Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@15:15:09 GMT

درخشان: تعویض‌های پرسپولیس بسیار بد بود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۷۲۶۰

درخشان: تعویض‌های پرسپولیس بسیار بد بود

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعویض‌های پرسپولیس در وقت‌های اضافه بسیار بد بود و استقلال به بهترین شکل ممکن از این اشتباهات بهره برد.

حمید درخشان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص شکست پرسپولیس در شهرآورد، گفت: به اعتقاد من پرسپولیس با ترکیب خوبی راهی میدان نشد و بعد از جابجایی و ورود کمال کامیابی‌نیا شرایط پرسپولیس عوض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره  ادامه داد: ای کاش وقتی گل برتری را زدیم، تفکر تیم به حفظ نتیجه بود تا کار در همان ۹۰ دقیقه تمام می‌شد. تعویض‌های پرسپولیس در وقت‌های اضافه بسیار بد بود و نباید دو بازیکن پنالتی‌زن را از زمین خارج می‌کرد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد اوساگونا اظهار داشت: از خرید این بازیکن از ابتدا هم تعجب کردم و گفتم او در حد پرسپولیس نبود و حرف من تایید شد. این بازیکن در شهرآورد سه شوت زد و هر سه به ساعت ورزشگاه برخورد کرد.

وی تصریح کرد: پرسپولیس در شهرآورد فقط به اشتباهات خودش باخت و استقلال به بهترین شکل از این اشتباهات بهره برد. وقتی تیم در دقایق پایانی گل می‌خورد، مقصر خودمان هستیم و باید تمرکز به بازیکنان انتقال داده می‌شد. در صحنه گل دو مدافع وسط ما در جای خود بازی نکردند.

درخشان با اشاره به تغییرات زیاد بازیکنان در ترکیب پرسپولیس و استفاده آنها در پست‌های غیر تخصصی اظهار داشت: این موضوع تاثیر زیادی در عدم تمرکز بازیکنان دارد و بهتر بود از بازیکنان آماده از ابتدای بازی استفاده می‌شد. اگر قرار بود نادری و کامیابی‌نیا در ترکیب قرار بگیرند باید از دقیقه یک به میدان می‌رفتند.



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!

به گزارش ورزش سه، دیدار ذوب آهن و آلومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با برتری سبزپوشان اصفهانی به پایان رسید و نکته جالب این مسابقه درخشش بازیکنان تعویضی در این مسابقه بود.

ربیعی محسن آذرباد، احمد شریعت‌زاده، فردین یوسفی، محمد جوادمحمدی و ارشیا سرشوق را به میدان فرستاد و از این جمع 3 بازیکن تعویضی دو گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کردند و تاثیر گذار بودند.

ارشیا سرشوق هافبک جوان ذوب آهن با ارسال پاس برای فردین یوسفی این بازیکن را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد و ضربه این بازیکن گل اول ذوب آهن را رقم زد تا آنها در دقیقه 90 مسابقه از حریف خود پیش بیفتند.

دومین گل ذوب آهن توسط محمدجواد محمدی دیگر تعویضی این تیم با یک استارت طولانی و ضربه دقیق به ثمر رسید تا او هم سهمی در پیروزی دو گله ذوب آهن داشته باشد و تاثیرگذار ظاهر شود.

دیدار ذوب آهن و آلومینیوم یک مسابقه نزدیک و تاکتیکی بود که در نهایت ذوب آهن در دقایق پایانی نتیجه را تغییر داد و به پیروزی رسید.

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد