Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@08:21:47 GMT

تمدید دورکاری کارمندان تهرانی در هفته دوم شهریور

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۵۷۴۶

تمدید دورکاری کارمندان تهرانی در هفته دوم شهریور

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران، مشارکت در پویش "نذر سلامتی" را گامی موثر برای کنترل و مهار بیماری کرونا (کووید_۱۹) برشمرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران، در گفت‌وگوی زنده خبری بخش ۱۸،۳۰ شبکه تهران، از مراجعه ۵۴۰۰ نفر در شبانه‌روز گذشته به بخش‌های سرپایی مراکز بهداشتی و درمانی تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته زالی از این مراجعان ۴۷۰ نفر با تشخیص کرونا، نیاز به بستری در بخش‌های بیمارستانی داشتند که ۱۲۳ نفر آنان در بخش‌های ویژه بستری شدند.

وی با ذکر این مطلب که ۴۲۰ نفر از بیماران بستری در روز گذشته از بیمارستان‌های تهران ترخیص شدند، یادآور شد: تا حدودی توازن بین ترخیص و پذیرش بیماران جدید برقرار شده است و امیدواریم که در روز‌های آتی نیز شاهد این توازن باشیم.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای پایتخت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی پویش نذر سلامتی با هدف تهیه ماسک و اقلام بهداشتی برای نیازمندان و تامین تجهیزات بیمارستانی برای درمان بیماران کرونایی، از شهروندان تهرانی دعوت کرد تا با حرکتی مومنانه و ایثارگرانه با اهدای نذورات خود در این پویش مشارکت کنند.

به گفته دکتر زالی، همشهریان تهرانی برای اهدای نذورات خود می‌توانند از طریق کد #۷۰۰*۷۳۳* اقدام کنند که بخشی از این نذورات صرف تهیه اقلام حفاظتی و ماسک برای نیازمندان و اقشار محروم و بخش دیگری نیز صرف تامین تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برای درمان بیماران کرونایی می‌شود.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای کلان‌شهر تهران همچنین از تمدید دورکاری کارمندان در هفته دوم شهریور خبر داد و گفت: با توجه به مطالعات صورت‌گرفته استفاده مستمر از ماسک و همچنین کاهش ظرفیت کارکنان و دورکاری، دو عامل مهمی بوده است که در هفته‌های اخیر باعث کاهش آمار بستری بیماران و همچنین کاهش ترافیک حمل‌ونقل عمومی شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علیرضا زالی ویروس کرونا فرمانده ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، انقلاب اسلامی با تمام سختی‌ها و موانع در نهایت، ۲۲ بهمن سال ۵۷ به پیروزی رسید و دشمنان که از این پیروزی هراسان بودند در اولین اقدامات خود، افراد شاخص و تأثیرگذار لشکری و کشوری از جمله استاد مرتضی مطهری، مهدی عراقی، محسن بهبهانی، قاضی طباطبایی، دکتر مفتح و سرلشکر سید محمدولی قرنی را به شهادت رساندند.

شهید قرنی سال ۱۲۹۲ هجری خورشیدی در خانواده‌ای مذهبی متولد شد. پدرش، میرزا آقاخان از مدیران مخابرات تهران بود. وی تحصیلات ابتدایی خود را در دبستان گل‌بهار اصفهان و تحصیلات متوسطه‌اش را در دبیرستان دارالفنون در تهران آغاز کرد و در دبیرستان نظام ارتش به پایان رساند. در سال ۱۳۰۹ وارد دانشکده افسری و در سال ۱۳۱۳ با درجه ستوان دومی در رسته توپخانه فارغ‌التحصیل شد.

شهید سپهبد قرنی در دوران خدمت خود خدمات درخشانی را ارائه کرد و مشاغل مهمی همچون کفیل فرمانده گردان ۲ هنگ ۴ توپخانه، فرمانده گردان ۱۰۵، رئیس رکن دوم ستاد مرکز تعلیماتی آمادگاه، فرمانده پارک توپخانه لشکر ۲، رئیس رکن سوم لشکر ۲ مرکز، رئیس ستاد لشکر ۲، معاون اداره دوم سررشته داری ارتش، فرمانده تیپ مستقل رشت، رئیس رکن دوم و معاون ستاد را بر عهده داشت.

وی در فکر کودتا بود، اما با وجود اینکه در ظاهر همه شرایط فراهم شده بود، تمام کودتا لو رفت و بیشتر عوامل آن از جمله شهید قرنی دستگیر شدند.

شهید سپهبد قرنی به همراه همکاران و همفکرانش محاکمه شدند و وی به اخراج از ارتش و سه سال حبس محکوم شد.

شهید قرنی، اسفند ۱۳۳۹ از زندان آزاد شد و از آن پس شدیداً تحت مراقبت نیرو‌های امنیتی قرار گرفت. شهید قرنی به دلیل همکاری با روحانیت در جریان نهضت امام خمینی (ره) مجدد به زندان رفت و در دی ماه سال ۴۵ آزاد شد.

وی پس از پیروزی انقلاب، بلافاصله، روز ۲۳ بهمن ضمن اعاده به ارتش با درجه سرلشکری به عنوان رئیس ستاد ارتش انقلاب، با حکم امام خمینی (ره) منصوب شد.

سپهبد سید محمدولی قرنی سرانجام، سوم اردیبهشت ۱۳۵۸ از طرف گروه تروریستی فرقان مورد هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

ضارب شهید قرنی، یکی از اعضای گروهک محارب و منحرف فرقان به نام حمید نیکنام بود که دستگیر و اعدام شد.

دیگر خبرها

  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • تهرانی‌ها منتظر رگبار و رعدوبرق باشند
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد