Web Analytics Made Easy - Statcounter

این پاسخگویی در اجرای برنامه پنجم دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی در خصوص ارتباطات مردمی و نیز ماده ۱۷ تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری مبنی بر تشکیل میز خدمت و با هدف ارائه خدمات، تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، ارتقای سطح رضایتمندی، بررسی و رفع مشکلات شهروندان و تسهیل در خدمات‌رسانی، با اطلاع رسانی و هماهنگی قبلی از طریق شماره گیری تلفن ۱۱۱ با هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهم موارد مطرح شده توسط مردم در ارتباط مستقیم با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، سرپرست تعزیرات حکومتی و مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی، درخواست تسهیلات و تامین کالا برای واحدهای تجاری و حمایتی، رسیدگی و نظارت بیشتر بر برخی صنوف گرانفروش، گازرسانی یا تسریع در انجام پروژه‌های گازرسانی روستاهای فاقد گاز، پیگیری مشکلات انشعاب گاز، پیگیری مشکلات پیمانکاران و کارگران بود.

به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص، مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان خراسان رضوی هستند.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" در دولت تدبیر و امید طراحی و راه‌اندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره‌گیری از این سامانه در کشور است و هم‌اکنون حدود چهار سال از فعالیت این سامانه در استان می‌گذرد.

برچسب‌ها مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت سامد سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت سامد سازمان تعزیرات حکومتی مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت سامد سازمان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا شهاب زاده در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا گفت: مردم شهرستان آستارا همواره همراه و همدل مدیران و خدمتگذاران نظام هستند و مشارکت ۷۰ درصدی آن‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ نمونه‌ای از این همدلی‌ها است که مدیران و مسئولان باید همه با تمام توان در خدمت مردم و برای رفع مشکلات شان گام بردارند.

فرماندار آستارا گفت: مدیران باید تلاش کنند با ارائه گزارش‌های صحیح و به موقع، عملکرد دولت برای توسعه و پیشرفت منطقه را برای مردم تبیین کنند.

شهاب زاده همچنین گفت: در سال گذشته بیش از ۳۳۰ میلیون تومان برای رفع مشکلات آب آشامیدنی و هزار و ۳۷۰ میلیون تومان هم برای رفع مشکلات فاضلاب شهرستان هزینه شد که این روند تا رفع همه مشکلات آب و فاضلاب شهرستان آستارا ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به عملیات گازرسانی به روستا‌های شهرستان، اضافه کرد: تاکنون به ۹۸ درصد روستا‌های آستارا گازرسانی شده و امسال ۲ درصد باقی مانده هم گاز رسانی خواهند شد. 

فرماندار آستارا در خصوص اجرای طرح‌های راهداری این شهرستان گفت: تاکنون ۶۷ میلیارد ریال برای رفع مشکلات راهداری و اجرای ۱۱ طرح بزرگ شهرستان و همچنین ۳۴ میلیارد ریال نیز برای طرح‌های هادی و آسفالت آستارا هزینه شده که با تکمیل دیگر طرح‌های راهداری در درست ساخت، به زودی همه مشکلات مربوط به حوزه راهداری در این شهرستان برطرف خواهد شد.

وی با تاکید بر اتمام همه طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا، اضافه کرد: پس از تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهرستان، هیچ طرح جدیدی تعریف نشود و مدیران با تنظیم اولویت‌های خود بر اساس تحقق شعار سال، از انجام هرگونه اقدام سلیقه‌ای خودداری کنند.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی فرمانده انتظامی آستارا هم در این جلسه همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها را برای مبارزه با فساد در شهرستان ضروری دانست و گفت: مهم‌ترین خواسته مردم آستارا، با توجه به مسافر پذیر بودن این شهرستان، برقراری امنیت در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

یاسر همدمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا هم در این جلسه با اشاره به اهداف دستگاه قضا برای دست‌یابی به عدالت و رضایت عمومی، گفت: احیای حقوق عامه از جمله تأمین امنیت، سلامت، بهداشت عمومی، حفاظت از جنگل‌ها، مرتع‌ها و تولید ملی را از اولویت‌های دستگاه قضا است و برطرف کردن مشکلات مردم و تکمیل طرح‌های ملی و استانی در دستور کار دست اندرکاران این دستگاه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند
  • تاکید بر انجام ۵۳ طرح اقتصادی هدف در خراسان رضوی تا پایان دولت
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان