Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@20:26:40 GMT

مخالفت AFC با افزایش بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۴۴۱۲

مخالفت AFC با افزایش بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان

کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست افزایش سهمیه بازیکنان خارجی تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد.

به گزارش مشرق، ادامه رقابت های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا از ۲۴ شهریور به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار می شود. 

طبق ادعای «نواف الاسیوی» حساب توییتری خبرنگار عربستانی، کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست باشگاه ها برای افزایش سهمیه بازیکنان خارجی حاضر در این رقابت ها مخالفت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس باشگاه ها می توانند از همان سهمیه قبلی یعنی یک بازیکن آسیایی و سه بازیکن غیر آسیایی در لیست خود استفاده کنند.

پرسپولیس، استقلال، شهرخودرو و سپاهان چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند. 

تیم های ایرانی در فصل جدید از جذب بازیکن و مربی خارجی منع شده اند و فقط می توانند با خارجی های فصل گذشته خود تمدید قرارداد داشته باشند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود. 

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید. از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران