Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:39:40 GMT

سوگواره «احلی من العسل» در صومعه‌سرا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۵۶۰۶

سوگواره «احلی من العسل» در صومعه‌سرا برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه سوگواره «احلی من العسل» مصادف با ششم محرم به یاد حضرت قاسم بن‌الحسن (ع) در صومعه‌سرا برگزار شد.

این مراسم با توجه به شیوع کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به منظور حفظ سلامتی دانش‌آموزان، بدون حضور دانش‌آموزان و به صورت راه‌اندازی کاروان نمادین سرود در سطح شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا در حاشیه این مراسم بیان کرد: سوگواره «احلی من العسل» در راستای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ عاشورایی و رشادت‌های حضرت قاسم بن‌الحسن (ع) برگزار می‌شود.

حسین بالو با اشاره به اینکه این سوگواره در سال‌های گذشته با حضور گسترده دانش‌آموزان و در سطح مساجد برگزار می‌شد، افزود: امسال به علت رعایت مقررات بهداشتی با شیوه‌ای جدید برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی جامعه به علت شیوع کرونا، تلاش می‌کنیم برنامه‌های مذهبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شود.

کد خبر 5009677

منبع: مهر

کلیدواژه: صومعه سرا سوگواره احلی من العسل دانش آموزان محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم شیراز مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی دانش آموزان برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز

مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی از ۲۵ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ۱۴ رشته فیزیک، علوم و فناوری نانو، کامپیوتر، سوادرسانه‌ای، جغرافیا، علوم زمین، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت، زیست‌شناسی، نجوم و اختر فیزیک، ریاضی، ادبی، سلول‌های بنیادی و شیمی برگزار می‌شود.

سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در بازدید از برگزاری المپیاد علمی دانش آموزی گفت: درصد قبولی در مرحله اول المپیاد‌های علمی در استان نسبت به شرکت کننده در سال گذشته هشت درصد بود که طی امسال به ۱۱ درصد رسید.

مرحله دوم المپیاد‌های علمی به صورت متمرکز در محل سالن اجتماعات دبیرستان استعداد‌های درخشان دوره دوم شهیدمدنی ناحیه ۴ تبریز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه