Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@23:00:22 GMT

سازوکار پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۳۷۷۱

‍‍‍‍‍‍

مدیر صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم: از امروز تا ۱۹ شهریور فرصت ثبت نام برای صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی اعلام شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، داوود رزاقی - مدیر صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم در برنامه ۱۸/۳۰ شبکه خبر گفت: به دنبال عرضه صندوق سرمایه‌گذاری با سهام بانکی‌ها و بیمه‌ای‌ها که پذیره‌نویسی آن از اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشت، اکنون دومین مرحله از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری دارا دوم آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رزاقی گفت: پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی از امروز تا ۱۹ شهریور ادامه دارد.
وی با اشاره به استقبال خوب خریداران افزود: ارزش هر واحد از دارا یکم با رشدی ۱۰ درصدی نسبت به روز گذشته ۲۰ هزار و ۸۲۴ تومان معامله شد.
رزاقی افزود: پالایشگاه تبریز، تهران، اصفهان و بندرعباس در این پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی عرضه شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
وی گفت: هر شخص حقیقی ایرانی که داری کد ملی هست می‌تواند سهام صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی را خریداری کند.
مدیر صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم افزود: شرکت‌ها و افراد غیر حقیقی نمی‌توانند این سهام را خریداری کنند.
رزاقی گفت: برای خرید نیاز به کد بورسی نیست البته این در زمان خرید است، اما در زمان فروش باید کد بورسی داشته باشند.
وی افزود: افراد خریدار غیر حضوری می‌توانند از طریق درگاه‌های بانکی این سهام را خریداری کنند. این به صورت شبانه روزی است.
مدیر صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم گفت: افراد می‌توانند ۲۴ ساعته از ۱۵ بانک از جمله بانک اقتصاد نوین، ملی، سپه، رفاه توسعه، تعاون، ملت، تجارت، صادرات، پارسیان، پاسارگاد و کارآفرین و ... اقدام به خرید کنند.
رزاقی افزود: کسانی که کد بورسی ندارند با کد ملی اقدام به خرید کنند.
وی گفت: با توجه به بیست درصد تخفیف و مثبت شدن روند بازار، استقبال خوبی را شاهد بودیم. امیدواریم در دارا دوم هم شاهد این روند باشیم.
وی افزود: با توجه به روند بازار و شاخص بورس شاهد رشد حتی ۴ برابری بودیم. اگر قیمت سهم چهار پالایشگاه روند صعودی باشد شاهد ادامه استقبال مردمی خواهیم بود.
ارزاقی گفت: هر فرد ایرانی فقط یک با می‌تواند و تنها از یک بانک از این سهام خریداری کند؛ و در غیر این صورت یعنی اگر از چند بانک خریدار کند عودت داده می‌شود و فقط یکی محسوب می‌شود.
وی افزود: باید زمان بیشتری برای مغایرت‌ها داده شود و یک زمان لازم است تا به این امر پرداخته شود. برچسب ها: صندوق سرمایه گذاری ، رزاقی ، دارا یکم ، پالایشی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: صندوق سرمایه گذاری رزاقی دارا یکم پالایشی پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص یارانه فرهنگی، سازوکار تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب امسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست هیات دولت افزود: با توجه به هماهنگی خوبی که با سازمان برنامه و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی داشتیم مقرر شد، برنامه پیشنهادی وزارت فرهنگ در موضوع تخصیص یارانه فرهنگی برای نمایشگاه کتاب امسال با ابعاد بسیار گسترده تری نسبت به سال‌های گذشته انجام شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در وزارت فرهنگ سال های سال است که  برای دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه، یارانه خرید کتاب تخصیص می یابد، اما امسال با برنامه ریزی انجام شده این  طرح را  توسعه خواهیم داد و مناطق محروم در این طرح دیده می شود و با استفاده از سامانه های فروش برخط که در اختیارمان قرار گرفته تحول مهم برای برقراری عدالت فرهنگی  صورت گرفته است.

اسماعیلی افزود: در خرید برخط این امکان فراهم شده که همزمان با تهران همه نقاط کشور، شهرها و روستاها در عرض 10 دقیقه می‌توانند وارد سامانه شوند و کتاب مورد نظر خود را خرید کنند و کتاب‌ها به صورت رایگان درب منزل آنها تحویل شود. 

وی گفت: هر شهروند ایرانی در دورترین نقطه در سرخس، چابهار، خرمشهر و جزیره قشم کتابی را خریداری کند کتاب به صورت رایگان درب منزل آنها  تحویل داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده سهامداران و فعالان بازار سهام به رییس مجلس
  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • نشست سازوکار ارتباطی کابل و پکن برای کمک‌ به افغانستان
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • تخصیص یارانه فرهنگی، سازوکار تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب امسال
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی