Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز پنجشنبه، ششم شهریور، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/6/6؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

پرسپولیس 2-2 استقلال ( در ضربات پنالتی 1-4 استقلال) / ماراتن سرخابی را استقلال برد

استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت 19 به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا استقلالی ها خیلی زود به گل رسیدند ولی در ادامه پرسپولیسی ها بازی را به تساوی کشاندند. درحالی که همه خود را آماده 120 دقیقه می کردند، علیپور دروازه آبی ها را برای بار دوم باز کرد. حملات همه جانبه استقلالی ها در نهایت جواب داد و دانشگر بار دیگر بازی را به تساوی کشاند.

در وقت های اضافه هم اتفاق خاضی رخ نداد و در ضربات پنالتی این استقلالی ها بودند که پیروز شدند.

سعادتمند در ایتالیا بود، پول شفر در تهران جور شد/ اختصاصی طرفداری

مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره استقلال به شدت از تصمیم مدیرعامل این باشگاه به خاطر سفر به ایتالیا عصبانی هستند.

به گزارش طرفداری، قرار بود احمد سعادتمند شنبه یک جلسه مهم در تهران داشته باشد و در این جلسه، بحث تهیه مبلغ لازم برای تسویه حساب با شفر را  پیگیری کند که حوالی ظهر خبر رسید سعادتمند به این جلسه نرفته و به ایتالیا سفر کرده تا با وکلای استراماچونی دیدار کند، این موضوعی است که مدیران وزارت ورزش و جوانان را به شدت شاکی کرده است تا جایی که حتی علی نژاد در مصاحبه ای مدعی شد مدیرعامل استقلال بدون هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان و بدون اخذ مجوز به این سفر رفته و باید پاسخگو باشد.

در این بین اما سعادتمند در بازگشت به ایتالیا به مدیران وزارت ورزش و جوانان نامه فرستاده که او به خاطر شرایط ویژه ایتالیا و بحث کرونا ویزای 5 روزه داشته و چاره ای جز رفتن به این سفر کاری برای جلب رضایت استراماچونی نداشته است. البته گویا همین نامه هم عصبانیت وزارت را بیشتر کرده چرا که آنها معتقدند سعادتمند می توانست به جای این پنج روز، دو هفته دیگر به ایتالیا سفر کند و ویزای پنج روزه را دو هفته دیگر از سفارت ایتالیا بگیرد!

اما در طول روزهایی که سعادتمند در ایتالیا حضور داشت اسماعیل خلیل زاده با کمک وزارت ورزش و جوانان تلاش کرد پول شفر را فراهم کند تا استقلال را از خطر بزرگ محرومیت نجات دهد، در این بین شنیدیم رییس هیئت مدیره استقلال سرانجام چهارشنبه موفق شده دلارهای مورد نیاز برای جلب رضایت شفر را فراهم کند و به زودی این پول به حساب وی واریز خواهد شد. قرار است امروز پنجشنبه این خبر خوش به صورت رسمی به استقلالی ها اعلام شود. البته احتمالا به خاطر تعطیلات پول روز دوشنبه آینده به حساب باشگاه استقلال واریز می شود.

منچسترسیتی هفته آینده با خانواده لیونل مسی ملاقات می کند

منچسترسیتی مقصد احتمالی لیونل مسی در صورت جدایی این ستاره آرژانتینی از بارسلونا خواهد بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از ورونیکا بروناتی، منچسترسیتی هفته آینده در بارسلونا ملاقاتی با خانواده لیونل مسی خواهد داشت. سیتیزن ها قصد دارند نظر خانواده مسی را برای حضور در شهر منچستر جلب کنند.

لازم به ذکر است ITC (گواهی انتقال موقت) توسط باشگاه ها از فیفا درخواست می شود، اما در این مورد (فسخ قرارداد توسط مسی و آزاد شدن او)، می تواند توسط بازیکن نیز درخواست شود.

پاری سن ژرمن یکی از تیم هایی است که نامش حول محور لیونل مسی دیده می شود. نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا آماده ارائه پیشنهاد به لیونل مسی هستند.

هری مگوایر | محکومیت کاپیتان منچستریونایتد باطل شد

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد چند روز پیش به دلیل درگیری با دو توریست و ماموران پلیس در جزیره میکونوس یونان دستگیر شد و روز گذشته نیز به 21 ماه حبس محکوم شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، امروز (چهارشنبه) تیم حقوقی هری مگوایر برای تجدید نظر نسبت به حکم دادگاه مبنی بر مجرم شناخته شدن این بازیکن اقدام کرد و درخواست تجدید نظر آن ها پذیرفته شد. پس از این اتفاق، باشگاه منچستریونایتد بیانیه ای را صادر کرد:

درخواست تجدید نظر نسبت به حکم روز گذشته توسط تیم حقوقی هری مگوایر ارائه شد. مطابق روند قضایی در یونان، درخواست تجدید نظر حکم اولیه دادگاه را لغو کرده و محکومیت را باطل می کند. این درخواست تجدید نظر پذیرفته شده است و محاکمه کامل در یک دادگاه عالی انجام خواهد شد. این یعنی هری مگوایر سابقه کیفری نداشته است و در صورتی که باری دیگر مرتکب جرم شود، مقصر شناخته خواهد شد. بر همین اساس، او مشمول هیچ گونه محدودیتی در مسافرت های بین المللی نخواهد شد.

برایتون علیرضا جهانبخش را به آلکمار پیشنهاد کرده است

برایتون، علیرضا جهانبخش را به آزد آلکمار پیشنهاد کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فاکس اسپورت، باشگاه برایتون، علیرضا جهانبخش را به باشگاه آزد آلکمار پیشنهاد کرده است اما مکس هویبرت، مدیر این باشگاه هلندی اعلام کرده این بازیکن ایرانی در حال حاضر گزینه ای برای آنها نیست. گفتنی است در تابستان 2018 بود که برایتون جهانبخش را با قراردادی تا 2023 و با حدود 17 میلیون پوند از آلکمار خریداری کرد.

صبحانه ورزشی 1399/6/6؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی رضا قوچان نژاد و خانواده علیرضا بیرانوند و هم تیمی هایش صبحانه ورزشی 99/6/6؛ بسته ویدیویی صبح پنجشنبه  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان درخواست تجدید نظر صبحانه ورزشی استقلالی ها هری مگوایر لیونل مسی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا موفق شد با پیروزی ۳-۱ برابر لیورپول در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا صعود کند. گاسپرینی در کنفرانس بعد از بازی این صعود را بسیار ارزشمند دانست.

شکست ۱-۰ امشب؟
این احتمالاً قابل قبول‌ترین شکست است (خنده). من واقعاً به این بچه‌ها افتخار می‌کنم و خوشحالم، آنها فوتبالیست‌های عالی و افراد بسیار قابل اعتمادی هستند.

این صعود ارزش یک جام را دارد؟
این دو بازی برابر لیورپول مستحق دو مدال ارزشمند هستند. شاید ارزش آنها بیشتر از جام قهرمانی باشد. باید بگویم وقتی در تاریخ آتالانتا با تیمی از این دست، به این نتایج برسید، واقعا افتخارات ارزشمندی کسب کرده‌اید.

رسیدن سهمیه تیم پنجم چمپیونزلیگ به ایتالیا؟
بسیار خوشحالیم که سهمی در آن داشتیم و به بهبود فوتبال ایتالیا کمک کردیم. زمانی که هفت سال پیش این ماجراجویی را شروع کردیم، تردیدهای زیادی وجود داشت، ما نیز این مسئولیت را احساس کردیم، ما به فوتبال ایتالیا کمک بزرگی کردیم.

حضور در نیمه‌نهایی؟
با افتخار بخشی از تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی هستیم. وقتی قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم برگزار شد بسیاری لیورپول را نمی‌خواستند اما من دوست داشتم به آنها بخوریم. البته شوخی کردم، من هم نمی‌خواستم. ما کمترین شانس را برای رسیدن به نیمه‌نهایی داشتیم سپس این دو بازی را انجام دادیم که برای همیشه در تاریخ خواهند ماند.

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • حرکت بی‌نقص و باورنکردنی یک خودرو در سیل دبی سوژه شد + ویدئو
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای