Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@13:00:37 GMT

فرماندار جدید بافق معرفی شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۵۰۸۲

فرماندار جدید بافق معرفی شد

استاندار یزد عصر روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانداران جدید و قدیم شهرستان بافق ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: در طول هفت سال دولت یازدهم و دوازدهم به دستاوردهای خوبی در این شهرستان رسیدیم که با وحدت و همگرایی مردم و مسوولان محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی طالبی افزود: توسعه صنعت و معدن، دوبانده شدن جاده یزد - بافق، زیرساخت‌های ارتباطی ، ساخت جاده بافق به نوق ، شروع جاده مواصلاتی سیروس آباد به منطقه سبزدشت و شهرستان کوهبنان - کرمان و دوبانده سازی مسیر بافق به بهاباد و رونق صنعت گردشگری ،کشاورزی و پرورش ماهی تیلاپیا از جمله مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در این شهرستان است.

وی به تجربه هفت سال گذشته اشاره  و با تاکید بر برنامه ریزی اصولی و مدون تصریح‌کرد: همه مسوولان دستگاه‌های اجرایی با محوریت امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و استفاده از ظرفیت شورای اسلامی شهر و شهرستان با همکاری فرماندار جدید، باید برای توسعه و عمران و آبادانی منطقه تلاش کنند.

این مسوول سیاسی استان همچنین با بیان اینکه عرضه درصدی از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق در بورس هیچ ضرری برای این مجموعه معدنی و مردم شهرستان نخواهد داشت خاطرنشان کرد: زمانی که این شرکت کاملا دولتی بود سرمایه گذاری خوبی انجام نمی شد و توجه مسوولان مربوطه بیشتر به خام فروشی مواد معدنی بود در حالی‌که ورود به بورس زمینه سرمایه گذاری را افزایش می‌دهد.

طالبی توجه مسوولان وزارت تعاون و صندوق بازنشستگان فولاد کشور را به بافق یاد آور شد و بیان کرد: قرار شد در آمد حاصل از بورس در این شهرستان سرمایه گذاری شود.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های فراوری سنگ آهن فراهم شده و در این رابطه تبدیل سنگ آهن به کنسانتره و گندله در بافق، اردکان و بهاباد  از خام فروشی جلوگیری می‌کند و بدون فراوری نباید موادمعدنی از شهرستان خارج شود.

استاندار یزد به پرداخت عوارض تنفیذی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: تمام شرکت‌های دولتی، خصوصی و خصولتی باید ۲ درصد عوارض را برای عمران و آبادانی منطقه پرداخت کنند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه باید قدر فرصت‌ها را بدانیم ابراز امیدواری کرد: با همدلی،همگرایی و خردجمعی شاهد افق های روشن و توسعه و پیشرفت شهرستان بافق باشیم.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم بحث نظارت را بسیار مهم دانست و با بیان اینکه این مقوله نیاز به اعتبار ندارد گفت: باید برقیمت‌ها، حقوق کارگران، تجاوز و تصرف عدوانی به زمین‌ها و پرورش نیروی انسانی متخصص که نیاز اساسی کشور، استان و شهرستان است نظارت شود.

محمدرضا صباغیان بافقی بر توجه به آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و افزود: امروز زیر پوست شهرکارهایی می‌شود که اگر با نظارت و برنامه ریزی، از طلاق، اعتیاد، سرقت و فاصله طبقاتی جلوگیری شود از درد و رنج خانواده‌ها کاسته خواهد شد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات چهار ساله محمد زاده رحمانی فرماندار قبلی، سید مهدی طلایی مقدم به عنوان فرماندار جدید بافق منصوب و مشغول به کار شد.

طلایی مقدم شهرداری مهریز، فرمانداری بافق، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد، فرماندار ویژه طبس و مشاور استاندار یزد را در کارنامه خود دارد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها محمدرضا صباغیان بافقی تکریم و تجلیل یزد بافق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکریم و تجلیل یزد بافق تکریم و تجلیل یزد بافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر کشی و بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی اندیمشک

زمانی اصل فرماندار اندیمشک با تبریک سال نو گفت : تاکنون ۸۷ هزار و ۸۹۰  نفر از بخش های مختلف شهرستان اندیمشک بازدید کرده اند .

او می‌گوید: همچنین در مجموع ۲۴ هزار و ۴۶۹ نفر در اماکن اختصاصی ایام نوروزی اسکان یافته اند ،همه تمهیدات و تدابیر لازم برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی در ایام تعطیلات فراهم شده است.

به گفته او اعضای ستاد نوروزی شهرستان تمام وقت در خدمت مسافران و شهروندان خواهند بود .

فرماندار اندیمشک ادامه داد: شهرستان اندیمشک هر سال به دلیل برخورداری از جاذبه های متعددی پذیرای هزاران نفر مسافر نوروزی در ایام نوروز است .

این مقام مسئول گفت: گروههای مختلفی تشکیل شده و بر روند ارایه خدمات نوروزی به مسافران نظارت می کنند .

او می‌گوید: کمیته های ستاد نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز در راستای خدمات رسانی شایسته به مسافران تلاش می کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک
  • شب فرهنگی بافق فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری
  • شب فرهنگی بافق، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • سر کشی و بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی اندیمشک
  • به دنبال بارش های سیل آسا راه ۱۵ روستای شهرستان باشت مسدود شد
  • یک کشته و ۳ مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر
  • افزایش هشت درصدی بازدید‌های نوروزی از شهرستان بافق