Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@11:59:19 GMT

چلسی دفاع چپ لسترسیتی را به خدمت گرفت

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۶۰۴۷

چلسی دفاع چپ لسترسیتی را به خدمت گرفت

‍‍‍‍‍‍

تیم فوتبال چلسی دفاع چپ جوان لسترسیتی را با قراردادی طولانی مدت به خدمت گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه چلسی با انتشار خبری در سایت رسمی خود خرید «بِن چیلوِل» دفاع چپ انگلیسی لسترسیتی را تأیید کرد. قرارداد بازیکن جدید تیم آبی‌پوش شهر لندن پنج ساله و ارزش آن 50 میلیون پوند اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیلول 23 ساله محصول آکادمی باشگاه لسترسیتی است که سال 2015 به تیم اصلی این باشگاه راه یافت و از آن زمان تا کنون 123 بازی برای این تیم انجام داده است. او یکی از بازیکنانی بود که به تیم تحت هدایت کلودیو رانیری برای قهرمانی در لیگ برتر در فصل 16-2015 کمک کرد.

چیلول که 11 بازی ملی برای سه‌شیر هم در کارنامه دارد پس از امضای قراردادش با چلسی به سایت این باشگاه گفت: من خوشحالم که به یک تیم بسیار هیجان‌انگیز مانند چلسی ملحق می‌شوم. بی‌صبرانه منتظر آن هستم که کارم را در این تیم جوان و پویا با هدایت فرانک لمپارد آغاز کنم. فصل آینده چالش ما کسب افتخارات مختلف است. امیدوارم خیلی زود بتوانیم در حضور هواداران‌مان در استمفوردبریج بازی کنیم.

توافق سیلوا و چلسی برای عقد قرارداد 2 ساله

 

در همین حال انتظار می‌رود که چلسی ظرف یک هفته آینده از دیگر خریدهای جدیدش هم رونمایی کند که یکی از آنها کای هاورتز هافبک بازیساز تیم بایرلورکوزن است. گفته می‌شود چلسی با پرداخت رقم 90 میلیون پوند برای خرید او موافقت کرده است. همچنین چلسی در آستانه اعلام خرید مالانگ سار مدافع میانی 21 ساله تیم نیس فرانسه است که قراردادش با این تیم تمام شده و به عنوان بازیکن آزاد به تیمی بعدی خود ملحق خواهد شد.

تیاگو سیلوا مدافع میانی برزیلی سابق پاری‌سن‌ژرمن هم دیگر بازیکنی است که از او به‌عنوان خرید بعدی چلسی یاد می‌شود. او هم مانند سار با پایان قراردادش می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد به چلسی ملحق شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فرانک لمپارد لیگ برتر انگلیس فوتبال انگلیس چلسی بیشتر بخوانید... تماس مدیربرنامه‌های تیاگو سیلوا با چلسی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تماس مدیربرنامه‌های تیاگو سیلوا با چلسی واژه های کاربردی مرتبط فرانک لمپارد لیگ برتر انگلیس فوتبال انگلیس چلسی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ بارسلونا پاسخ نامه مسی را داد/ شرط باشگاه برای جدایی کاپیتان ۲ جام حذفی فوتبال| تقابل پرسپولیس و استقلال در دربی اجبار و سکوت/ بازی سرنوشت پس از دوره فرسایش ۳ تصمیم غیرقابل بازگشت مسی برای جدایی از بارسلونا/ استعفای بارتومئو هم فایده‌ای ندارد ۴ جام حذفی فوتبال| استقلال با پیروزی در ضربات پنالتی فینالیست شد/ پرسپولیس مدافع خوبی نبود! ۵ سنگ مزار زنده‌یاد سیامند رحمان نصب شد+عکس ۶ گل‌محمدی: تبریک می‌گویم به آنهایی که می‌خواستند استقلال برنده و قهرمان شود!/ باشگاه ما از خواب خرگوشی بیدار شود، نیاز به تقویت داریم ۷ استقلال خواهان جذب مهاجم صنعت نفت ۸ مصدومیت ۲ بازیکن استقلال پیش از آغاز بازی برابر پرسپولیس + عکس مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: تبریک می‌گویم به آنهایی که می‌خواستند استقلال برنده و قهرمان شود!/ باشگاه ما از خواب خرگوشی بیدار شود، نیاز به تقویت داریم جام حذفی فوتبال| استقلال با پیروزی در ضربات پنالتی فینالیست شد/ پرسپولیس مدافع خوبی نبود! نامجومطلق: در نیمه اول باید سه گل به پرسپولیس می‌زدیم/ داور می‌توانست بهتر قضاوت کند قائدی: صد درصد مطمئن بودم در دربی گل می‌زنم/ گل‌محمدی این حرف‌ها را نزند! مهمترین اخبار تسنیم دبیرکل حزب الله لبنان: پاسخ اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی داده خواهد شد نخستین شب مراسم عزاداری در بیت رهبر معظم انقلاب برگزار شد دسترسی ایران به آژانس برای بازرسی از دو مکان/ آژانس سوال و درخواست دسترسی فراتری ندارد غریب‌آبادی: همکاری‌ ایران با آژانس صرفاً به انتخاب خود ایران صورت گرفته است استقبال اتحادیه اروپا از توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرانک لمپارد لیگ برتر انگلیس فوتبال انگلیس چلسی فرانک لمپارد لیگ برتر انگلیس فوتبال انگلیس چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق از جیب مردم، خوش رقصی برای بیگانگان / حواشی عجیب و هنجارشکنانه دروازه‌بان استقلال

فوتبال ایران این روزها با یکی از عجیب ترین حواشی اش دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، یکی از بزرگترین آفت‌ها و مشکلات فوتبال ایران فارغ از بحث امکانات، زیر ساخت ها و مدیریت، حواشی زیادی است که شرایط بدی را رقم زده و نه تنها منجر به غیر حرفه‌ای شدن سطح فوتبال ایران شده بلکه ترمز بزرگی برای پیشرفت فوتبال ایجاد کرده است‌. متاسفانه فوتبال به عنوان پر طرفدار‌ترین رشته ورزشی تاثیر به سزایی در دیگر رشته‌ها دارد و خواه ناخواه نگاه دیگران هم به سوی این رشته است. موضوعی که باعث شده پای حواشی و مشکلات به آن‌ باز شود. 

البته فراموش نکنیم که این حواشی، معلول علتی است به نام مدیریت ضعیف. از این حرف‌های تکراری و همیشگی که هیچ وقت فایده‌ای نداشته هم بگذریم، می‌توانیم به یکی از عجیب‌ترین اتفاقات روز فوتبال ایران نگاه کنیم آن هم ماجرای آغوش دردسر ساز گلر استقلال در اراک!

استقلال در ادامه هفته بیست و سوم در اراک به مصاف آلومینیوم رفته بود با یک گل برنده شد، اما در پایان بازی یکی از جیمی جامپ‌های خانم (که خود پدیده‌ای نوظهور در فوتبال ایران است!) به میانه میدان آمد و به سمت دروازه بان استقلال رفت. سید حسین حسینی هم که ظاهرا کمی متعجب شده بود این خانم را در آغوش گرفت! 

اتفاقی که منجر به تذکر مسئولان امنیت و برگزاری مسابقه به دروازه بان استقلال شد، اما این تذکر فایده‌ای نداشت و کار به جنجال و دعوا کشید. این ماجرا اگرچه ختم به خیر شد، اما اتفاقی عجیب و غریب و خاص در فوتبال ایران بود آن هم به چند دلیل اول جیمی جامپ خانم، دوم آغوش باز و سوم هم دعوا و جنجال پس از آن بود.

پس از این اتفاق بود که رسانه‌های برانداز با بوق و کرنا به زمین فوتبال آمدند و این اقدام را شجاعانه، تحسین برانگیز نامیدند!

کمیته انضباطی هم که معمولا از همه رویداد‌ها و اتفاقات عقب است پس از بررسی ماجرا با توجه به زیر پا گذاشتن قانون دروازه بان استقلال را به دلیل درگیری با مسئولان بازی به ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی تا ۶ ماه محکوم کرد، تنبیه‌ای بسیار نرم و آسان برای یک خطا کاملا ناهنجار و قانون شکنانه! 

اما ماجرا به همین جا خلاصه نشد، پس از بازی استقلال و شمس آذر مدافع پیشین و مربی فعلی استقلال یعنی امیر حسین صادقی به حمایت از دروازه بان استقلال پرداخت و با ادبیاتی عجیب این قانون شکنی را عملا یک افتخار آفرینی معرفی کرد!  دروازه بان استقلال و تیم ملی هم که هنوز خاطره ۶ گل دریافتی اش از انگلستان زنده است دوباره هیزم روی آتش ریخت! 

حال سوالی به وجود می‌آید که امیدوارم مسئولان مربوطه برای آن پاسخی داشته باشند،رشته سوالاتی آسان و بی دردسر. آیا فوتبال در جهان قانون دارد یا خیر؟ اگر دارد زیر پا گذاشتن آن جریمه و مجازات دارد یا خیر؟ اگر در فوتبال اروپا که الگوی همه جهان است یک فوتبالیست قانون برگزاری مسابقه را زیر پا بگذارد با مجازات رو به رو می‌شود یا نه؟ اگر جواب همه آن‌ها آری است پس چرا برخورد مناسب با قانون شکنی صورت نمی‌گیرد؟ مگر نه این که همین چند روز پیش در لیگ مکزیک وقتی دروازه بان اصلی یک تیم که بیرون از زمین بود با انداختن لیزر روی چشمان هماوردش با ۱۱ جلسه محروم شد؟ حالا شما تصور کنید با مسئولان برگزاری درگیر می‌شد یا بعدش چند نفر او را حمایت می‌کردند آن وقت چه محرومیتی سراغش می‌آمد؟ 

اما خوب چه می‌شود کرد اگر فوتبال ما فوتبال بود که... 

راستی یک سوال دیگر هم به وجود می‌آید، مگر آقای مربی یا آقای دروازه بان شما از استقلال، از بیت المال، از همین نظام و مملکت پول نمی‌گیرید؟ پس چطور می‌توانید این طور قانون شکنی کنید؟ اگر می‌خواهید به این رفتارها ادامه دهید شاید بهتر باشد از تیم جدا شوید و بعدا شروع کنید! 

نمی‌دانیم احضار این ۲ نفر به کمیته انضباطی چه نتیجه‌ای خواهد داشت آیا به خاطر هیجان روز‌های پایانی لیگ فدراسیون جرئت اجرایی کردن محرومیت تعلیقی دروازه بان استقلال را پیدا می‌کند؟ آیا می‌توان شاهد برخودری بود؟ 

ما که نمی‌دانیم، اما انشالله که خیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • حقوق از جیب مردم، خوش رقصی برای بیگانگان / حواشی عجیب و هنجارشکنانه دروازه‌بان استقلال
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است