Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین فر معاون مسکن راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه بررسی شرایط متقاضیان مرحله دوم مسکن ملی در استان زنجان هنوز به اتمام نرسیده است گفت: بعد از اتمام قرعه کشی مرحله اول کارهای اداری مرحله دوم آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود شاهین فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه قرعه کشی مرحله اول در حال انجام است اظهار کرد: مرحله دوم نیز بعد از دو هفته آینده انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه نظر سنجی پروژه‌های اقدام ملی مسکن به اتمام رسید تصریح کرد: هفته آینده بعد از اتمام قرعه‌کشی نفرات پروژه‌ها مشخص می‌شود.

معاون مسکن راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بعد از پایان قرعه‌کشی مرحله دوم نیز آغاز خواهد شد افزود: هر چند که به تعدادی از متقاضیان مرحله دوم پیامک ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: کارهای قرعه کشی مرحله اول به صورت فشرده و جهشی انجام می‌شود و در تلاش هستیم بتوانیم کارهای مرحله دوم را سریع تر آغاز کنیم.

شاهین‌فر با اشاره به اینکه زمین‌های پروژه‌های اقدام ملی مسکن مشخص شده است افزود: متقاضیانی که تایید نهایی شدند دسترسی برای بازدید از محل احداث پروژه داده شده است.

معاون مسکن راه و شهرسازی استان زنجان در مورد تعداد پذیرفته شدگان مرحله اول گفت: در این مرحله 3 هزار و 500 نفر به عنوان واجد شرایط انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم نیز 16 هزار نفر ثبت نام کردند افزود: شرایط تعدادی از متقاضیان مورد بررسی قرار گرفته و قرعه کشی مرحله دوم نیز بعد از تایید نهایی متقاضیان انجام خواهد شد.

شاهین‌فر با تاکید براینکه هزینه ساخت پروژه‌های مسکن ملی حدود 300 میلیون تومان برآورد شده است افزود: از این میزان 100 میلیون تومان به صورت وام تخصیص خواهد شد ولی 200 میلیون تومان نیز آورده مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قرعه کشی مرحله مرحله دوم نیز استان زنجان مرحله اول شاهین فر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!

زنبورها به عنوان اولین تیم، راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بوروسیا دورتموند و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با برتری ۲-۴ شاگردان ادین ترزیچ به پایان رسید. دورتموند با برتری ۴-۵ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد تا حریف پاری سن ژرمن در این مرحله شود.

دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید؛ جهنم‌ زرد، تیم سیمئونه را خاکستر کرد

در پی مشخص شدن تکلیف تیم‌های صعود کننده به یک چهارم نهایی و پیش از انجام قرعه‌کشی این مرحله، یکی از صفحات معروف فوتبالی در شبکه اجتماعی X به تمسخر بوروسیا دورتموند پرداخت و به این موضوع اشاره کرد که تمام تیم‌های حاضر در یک چهارم نهایی می‌خواهند در قرعه‌کشی به دورتموند برخورد کنند، چرا که این تیم از قدرت کمتری نسبت به سایرین برخوردار است.

پیام صفحه out of context football در شبکه اجتماعی X

پس از پیروزی برابر اتلتیکو مادرید و قطعی‌شدن حضور زنبورها در نیمه‌نهایی، حساب رسمی دورتموند در X، پیام تمسخرآمیز آن صفحه معروف را بازنشر کرد و با چند ایموجی خنده به آن واکنش نشان داد:

واکنش دورتموند

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!
  • فریب وعده‌های جابه‌جایی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نخورید
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان
  • ۲۷۱ هکتارزمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان تامین شد
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان