری را در اوقاف مستقر کرده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: محور اقدامات در این نمایشگاه، معرفی تولیدات داخلی با قیمت مناسب است. از دیگر بخش‌های نمایشگاه می‌توان به ارائه آثار قدیمی و تاریخی وقفنامه ها، نحوه شکل گیری وقف، حفظ العین، مولدسازی و اجرای نیت که مربوط به معاونت‌های حقوقی، اوقافی، ثبتی، فرهنگی، امور خیریه، مرکز امور قرآنی، دانشگاه علوم قرآن و حدیث، چاپ و انتشارات، بهره وری و فاوا است اشاره کرد. مراکز وابسته به سازمان اوقاف مانند بنیاد البرز، مهرماندگار و کاشی گوهرشاد نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

وی درباره غرفه‌های حاضر در نمایشگاه گفت: غرفه بخش بقاع متبرکه که برخی از فعالیت‌های حوزه بقاع متبرکه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود. در عرصه قرآنی نیز مرکز قرآنی حضور دارد. همچنین دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و مرکز امور خیریه نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان خاطرنشان کرد: افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه چهارشنبه صبح با حضور مسؤولان کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • نامه مالکان لکوموتیو به وزیر راه
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند