Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی همتی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی شهرداری  به خبرنگاران گفت: رفیوژ میانی( گذرگاهی در وسط معابر سواره رو که فضایی امن برای عابرین پیاده ایجاد می کند) جاده قدیم تهران- پردیس، مخزن آب ۱۵۰۰ متر مکعبی برای آبیاری فضای سبز و زیر سازی آسفالت فازهای ۳ و ۴ پردیس افتتاح و کلنگ زنی بوستان ۲۰ هزار متری به همراه بازارچه سنتی در فاز ۳ پردیس بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فاز اول ساخت رفیوژ میانی جاده قدیم تهران-پردیس در محدود ناحیه صنعتی خرمدشت به طول ۲۴۰۰متر مربع با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شهردار پردیس گفت: فونداسیون و تامین روشنایی در رفیوژ اجرایی شده و نرده گذاری محدوده در دست اقدام و اجرا است و فاز دوم طرح به طول ۹ کیلومتر در حداقل زمان به بهره برداری خواهد رسید.

همتی با اشاره به مشخصات طرح مخزن آب، اظهار داشت: مخزن آب ۱۵۰۰ متر مکعبی برای آبیاری فضای سبز فازهای ۳ و ۴ پردیس با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و با پوشش ۴ هکتار فضای سبز در چهارمین روز از هفته دولت  افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: در فاز سه پردیس بوستانی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع  کلنگ زنی شد که در آن ۱۵۰۰ متر مربع بنای تجاری برای عرضه محصولات صنایع دستی هنرمندان، بانوان سرپرست خانواده ساخته می شود.

شهردار پردیس با اشاره به مشخصات طرح اظهار داشت: ساخت بازارچه سنتی و بوستان در فاز ۳ پردیس با اعتبار ۶۳ میلیارد ریال در فاز اول اجرایی می شود.

همتی ادامه داد: تعداد زیادی از بانوان سرپرست خانواده و هنرمند متقاضی احداث بازارچه ثابت برای عرضه محصولات خود بودند و در این راستا به پیشنهاد شورای اسلامی شهرپردیس ، ساخت بازارچه سنتی ثابت در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: اجرای ۲ هزار متر نهر و جدول، زیر سازی و آسفالت خیابان‎های اصلی و فرعی فازهای ۳ و ۴ پردیس به متراژ۲۰ هزار متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال نیز بخش دیگری از طرح های اجرا شده در هفته دولت است.

شهردار پردیس ادامه داد: در حدود یک هزار میلیارد ریال پروژه های عمرانی  که در بودجه سال ۹۹ شهرداری پردیس پیش بینی شده بود تا امروز اجرایی شده است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس افتتاح طرح جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس افتتاح طرح جهش تولید شهرستان پردیس افتتاح طرح جهش تولید میلیارد ریال بهره برداری هزار متر متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل هاشمی‌اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاوردهای حوزه سلامت دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت محور، از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

سید ابوالفضل هاشمی‌اصل با اشاره به نقش تأثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

کد خبر 6086319

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود