Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح طرح‌های عمران شهری جیرفت با بیان اینکه بیشتر شهرداری‌ها درگیر پرداخت حقوق کارکنان خود هستند، اظهار داشت: شهرداری جیرفت تنها شهرداری است که تاکنون به دلیل کسری بودجه حقوق کارکنان خود به معاونت عمرانی استانداری کرمان مراجعه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عملکرد شهرداری جیرفت در زمینه آسفالت معابر و ایجاد بوستان‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و از اختصاص یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به مجموعه آتش‌نشانی این شهر خبر داد.

فرماندار جیرفت هم طرح‌های افتتاحی امروز شهرداری جیرفت را نمونه بارز خدمات دولت و نظام عنوان کرد و خواستار اطلاع‌رسانی این اقدامات شد.

شهرداری جیرفت هفته دولت ۵۰۰ میلیارد ریال طرح افتتاح کرد

شهردار جیرفت نیز از افتتاح ۵۰۰ میلیارد ریال طرح شهری توسط این شهرداری در هفته دولت خبر داد.

نعمت‌الله حسین زاده افتتاح این طرح‌ها را نتیجه وفاق و همدلی بین مجموعه شورای شهر و شهرداری و سایر مسوولان شهرستان دانست.

وی به طرح‌های شهری افتتاحی و کلنگ‌زنی شده در سفر معاون استانداری کرمان به شهر جیرفت اشاره و تعداد طرح‌های افتتاحی امروز را چهار مورد عنوان کرد و از آغاز عملیات اجرایی ساختمان شماره سه آتش‌نشانی در منطقه کلرود خبر داد.

شهردار جیرفت با بیان اینکه هر یک از طرح‌های افتتاحی امروز به صورت نمادین به بهره‌برداری رسیدند، تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح ساختمان شماره ۲ آتش‌نشانی جیرفت، چمن مصنوعی، افتتاح فاز نخست بوستان پیامبر اعظم (ص) و آسفالت معابر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار جیرفت، اعضای شورای شهر و جمعی از مسوولان محلی بودیم.

شهردار جیرفت از افتتاح ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر شهری جیرفت خبر داد و گفت: با توجه به شرایط آسفالت شهر، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مجموعه شهرداری و شورای شهر  قرار گرفت و امروز شاهد افتتاح نمادین بلوار انقلاب به نمایندگی از سایر معابر شهری هستیم.

وی میزان آسفالت شهر جیرفت را طی این دوره شهرداری و شورای شهر بی‌سابقه دانست و افزود: با وجود مشکلات زیاد این مهم محقق شد.

او به افتتاح فاز نخست بوستان پیامبر اعظم (ص) اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۵ پارک‌ و بوستان‌ جدید در دست ساخت داریم.

حسین‌زاده با بیان اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی پارک‌ها و بوستان‌های جدید شهر جیرفت بیش از ۷۰ درصد است،  تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی مجموعه شهرداری و شورای شهر ۱۱ طرح از پارک‌ها و بوستان‌ها به بهره‌برداری رسیده و مابقی تا پایان این دوره شهرداری و شورای شهر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به افتتاح چمن مصنوعی ورزشی اشاره کرد و هزینه هر چمن مصنوعی را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کرد.

شهردار جیرفت با بیان اینکه پنج چمن مصنوعی در شهر جیرفت احداث شده است، اظهار داشت: یک چمن مصنوعی دیگر در یکی از مناطق کم برخوردار شهر در حال احداث بوده که هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی دارد.

وی به افتتاح ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی شهرداری جیرفت اشاره کرد و از خرید یک دستگاه جدید آتش‌نشانی و یک دکل بزرگ برای عملیات‌های آتش نشانی خبر داد.

حسین زاده گفت: با توجه به تعداد جمعیت و کمبود ماشین‌آلات آتش نشانی، این بخش به صورت ویژه در دستور کار مجموعه شورا و شهرداری جیرفت قرار گرفت و امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی ساختمان شماره سه آتش نشانی جیرفت در منطقه کلرود بودیم.

وی با بیان اینکه ساختمان آتش نشانی شماره سه جیرفت در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع احداث می‌شود، اظهار داشت: برای تکمیل و تجهیز این ساختمان ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

شهردار جیرفت بر توسعه شهری بر پایه عدالت اجتماعی تاکید کرد و گفت: توسعه شهر جیرفت در تمامی موارد بر اساس عدالت اجتماعی بوده و مناطق کم برخوردار نیز مانند دیگر نقاط شهری در برنامه توسعه شهری دیده شده است.

شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاحیه جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاحیه جیرفت هفته دولت افتتاحیه جیرفت شهرداری و شورای شهر شهرداری جیرفت شهردار جیرفت چمن مصنوعی آتش نشانی شهر جیرفت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد

مدیرکل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشترین بارندگی استان در شهرستان جیرفت با ۵۳.۴ میلی‌متر در جیرفت و ۴۲.۳ میلی‌متر در میانده ثبت شده است. - اخبار استانها -

محسن عراقی‌زاده مدیرکل هواشناسی استان کرمان در گفت‌‍وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه از ساعات اولیه روز گذشته شاهد آغاز بارندگی‌ها در استان کرمان بودیم، اظهار داشت: این بارندگی‌ها در جنوب استان بیشتر از سایر مناطق بود.

وی با اشاره به اینکه این بارش‌ها امروز هم در سطح استان ادامه داشت البته از شدت آن کاسته شده بود، گفت: شدت بارش‌های امروز در جنوب و شرق استان بیشتر از مناطق شمالی بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه باتوجه به پیش‌بینی‌ها هواشناسی این بارندگی‌ها تا تا فردا در استان کرمان ادامه دارد، افزود: روز جمعه جوی به‌نسبت پایدار را در استان خواهیم داشت هر چند کاهش محسوس دما در روز جمعه پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات بارندگی‌های 24 ساعت گذشته تا ساعت 18:30 در سطح استان گفت: بیشترین بارندگی این مدت در شهرستان جیرفت ثبت شده است و ایستگاه جیرفت با 53.4 میلی‌متر و میانده جیرفت با 42.3 میلی‌متر بیشترین بارش‌های استان را به خود اختصاص دادند.

عراقی‌زاده با بیان اینکه طی این مدت انار 21.6 میلی‌متر، کرمان 2.7 میلی‌متر، شهداد 12.2 میلی‌متر، شهربابک 11.2 میلی‌متر، سیرجان 30.7 میلی‌متر، لاله‌زار 16.0 میلی‌متر، بافت 12.7 میلی‌متر، بم 16.6 میلی‌متر و کهنوج 23.5 میلی‌متر بارندگی را ثبت کردند، گفت: بارش‌ها در رفسنجان 9.3 میلی‌متر، راور 11.6 میلی‌متر، ارزوئیه 7.0 میلی‌متر و بردسیر 8.8 میلی‌متر بوده است.

وی با اشاره به اینکه میزان بارندگی‌ها طی این مدت در دشتخاک 8.4 میلی‌متر، در راور 11.6 میلی‌متر، در راین 10.3 میلی‌متر، در فیض‌آباد راور 9.0 میلی‌متر، در کوهبنان 10.4 میلی‌متر، در ماهان 4.6 میلی‌متر، در هجدک 8.0 میلی‌متر، در طاشک 5.8 میلی‌متر، در احمدآباد رفسنجان 16.0 میلی‌متر، در بیاض 11.5 میلی‌متر، در داوران 10.0 میلی‌متر و در دهوییه رفسنجان 16.0 میلی‌متر بوده است، بیان کرد: این بارش‌ها در راویز 19.0  میلی‌متر، در صادق‌آباد رفسنجان 16.5 میلی‌متر، در مانی 25.0 میلی‌متر، در کبوترخان 14.0 میلی‌متر، در کشکوئیه 12.0 میلی‌متر و در بندر والی‌آباد کرمان 9.0 میلی‌متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه از اوایل هفته آینده ضمن افزایش ابر احتمال رگبار باران در برخی مناطق مرکزی و جنوب غربی دور از انتظار نیست، گفت: کاهش محسوس دما در روز جمعه نیز پیش‌بینی می‌شود و سرمازدگی محصولات کشاورزی در برخی از مناطق شمال و غرب استان کرمان محتمل است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • جاده جیرفت - بلوک بازگشایی شد
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود