Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@23:11:07 GMT

بایرن مونیخ و یوونتوس مقصد لیونل مسی نخواهند بود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۴۰۳۲

بایرن مونیخ و یوونتوس برای جذب لیونل مسی اقدام نمی کنند.

بایرن مونیخ و یوونتوس، دو نامی هستند که نام آن ها پیرامون آینده لیونل مسی مطرح شده است. لیونل مسی می خواهد به زودی از بارسلونا جدا شود اما مقصد آینده او، برای هواداران و خبرنگاران جای سوال شده است. 

به گزارش طرفداری، کریستین فالک از بیلد تایید کرد که بایرن مونیخ هیچ اقدامی برای جذب لیونل مسی، ستاره 33 ساله بارسلونا انجام نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش کریستین فالک، روحیه تیمی برای بایرن مونیخ مهم تر از داشتن سوپر استار است و همچنین هانسی فلیک در پست مهاجم سایه و هافبک تهاجمی حساب ویژه ای روی توماس مولر باز کرده است. انجام نشدن انتقال های بزرگ در زمان شیوع کرونا و ساختارهای دستمزد در بایرن مونیخ از عللی است که باواریایی ها برای جذب مسی اقدام نمی کنند. فابریتزیو رومانو از اسکای ایتالیا نیز گفته یوونتوس نیز جزو مشتریان لیونل مسی نخواهد بود و بیانکونری نیز برای جذب مسی اقدامی نمی کند. گفته می شود منچسترسیتی، محتمل ترین مقصد لیونل مسی است.

همچنین بخوانید:

صفحه رسمی منچسترسیتی در توییتر: خرید فرازمینی ما چه کسی خواهد بود؟ رامون پلانس: می خواهیم مسی در بارسلونا بماند و در تلاشیم او را متقاعد کنیم حتی در صورت استعفای بارتومئو، جدایی لیونل مسی از بارسلونا قطعی است / اوندا سرو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ لیونل مسی برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم

سال 1999 در چنین روزی، بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل ماریو باسلر دینامو کیف را شکست داد و راهی فینال این رقابت ها شد. باسلر در 110 بازی برای بایرن، 28 گل به ثمر رساند.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم