Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@17:47:42 GMT

جزئیات افزایش ۵۰۰ هزار تومانی حقوق پایه نفتی ها

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۶۰۲۳

به گزارش اکوفارس به نقل از وزارت نفت، در ابلاغیه بیژن زنگنه آمده است:

«براساس مصوبه مورخ 99.5.7 شورای حقوق و دستمزد و در اجرای بند (2) ماده (18) آیین‌نامه نظام‌های اداری و استخدامی کارمندان رسمی/ پیمانی صنعت نفت و جدول حقوق بدو استخدام و دوره کارآموزی منضم به آیین‌نامه مذکور، موارد زیر در خصوص نحوه اجرا از تاریخ 99.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6.1 برای کارمندان مشمول آیین‌نامه نظام‌های اداری و استخدامی صنعت نفت ابلاغ می‌شود.

1.حقوق پایه بدو استخدام کارمندان رسمی/پیمانی استخدامی از 93.1.1 به بعد، به میزان مابه‌التفاوت جدول مجری و جدول پیوست آیین‌نامه (به‌روز شده تا سال 99) تعدیل می‌گردد.

2.به منظور حفظ تعادل نظام پرداخت و برقراری هم‌ترازی حقوق کارمندان رسمی/ پیمانی بر اساس مجوز مورخ 99.5.7 شورای حقوق و دستمزد، حقوق پایه سایر کارمندان که در تاریخ 99.6.1 شاغل هستند، به میزان پنج میلیون (5000000) ریال افزایش می‌یابد.

نظر به اینکه در مصوبه شورای حقوق و دستمزد، تامین اعتبار تعدیل مشمولین بند (2) فوق صرفا در سقف و از محل سایر پرداخت‌های پرسنلی مجاز اعلام شده، لازم است برای سال 99، اعتبار مورد نیاز برای اجرای بند 2 از محل حذف اقلام نفت‌کارت (به جز کمک هزینه غذا) و کاهش 90 درصد حق‌الزحمه بهره‌وری تامین شود».

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت:: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش ۸ میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

ابوطالب گرایلو افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند. 

وی اظهار امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های تزانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری بشود.

گرایلو اظهار کرد: با اتخاذ تمهیدات مناسب به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که بیش از دو برابر رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • رئیس فراکسیون کارگری: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • چه خبر از آیین نامه فروش اینترنتی دارو؟
  • افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان بیشتر بود
  • شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد